بچہ بچہ گواہی دے رہا ہے کہ 74 سال میں یہ بدترین حکومت آئی ہے: شہباز شریف

desiexchange

Politcal Worker (100+ posts)
No. If Imran Khan resign make a good admin a PM from his Party and start reform process again and stop chasing unrealistic growth than i will vote for him.
You seems to be here 24/7 is this your full time job OR you just love posting anti PTI/Imran Khan?

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Aal e Sharif ke liyae tou azaab hai yeh hakoomat. Establishment ki haraam zadgiyoon ke bawajood Khan ne poora dandha diyaa hua hai tum logoon ko aur Bhaagney bi nahin diyaa Doobara tujhey TT Sharif ???

amber123

Chief Minister (5k+ posts)
جب کم ظرف اور کرپٹ اقتدار میں آجائیں تو ملک پر نحوست طاری ہو جاتی ہے

Waqar_H

Senator (1k+ posts)
جب کم ظرف اور کرپٹ اقتدار میں آجائیں تو ملک پر نحوست طاری ہو جاتی ہے
Overseas Youthiyo ki shakkal meh yeh manhoosiyat ab pooray internet pe phel rahi ha.

All of them claim to love Imran’s naya Pakistan but none of them wants to go and live there. Inn ko patta ha k wahan Gundapur aur Shehryar Afridi type “leader” inn ka bhi Murad Saeed walla haal kar dein ge.

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
اوہ میں کہیا یہ ہونہار پٹواری بچے ابھی کل تو پیدا ہو رہے ہیں؟..انکو کیسے پپتا چل گیا
کہ 74 سال میں یہ بدترین حکومت ہے؟ ہاہاہا پٹواری اعلی کبھی کبھی جوش جنوں میں کیا کیا
ہزیان بک جاتا ہے…... ?

taban

Chief Minister (5k+ posts)
اس کا مطلب ہےیہ مان رہا ہے کہ انکی حکومت بد تھی

ealtaf

Minister (2k+ posts)
Youthiay apnay Imran Bhagwan ki pooja paat aur doosro ko gaaliyan baknay k ilawa kuch sunnay samajhnay ki salahiyat nahee rakhtay.

Jis din incompetent Imran Khan mulk ka poori tarrah bera gharaq kar de ga aur Army wallay koi nai party banna k samnay le aaein ge, tou tumam Youthiays uss nai party meh hon ge.

Brain cell deficiency.
Aik kam karo tum pooray Sharif Khandan ko apnay ghar lay jao, unky name par sab kuch transfer kardo. Aur unky under raho, jaisa wo kehtay hain wo karo phir daikhna tumharay sath kaya hota hai. Unhon ny jo is mulk ky sath kiya hai wohi tumhary sath karain gy. Jiasy pehly mulk baich kar London mai flat liye hain na aisy he tumhain baich kar tumhary pooray khandan ko baich kar kha jain gy.

Tumhain sharam aur ghairat name ki koi cheez ati hai ya nahi, bakwaas karty ho Imran Khan aur Army ky khilaf, chalo Imran ko jo marzi kaho koi baat nahi, laikin agar hamari Army ko kuch kaha to tumhari khair nahi, dushman ko seeda fire ka order hota hai Army ko. Samaj to gaye ho gy.

Waqar_H

Senator (1k+ posts)
Aik kam karo tum pooray Sharif Khandan ko apnay ghar lay jao, unky name par sab kuch transfer kardo. Aur unky under raho, jaisa wo kehtay hain wo karo phir daikhna tumharay sath kaya hota hai. Unhon ny jo is mulk ky sath kiya hai wohi tumhary sath karain gy. Jiasy pehly mulk baich kar London mai flat liye hain na aisy he tumhain baich kar tumhary pooray khandan ko baich kar kha jain gy.

Tumhain sharam aur ghairat name ki koi cheez ati hai ya nahi, bakwaas karty ho Imran Khan aur Army ky khilaf, chalo Imran ko jo marzi kaho koi baat nahi, laikin agar hamari Army ko kuch kaha to tumhari khair nahi, dushman ko seeda fire ka order hota hai Army ko. Samaj to gaye ho gy.
What’s with the mandatory equivalences with Sharif family? And where exactly did i endorse them?

Its your own mental limitation that for you Nawaz Sharif is a benchmark for everything and you can’t put together a sentence without referring to Nawaz Sharif.

Reg, army being holier than thou. Do some research to figure out:
- Why people have grievances from them?
- What is their role in bringing Pakistan to the stage where it is now?
- Why they waged a war against their own civilian population? and
- why they never won us a war against the enemy army?

I wont go down to personal insults despite your destitute behaviour but i suggest you should try to think before you start pointing fingers at others.

ealtaf

Minister (2k+ posts)
What’s with the mandatory equivalences with Sharif family? And where exactly did i endorse them?

Its your own mental limitation that for you Nawaz Sharif is a benchmark for everything and you can’t put together a sentence without referring to Nawaz Sharif.

Reg, army being holier than thou. Do some research to figure out:
- Why people have grievances from them?
- What is their role in bringing Pakistan to the stage where it is now?
- Why they waged a war against their own civilian population? and
- why they never won us a war against the enemy army?

I wont go down to personal insults despite your destitute behaviour but i suggest you should try to think before you start pointing fingers at others.
Acha bhashan diya hai.

Everyone is looking after their vested interests in this country. If you believe that Army is the reason of every problem in this country then you are mistaken my friend. What you have written in bullet points is just pointing fingers at a institution that is life blood of our country's security. I believe you are asking wrong questions.

Also I am not cursing or criticizing Nawaz Sharif as a person, he is just merely a symptom or a product of this rotten system of capitalist democracy that is in our country.

In this current system PTI as a political party and Imran Khan as a political leader, are the only good choices we have at the moment. You give me a better option from the current lot of the political choices that we have, I will agree with you. But if you cannot give me a better choice then you need to agree with me that Imran Khan and PTI are the only choice we have.

I will wait for your reply.