سابق وزیراعظم عمران خان کی جان کو خطرہ، سیکیورٹی اداروں کو تھریٹ الرٹ جاری

imran-khan-sec-hogh-al.jpg


سابق وزیراعظم عمران خان کی جان کو خطرے سے متعلق حکومت نے قانون نافذ کرنے والے اور سیکیورٹی اداروں کو تھریٹ الرٹ جاری کر دیا ہے۔ مذکورہ الرٹ آئی جی وفاقی پولیس اور وزارت داخلہ کے مابین ہونے والی ٹیلی فونک گفتگو کی بنیاد پر جاری کیا گیا ہے۔

روزنامہ جنگ کے مطابق چیئرمین تحریک انصاف کی زندگی کے حساس معاملے پر یہ تھریٹ الرٹ سینئر ایس پی سیکیورٹی ڈویژن اسلام آباد کی طرف سے ایک مراسلے کی شکل میں قانون نافذ کرنے والے اداروں کو جاری کیا گیا ہے۔ مراسلہ عمران خان کے فوکل پرسن برائے سیکیورٹی بنی گالہ، کرنل (ر) عاصم کو بھیجا گیا ہے۔

علاوہ ازیں یہ مراسلہ عمران خان کے فوکل پرسنز برائے موومنٹ عمر سلطان، احمد خان نیازی، اے آئی جی آپریشنز پنجاب پولیس، اے آئی جی سپیشل برانچ، ایس ایس پی ہیڈکوارٹر، سی ٹی ڈی پنجاب، سی ٹی ڈی خیبر پختوانخوا، کمشنر اسلام آباد و دیگر حکام کو بھیجا گیا۔

اخبار کا دعویٰ ہے کہ 20 مئی 2022 کو شام 4 بجکر 50 منٹ پر آئی جی پولیس اسلام آباد کی سیکرٹری وزارت داخلہ کے ساتھ ہونے والی ٹیلی فونک گفتگو میں بتایا گیا کہ ایک خفیہ ادارے نے آگاہ کیا ہے کہ عمران خان کی زندگی خطرے میں ہے۔ اس حوالے سے ایس ایس پی سیکیورٹی ڈویژن اسلام آباد کو ہدایت کی گئی کہ فوری اس تھریٹ کے بارے میں آگاہ کریں۔

اس گفتگو میں مزید کہا گیا کہ سینئر ایس پی سیکیورٹی ڈویژن اسلام آباد فوری طور پر عمران خان کی سیکیورٹی کو یقینی بنانے کی خاطر اقدامات کریں اور اس سلسلے میں متعلقہ حکام سے معاونت بھی کی جائے۔

یاد رہے کہ عام طور پر ایسے تھریٹ الرٹ خفیہ اداروں کو ملنے والی رپورٹس کی بنیاد پر تیار کئے جاتے ہیں مگر عمران خان کے بارے میں اس تھریٹ الرٹ کی تیاری میں مروجہ طریقہ کار اختیار نہیں کیا گیا بلکہ معاملے کی سنگینی کے پیش نظر اس کو فوری طور پر مرتب کیا گیا ہے۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Main kal se is news ka intzar kar raha tha.Khair aa hi gae..IK ko life threats bohat pehlay se tha ab bhi ha.Isi waja se IK ne video record ki thi k meray baad koi chupa na rehay..sab nangay ho jaya..Koi cover up na ho sakay .
Ab Zardari ki trah BB ko marwa kar cover up karna possible nahi raha..
 
Last edited:

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
یو ڈاگیز! تمہارا کام تھریٹ الرٹ جاری کر دینا ہی کافی نہیں تمہارا کام اسکی زندگی کی ہر طریقے اور ہر حال میں حفاظت کرنا ہے



امپورٹڈ_فاشسٹ_حکومت_نامنظور #
چوروں_لٹیروں_کی_حکومت_نامنظور #

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور #
#امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 

MADdoo

Minister (2k+ posts)
یو ڈاگیز! تمہارا کام تھریٹ الرٹ جاری کر دینا ہی کافی نہیں تمہارا کام اسکی زندگی کی ہر طریقے اور ہر حال میں حفاظت کرنا ہے



امپورٹڈ_فاشسٹ_حکومت_نامنظور #
چوروں_لٹیروں_کی_حکومت_نامنظور #

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور #
#امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
aese he Baynazir p b kia tha.
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
khatra hai ghaddaron ko
deen ke thaikidaron ko
choro ko zardaron ko
munsif ko salaron ko
sab ghatia kardaron ko

khatray main imran nahi
 
Sponsored Link