اہم خبر ، سانحہ ماڈل ٹاؤن کی نئی جے آئی ٹی کے خلاف لاجر بینچ تشکیل

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)

سات رکنی بینچ میں چھ جج پٹواری ہونگے . فیصلہ چھ ایک سے مظلوموں کے خلاف آئے گا
پٹواری اور رانا ثنااللہ وکٹری کے نشان بناتے گھروں کی راہ لیں گے

انصاف کا جنازہ دھوم سے نکلے گا

disgusted

Chief Minister (5k+ posts)
Do not expect miracles. The culprits have hundreds of tons of our stolen money. The corrupt judiciary is making excuses to prolong the agony of the affected victims in the meantime they will get a substantially big offer which they cannot refuse. It will be bigger than what they have earned legally. The people of this country can go and fuck themselves.

ocean5

MPA (400+ posts)

سات رکنی بینچ میں چھ جج پٹواری ہونگے . فیصلہ چھ ایک سے مظلوموں کے خلاف آئے گا
پٹواری اور رانا ثنااللہ وکٹری کے نشان بناتے گھروں کی راہ لیں گے

انصاف کا جنازہ دھوم سے نکلے گا
meray pyarey bhai dr adam gardasham
salamun alaikum
is mulk to bus allah paak kee zaat chala rahee hay wallah. you know what all these gangster are roaming freely ganja run away infron of there eyes the other ganja act like a clever crow ,zordaree,chacha rental (look in his eyes) spoiling the so called system and laughing,mr deseal, mr nefa powdry, etc etc many names my bro many names and all these people are laughing on the system and on us and they are thinking nothing could be done against them and we also knew this.only allah paak can do and allah paak insha allah will do but i dont know when but i am very hopeful one day it will happen.this bikao army and judges most of them are corrupt and they are putting hurdles in prime ministers way and that is the reason ganja run away haqani run away,as this army wants money and they allow any bad thing you can do and you are protected by judges.yaskaroso yaskaroso yaskaroso
wai wai wai. ejazat chahata houn gardasham koee baat buree lagee tu maafee chahata houn.allah paiman

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Our Judiciary and NAB offices sirf criminals ko relief dene k liay open hein, Noon League aur PPPP walo worry honay ke zaroorat nahi, thorey din courts mein Judges k baashan sunney ko millein gay, saddique jaan jese youtubers khoob iss ka charcha karein gay, khoob views le ker $ chaapein gay, electronic media b khoob show saraba karey ga,
aakhir mein 2 se 4 police wale qasoor war thehrein gay, aur master minds Victory ka nishaan dete howe courts se bahir kharey ho ker kahein gay hakoomat hum per siasi cases banati hai aur hum be qasoor sabit hotey hein.
Yehi hamara system hai yehi hamara naseeb hai.

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
meray pyarey bhai dr adam gardasham
salamun alaikum
is mulk to bus allah paak kee zaat chala rahee hay wallah. you know what all these gangster are roaming freely ganja run away infron of there eyes the other ganja act like a clever crow ,zordaree,chacha rental (look in his eyes) spoiling the so called system and laughing,mr deseal, mr nefa powdry, etc etc many names my bro many names and all these people are laughing on the system and on us and they are thinking nothing could be done against them and we also knew this.only allah paak can do and allah paak insha allah will do but i dont know when but i am very hopeful one day it will happen.this bikao army and judges most of them are corrupt and they are putting hurdles in prime ministers way and that is the reason ganja run away haqani run away,as this army wants money and they allow any bad thing you can do and you are protected by judges.yaskaroso yaskaroso yaskaroso
wai wai wai. ejazat chahata houn gardasham koee baat buree lagee tu maafee chahata houn.allah paiman

Waa Alaikum Asalaam Gardaash:
Allah Paak per tawakkal kamil rakh'khain, iss mulk main jo kuch ho raha hai woh sub daikh raha hai. Mutt bhooli'aye keh yeh mulk Uuskay Paak naam per leeya gaya tha islee'aye naa umeed naa houn.
Insha Allah behter ho gaa aur jalad ho gaa. Aap kaa aur mayra Rub bara hee Karim aur Ghafoor ur Rahim hai.

Duaa'oun kaa talib.

Haha

Minister (2k+ posts)
دنیا بھر کی عدالتیں مظلوموں کو انصاف دلاتی ہیں لوہار کورٹ انصاف ملنے میں رکاو ٹ ڈالتی ہے اسی لئے کہتے ہیں کنجر وں کو اپنی ماں بہین بیوی بیٹی بہو کا سودا کرنے کے لئے چکلوں میں بٹھایا جاتا ہے لوہار کورٹ میں نہیں جب طوائفوں کی اولادوں کو جج بناؤ گے تو وہ دلا گیری کریں گے انصاف نہیں
در لعنت انصاف کی راہ میں رکاوٹ ڈالنے اور ظالموں کو بچانے والے گشتی کے بچوں اور انکو جمن والوں پر

Citizen X

President (40k+ posts)
Man this is such a fucking farce! This heera mandi court is a disgrace to the rule of law and judges across the world. Best of all is how bloody shameless they are. It has become a joke in the media and public but it really doesn't care and continues to lick Sharif's ass publicly.

BC just rename yourself slaves of the sharifs

ocean5

MPA (400+ posts)
Waa Alaikum Asalaam Gardaash:
Allah Paak per tawakkal kamil rakh'khain, iss mulk main jo kuch ho raha hai woh sub daikh raha hai. Mutt bhooli'aye keh yeh mulk Uuskay Paak naam per leeya gaya tha islee'aye naa umeed naa houn.
Insha Allah behter ho gaa aur jalad ho gaa. Aap kaa aur mayra Rub bara hee Karim aur Ghafoor ur Rahim hai.

Duaa'oun kaa talib.
thanks my dear brother hey wallah