ایم کیو ایم نئی وفاقی حکومت سے مرکز میں کوئی وزارت نہیں لے گی؟

5mqmwzartinkar.jpg

سابق اپوزیشن کے ساتھ ہونے والے معاہدے میں ایم کیو ایم نے کہا تھا کہ ہمارے لئے وزارت سے زیادہ عوامی مسائل کے حل کی اہمیت ہے۔

خبر رساں ادارے جنگ کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کی رابطہ کمیٹی نے حکومت کی تبدیلی کے بعد اپنی مشاورت کے بعد حکومت میں کوئی وزارت نہ لینے پر غور شروع کر دیا ہے۔

جنگ کا دعویٰ ہے کہ ایم کیو ایم کو وفاق میں ایک وزارت کے علاوہ ڈپٹی اسپیکر شپ کی بھی آفر دی گئی ہے، اس حوالے سے پیر کو مسلم لیگ اور پیپلز پارٹی کی قیادت بھی اسلام آباد میں اس حوالے سے ایم کیو ایم کے رہنماؤں سے ملاقات کرے گی۔

دریں اثنا مسلم لیگ کے رہنما اور وزیراعظم کے امیدوار شہباز شریف نے پارلیمنٹ لاجز میں ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی سے ملاقات کی اور تحریک عدم اعتماد میں اپوزیشن کے ساتھ تعاون پر شکریہ ادا کیا۔

شہباز شریف کے ہمراہ ایاز صادق، خواجہ سعد رفیق، مریم اورنگزیب و دیگر رہنما بھی شامل تھے جبکہ ایم کیو ایم کی جانب سے امین الحق، کشور زہرا، خواجہ اظہارالحسن، جاوید حنیف و اراکین اسمبلی ملاقات شامل تھے۔

شہباز شریف نے مکمل حمایت اور وزیراعظم نامزد کرنے پر ایم کیو ایم رہنماؤں کا شکریہ ادا کیا، ملاقات میں مستقبل کی سیاست اور اتحاد کو جاری رکھنے پر بھی اتفاق کیا گیا۔

ashahid30

Politcal Worker (100+ posts)
PTI has played very smartly with their resignation strategy. This removes all the leverage MQM had on Crime Minister. They can’t threaten to join PTI to force their demands. With PTI not in the parliament, no confidence move can never be presented against the Crime Minister.

Result- MQM will be left holding the piece of paper called agreement in their hands with no tool to ensure enforcement.

pinionated

Minister (2k+ posts)
I can guarantee u that MQM has seen Karachi people on the streets yesterday and they know that it will be the last nail in their coffin if they r to support Showbaaz too much. Actually, they may regain support if they r to resign and topple the government.

mughals

Chief Minister (5k+ posts)
I can guarantee u that MQM has seen Karachi people on the streets yesterday and they know that it will be the last nail in their coffin if they r to support Showbaaz too much. Actually, they may regain support if they r to resign and topple the government.
inhoon nay imran ki bori banaye, hum in kay abba ki banayain gay

Khi

MPA (400+ posts)
This MQM is a sell out and no longer representative of Urdu speaking community. I hope in next elections Imran Khan is still around and can nominate fresh faces with some credibility and educational background as NA candidates in Karachi.

Though i fear that in next elections it may not be possible for PTI because unlike last time, they won’t have the open support of the army establishment. Infact army may try to hinder them because a powerful Imran Khan will be a direct threat to the Army establishment.

Citizen X

President (40k+ posts)
wahid party jis mein jamhoriyat he
baqi to saare dictators hein imran ki tarah
Acha aab samaj mein ayaa thu us UK mein rehnay walay kalay gainday ka pujari hai! Lakh di laanat thuj per aur teray UK ke kalay suar per ?

• Haha
Reactions: Geo