جہانگیرترین گروپ کا باقاعدہ اعلان،صوبائی،قومی اسمبلی میں پارلیمانی لیڈرمقرر

Kavalier

Chief Minister (5k+ posts)
Wish IK had listened to Justice Wajih.
I have been saying for the last 5/7 years that IK has no talent to recognise people. He has zero understanding of building a team and very thin eared. Was utterly disappointed when he dismissed Justice Wajih, then let Brig Samson go, then kasoori , then Javed Hashmi, Omar Cheema and the list goes on and on...

Haha

Minister (2k+ posts)
I have been saying for the last 5/7 years that IK has no talent to recognise people. He has zero understanding of building a team and very thin eared. Was utterly disappointed when he dismissed Justice Wajih, then let Brig Samson go, then kasoori , then Javed Hashmi, Omar Cheema and the list goes on and on...
سر جی باقی تو نامُ ٹھیک ہیں مگر آپ نے حرامیُ اور کنجر جاوید جعلی ہاشمی اور کنجروں کے مخدوم ااور جنرل ضیا کے حرامی سپرمٗ سے پیدا شدہ کا نامُ غلط شامل کیا ہے اگر اس کنجر کا نام ہئ لینا تھا تو پھر سوہو کی بوڑھی گشتی ریحام رمضان اور گلا لئی کا نام بھی جیدا کنجر کی طرح کا ہی ہے باقی اصلی لوگوں میںُ حامد خانُ اور شاید جنرل حامد ہی نام تھا صوبائی محتسب کا نام بھی شامل کرلیںُ باقی سارےنامُ ٹھیک ہیں

JunaidMarwat

MPA (400+ posts)
سر جی باقی تو نامُ ٹھیک ہیں مگر آپ نے حرامیُ اور کنجر جاوید جعلی ہاشمی اور کنجروں کے مخدوم ااور جنرل ضیا کے حرامی سپرمٗ سے پیدا شدہ کا نامُ غلط شامل کیا ہے اگر اس کنجر کا نام ہئ لینا تھا تو پھر سوہو کی بوڑھی گشتی ریحام رمضان اور گلا لئی کا نام بھی جیدا کنجر کی طرح کا ہی ہے باقی اصلی لوگوں میںُ حامد خانُ اور شاید جنرل حامد ہی نام تھا صوبائی محتسب کا نام بھی شامل کرلیںُ باقی سارےنامُ ٹھیک ہیں