اگر ضرورت پڑے تو ن لیگ پر پابندی لگا دی جائے - ہارون الرشید

Mudassar1234

Politcal Worker (100+ posts)
MINUS sharif khandan break this party into small 2 parties lead by patriotic people. All sharif khanda chamchay should be banned too.
 

ranaji

Prime Minister (20k+ posts)
لیکن پابندی لگنے سی تین کتے حرام زادے بیغرت کنجر نسل کے لعنتی سینیٹر بے روزگار ہو جائیں گے جن حرام زادوں خنزیر کے نطفوں نے فوج سے ریٹائرڈ ہوکر نواز شریف بٹ کی دلا گیری کر کے اس سے سینیٹ کے ٹکٹ لئے اور ان حرام زادوں اور کتی کی بچوں نے فیٹف کے بل کے خلاف ووٹ دے کر اپنے حرامی نطفے ہونے کا ثبوت دیا اور فوج کے خلاف بھونکنے والے کتے کا ساتھ دے کر ثابت کیا کہ یہٗ حرام زادے کسی کنجر کی اولاد ہیں جس فوج کی وجہ سے یہ افسر بن کر ریٹائر ہوئے اور فوجی افسر ریٹائرڈ ہونے کی وجہ سے ان حرام زادوں کو سینیٹر بنایا ورنہ شاید انکی اوقات سول میں چپراسی کی ہوتی مگر ان حرام زادوں نے اپنے پکا حرامی ہونے کا ثبوت دیا فوج کے خلاف بھونکنے والے کتے کا ساتھ دیکر ایسے ہی حرام زادے کرپٹ لیڈروں کے دلے اور سہولت کار بنتے ہیں ایسے لعنتیُ خنزیر وں کو کتے کی موت مارنا چاہئے
 

ranaji

Prime Minister (20k+ posts)
ضیا الیق اور جنرل جیلانی نے اس حرام زادے گشتی کے بچے خنزیر کے نطفے نواز شریف بٹ چور فراڈئے۔ منی لانڈر۔ کو پہلی بار وزیر بنایا تھا اور موری کی اینٹ کو فوجی چوبارے پر لگایا تھا جو حرامی مودی کو اپنی ماں کا خصم بنا کر فوج پر بھونک کر اپنی م ۔۔۔چ ۔۔۔کر پاکستان کی فوج کو غلط اور اپنی۔۔۔ ماں کے خصم مودی کی فوج کو صحھیح ثابت کرنے کی حرامُزدگی کرتا ہے اس حرام زادے گشتی کے بچے حرامئ نواز شریف بٹ کا اصل روپ یہی ہے یہ حرامُکا نطفہ اصل میں امرتسری گشتیوں کے نطفے اور امرتسر ہیرا منڈی کے دلے ہاراں والے کنجر حرامی کا غلیظ اور ناپاک خون ہے اس حرام زادے گشتی کے بچے نے ہماری فوج کے شہیدوں غازیوں مجاہدوں کی قربانیوں کی توہین کی ہے اس حرام زادے نواز شریف بٹ کتے کےببچے نے ہماری فواج کے خلاف بھونک کر اپنی ماں کے خصم مودی کو سچا ثابت کرنے کی حرامُزدگی کی ہے پاکستانی فوج پر بھونکنے والا خنزیری کتا گشتی زاد فراڈیا حرامی نسل
 

Okara

Chief Minister (5k+ posts)
MINUS sharif khandan break this party into small 2 parties lead by patriotic people. All sharif khanda chamchay should be banned too.
PMLN is a personal property of Muhammad Nawaz Sharif. After his death this company will be distributed among his 2 sons and 2 daughters however, Nawaz can sell this company while alive or after his death his family can do the same distribute proceeds.
 
Sponsored Link

Featured Discussion Latest Blogs اردوخبریں