سعودی عرب کی تعمیرکردہ دوحسین مساجد کا پاکستان کو خوبصورت تحفہ

ms 1.png


سعودی عرب کا پاکستان کو تعمیرشدہ 2مساجد کا تحفہ

سعودی عرب کی جانب سے پاکستان کو خوبصورت ترین تحفہ دے دیا گیا،سعودی عرب نے پاکستان کے عوام کو نو تعمیرشدہ دو خوب صورت مساجد تحفے میں دی ہیں، سعودی حکومت کی مالی اعانت سے یہ دونوں مساجد مانسہرہ اور مظفرآباد میں تعمیر کی گئی ہیں۔

ms 2.png


خیبرپختونخوا کے شہر مانسہرہ میں تعمیرکردہ جامع مسجد کو سعودی عرب کے بانی مرحوم شاہ عبدالعزیزآل سعود کے نام سے منسوب کیا گیا،اس مسجد میں بیک وقت دس ہزار نمازیوں کی گنجائش ہے۔


ms 3.png


اسلام آباد میں سعودی عرب کے سفارت خانے میں منعقدہ تقریب میں ان دونوں ملکی حکومت کے سپرد کیا گیا،تقریب میں پاکستان کے وفاقی وزیربرائے مذہبی امورڈاکٹر نورالحق قادری بھی شریک تھے۔

ms 4.png


سعودی سفیرسعید نواف المالکی نے گفتگو میں کہا کہ مملکت نے ہمیشہ پاکستان کی ہرقسم کے حالات میں مددومعاونت کی،یہ سلسلہ سعودی عرب کے بانی شاہ عبدالعزیز مرحوم کے دور سے جاری ہے۔

ms5.png


انھوں نے کہا کہ خادم الحرمین الشریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز، ان کے ولی عہد ، وزیردفاع اور نائب وزیراعظم شہزادہ محمد بن سلمان دانش مندانہ قیادت سے پاک سعودی تعلقات مزید مضبوط بنانے کیلئے کوشاں ہیں۔
 
Advertisement

1234567

Minister (2k+ posts)
Mosques, Madrassas, Shia Sunni Fassad, support to corrupt political/ army leadership, sectarianism are all gifts of Ale Saood ( FRUITS GROWN FROM THE SEEDS LAID DOWN BY SIR T. E. Lawrence) and business with Hindu Nation. Those Arabs are curse for Muslim World.
 
Sponsored Link