انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرڈ کرکٹر کو ماہانہ کتنی پنشن ملتی ہے؟

ramiz-raja111.jpg

پاکستان کرکٹ بورڈ نے ریٹائرڈ کھلاڑیوں کی پنشنز میں اضافہ کردیا ہے ، سابق اسٹارکرکٹر شاہد خان آفریدی نے بورڈ کے اس فیصلے کا خیر مقدم کیا ہے۔

سابقہ کھلاڑیوں کیلئے پنشنز میں اضافے سے متعلق فیصلے کا اعلان چیئرمین کرکٹ بورڈ رمیز راجہ نے کیا اوراپنے ویڈیو بیان میں کہا کہ میں نے اس عہدے میں آتے ہی اس فیصلے کا وعدہ کیا تھا جس کا آج میں اعلان کرنے والا ہوں، اس وقت سابقہ کھلاڑیوں کو 42ہزار، 48 ہزار اور 54 ہزار روپے ماہانہ کے حساب سے پنشنز ملتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ حالات میں یہ پنشنز ناکافی ہیں اس لیے میں نے بورڈ نے فیصلہ کیا ہے کہ تمام سابقہ کھلاڑیوں کی پنشنز میں ایک لاکھ روپے ماہانہ کا اضافہ کیا جائے، یہ اضافہ 42ہزار، 48ہزار اور 54 ہزار کی تمام کیٹیگریز کیلئے یکساں ہوگا۔

رمیز راجہ نے کہا کہ اس فیصلے کا مقصد یہ بتانا ہے کہ ہمارے لیے دل کے سب سے قریب ہمارے کرکٹرز اور ریٹائرڈ کرکٹرز ہیں اور اگر ہم نے ان کی خدمت نا کی تو میں یہ سمجھوں گا کہ میں نے بطور چیئرمین کرکٹ بورڈ صرف وقت ضائع کیا ہے۔

چیئرمین کرکٹ بورڈ نے کہا کہ بورڈ نے ایک اور فیصلہ کیا ہے کہ کسی بھی سابقہ کرکٹر کی وفات کی صورت میں پنشن اس کی بیوہ کو منتقل ہوجائے گی ۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے اس فیصلے کا خیر مقدم کرتے ہوئے اسٹار کرکٹر شاہد خان آفریدی نے کہا کہ میں اس اعلان پر بہت خوش ہوا ہوں، ہمیں کرکٹرز کو سپورٹ کرنے اور ان کی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے، خصوصا ان کھلاڑیوں کی جو اتنے خوش قسمت نہیں ہیں جتنے ہم لوگ ہیں۔

 
Advertisement
Last edited by a moderator:

alisajid

Senator (1k+ posts)
Kon see khidmat? Kya free mai ya sadqa e jaria mai khailtay Thay?.....

Com on....... Pahlay he economy ka bhatta bitha diya hai is Govt. nay oper say yeah doosra boojh....
 

Citizen X

President (40k+ posts)
GOOD TO HEAR THAT. IS NAJUM & NAWAZ, ON THE LIST?
Oh yaar yeh idea na do, Verna yeh harami apna naam list me add kerke woh pension bhi nahi chorday ga. Jin logon ne income support ke 5000 rps nahi bakshay tum kya shooch rahe ho woh yeh maal chord deinge!

In ke pait nahi balke haram ke tandoor hai jo kabhi nahi bar te.
 

Bebabacha

MPA (400+ posts)
Kon see khidmat? Kya free mai ya sadqa e jaria mai khailtay Thay?.....

Com on....... Pahlay he economy ka bhatta bitha diya hai is Govt. nay oper say yeah doosra boojh....
PCB private idara hai nothing to do with govt.. PCB apna revenue khud generate krta hai
 

pkpatriot

Minister (2k+ posts)
Not a good step,
Who get billionaire in couple of years and then get pension too for the rest of their life.
Like Dahani, Rizwan, Shaheen, Babar, shadab, hassan and the list goes on... do they need pensions?

They should use these funds for development of sports and new sportsmen who can't afford to continue playing at teenage...

It's all about prioritizing when you have limited resources.
 

pkpatriot

Minister (2k+ posts)
PCB private idara hai nothing to do with govt.. PCB apna revenue khud generate krta hai
Yes Private departments cant sustain this model of pensions. They can have contributory pension model where during service some portion of income is contributed by employees while some part by the company and at time of retirement handsome amount is given at retirement.
 

Bebabacha

MPA (400+ posts)
Tu pattern in chief PM kyun hai?.....or team ko national team kyun kaha jata hai?
Ku ke PCB ke constitution me PM ko pattren in chief bnaya gya hai... National team pakistan ko present krti hai under one body that is PCB.. If PCB wants they can remove PM as pattren in chief
 
Sponsored Link