الیکشن والے دن دھاندلی کرنا اب ناممکن ہوگیا ہے، اوریامقبول جان

15oryadhandli.jpg

سینئر تجزیہ کار اوریا مقبول جان نے کہا ہے کہ الیکشن والے دن دھاندلی کرنا اب ناممکن ہوگیا ہے اور ایسا کرنا خونی صورتحال کو جنم دے سکتا ہے۔

ہم نیوز کے پروگرام پاکستان ٹوڈے میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے اوریا مقبول جان نے کہا کہ اب اگر انتخابات میں دھاندلی کی کوشش کی جائے گی تو اس کے خوفناک نتائج نکلیں گے، پاکستان ، بھارت اور بنگلہ دیش میں جمہوریت بہت پولرائزڈ ہے۔

انہوں نے کہا کہ سیاسی جماعتوں کوکرنے دیں جو وہ کرتی ہیں، آپ بیچ میں مت آئیں ، جب ایڈمنسٹریشن درمیان میں آتی ہے اور کسی ایک کی سائیڈ لیتی ہے تو صورتحال خراب ہوتی ہے۔

اوریا مقبول جان نے کہا کہ پاکستان کی تاریخ میں 2 الیکشن ایسے ہوئے ہیں جن میں 2 المیوں نے جنم لیا، پہلا الیکشن ہے 1970 کا جس میں انتخابات کے بعد مشرقی پاکستان کی اکثریتی جماعت کو تسلیم نہیں کیا گیا ، نتیجے میں آدھا ملک ہمارے ہاتھ سے چلا گیا۔

انہوں نے کہا دوسرا الیکشن1977 کا تھا جس میں پہلے دن دھاندلی کا پورا پروگرام بنایا گیا،اگلے دن الیکشن کے بائیکاٹ کا اعلان ہوا تو تین روز بعد صوبائی اسمبلی میں ہو کا عالم تھا،اس کے بعد چار ماہ کی ایک تحریک چلی جس کے بعد ذوالفقار علی بھٹو کی حکومت چلی گئی ، وقت کے ساتھ ساتھ پاکستان کی اسٹیبلمشنٹ نے الیکشن کروائے ہیں۔

stargazer

Chief Minister (5k+ posts)
These same people Like Orya, 2 Bhattis, and Nisar, especially are disgusting in my opinion who failed to highlight the good done by PTI, especially when compared with the past 35 years.
All that they had to spew was venom and unnecessary criticism of PTI and created an environment of All Bad when they should have highlighted the good, promoted the good, and helped the good. They are not worth the time. They are just here to make some moola, some name. Useless nincompoops.
I do not listen to them now.

ts_rana

Minister (2k+ posts)
Isko khawab ayi hogi .... aur khawab main kissi barhi hasti ne ye bataya hoga Orya ko.

Allah_Ka_Banda

Senator (1k+ posts)
These same people Like Orya, 2 Bhattis, and Nisar, especially are disgusting in my opinion who failed to highlight the good done by PTI, especially when compared with the past 35 years.
All that they had to spew was venom and unnecessary criticism of PTI and created an environment of All Bad when they should have highlighted the good, promoted the good, and helped the good. They are not worth the time. They are just here to make some moola, some name. Useless nincompoops.
I do not listen to them now.
Whom do you listen to then