آسٹریلیا نے آبدوز کے معاہدے میں فرانس پر امریکا کو ترجیح کیوں دی؟

3.jpg

آسٹریلیا نے فرانس سے آبدوز معاہدہ ختم کر کے امریکا سے جوہری توانائی والی آبدوزیں خریدنے کا معاہدہ کیا ہے جس پر فرانس نے برہمی کا اظہار کرتے ہوئے معاہدہ توڑنے پر آسٹریلیا اور امریکا سے اپنے سفیر واپس بلا لیے ہیں۔

معاملے سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے وزیراعظم آسٹریلیا اسکاٹ ماریسن کا کہنا ہے کہ معاہدہ ختم کرنے پر فرانس کی مایوسی کو سمجھتے ہیں۔ ہمیں اس بات کا اندازہ ہے کہ فرانس کے لیے یہ بات کتنی مایوس کن ہے۔

آسٹریلوی وزیراعظم نے مزید کہا کہ ہمارے ملک نے خود مختار ریاست کی طرح قومی مفاد میں یہ فیصلہ کیا ہے۔ فرانس سے آبدوز معاہدہ ختم کر کے امریکا سے نیا معاہدہ ملکی مفاد میں ہے۔


اس معاہدے سے پیچھے ہٹنے پر آسٹریلوی وزیرِ دفاع پیٹر ڈیوٹن کا کہنا ہے کہ آسٹریلیا فرانس کے ساتھ آبدوز معاہدے کے معاملے پر واضح اور ایماندار رہا۔

امریکا، برطانیہ اور آسٹریلیا کے اتحاد پر یورپی یونین نے بھی ناراضگی کا اظہار کیا، یورپی وزیر خارجہ جوزف بورل کا کہنا ہے کہ اس معاہدے سے فرانس کو معاشی نقصان پہنچانے کی کوشش کی گئی ہے۔
 
Advertisement

knowledge88

Minister (2k+ posts)
French submarines were not nuclear powered submarines.
Australia has scrapped its strife-torn $90bn submarine deal with France and entered a new pact with the United States and the United Kingdom to acquire nuclear-powered submarines.
It is a gigantic deal but it could be dangerous for the region. Australia's opposition is unhappy because they are worried USA will use Australia to fight against China for them. China is also very angry.
China is accusing Australia saying Australian submarine deal will stoke arms race, threatening regional peace.
China is among the six countries to have nuclear-powered submarines.
 
Last edited:
Sponsored Link