صرف 14 ارکان کی موجودگی تحریک منظور،میاں محمد سومرو ڈی سیٹ ہو گئے

13miansoomrodeaseat.jpg

پاکستان تحریک انصاف کے رکن قومی اسمبلی محمد میاں سومرو کی رخصت کی درخواست مسترد کرتے ہوئے سپیکر قومی اسمبلی ورہنما پاکستان پیپلزپارٹی راجہ پرویز اشرف نے مسلسل غیرحاضری پر نشست خالی قرار دے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سپیکر قومی اسمبلی کا کہنا تھا کہ محمد میاں سومرو نے رخصت کے لیے کوئی بھی درخواست وقت پر نہیں دی۔


سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے سینئر صحافی محمد فیضان خان نے لکھا کہ سپیکر قومی اسمبلی نے پی ٹی آئی کے رکن اسمبلی محمد میاں سومرو کی نشست مسلسل غیر حاضری پر خالی قرار دے دی۔ نشست خالی قرار دینے کی تحریک کی منظوری کے وقت ایوان میں صرف 14 اراکین موجود تھے۔


ایک اور ٹویٹ میں سینئر صحافی محمد فیضان خان نے لکھا کہ، اس وقت قومی اسمبلی میں صرف 14 اراکین موجود ہیں۔ اپوزیشن کی نشستوں پر صرف ایک رکن بیٹھا ہے۔ اس حالت میں ایک پی ٹی آئی رکن کی نشست خالی کرانے سے متعلق تحریک منظور کرائی گئی ہے بلکہ متعدد بلز بھی منظور کروائے گئے ہیں جو 22 کروڑ عوام کے لیے قانون بن گئے ہیں۔


سپیکر قومی اسمبلی نے اجلاس کے دوران محمد میاں سومرو کی درخواست کا معاملہ ایوان میں رکھا اور کہا کہ رخصت کی درخواست 40 روز کے اندر جمع کرانا ضروری تھا لیکن ایسا نہیں کیا گیا اور درخواست وقت گزرنے کے بعد دی گئی ہے۔ پاکستان پیپلزپارٹی کی رکن قومی اسمبلی شاہدہ رحمانی نے رہنما پاکستان تحریک انصاف محمد میاں سومرو کی نشست خالی قرار دینے کیلئے تحریک پیش کی تھی۔

شاہدہ رحمانی کی طرف سے تحریک میں کہا گیا تھا کہ ایوان کے اجلاسوں سے محمد میاں سومرو 40 دن تک مسلسل بغیر اجازت لیے غیرحاضر رہے اس لیے یہ ایوان دستور کے آرٹیکل 46 کی شق 2 کے تحت محمد میاں سومرو کی نشست کو خالی قرار دیا جائے جس پر ایوان نے پی ٹی آئی کے رکن قومی اسمبلی محمد میں سومرو کو ڈی سیٹ کرنے کے لیے پیش کی گئی تحریک کو کثرت رائے سے منظور کر لیا۔ قومی اسمبلی سے تحریک منظور کیے جانے کے بعد نشست خالی قرار دے دی گئی ہے۔

یاد رہے کہ رہنما پاکستان تحریک انصاف محمد میاں سومرو نے گزشتہ دنوں سپیکر قومی اسمبلی راجہ پرویز اشرف کو رخصت کے لیے درخواست دی تھی، جیکب آباد کے حلقے این اے 196 سے محمد میاں سومرو پاکستان تحریک انصاف کے ٹکٹ پررکن قومی اسمبلی منتخب ہوئے تھے۔
 

Visionartist

Minister (2k+ posts)
Eik thaparh jo tha ker key goona hey- dekheyn soomro sahb ab supreme court jatey heyn ya election comission.

han is seat per bhi umeedvar nahiyn hey Imran khan keliye dasviyn seat jis pey election larheyn gey

mubarek ho
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Aik dafah CJ.Bandial ne kisi case m remarks dia k kiyo ke Mulk ki sab se bari party assembly se bahir ha.is lia ham khud assembly m honay wali proceeding par nazar rakhay gein..kiyo k opposition nahi ha is waqt Assembly m..
CJ sahib NAB ki tarameem pass ho gae..ap kahan hain??
 

samkhan

Chief Minister (5k+ posts)
Premium Member
جب پہلے ہیُ سب لوگ استعفی دے چکے تو یہ سومرو کس لئے سیٹ تل رکھنے کے جتن کر ر ہا تھا جب استعفئی ہی دیدئے تو سیٹ کیسی
اسکی خاندانی سیٹ ہے اس لئے

اسکی پیپلز پارٹی والوں سے لڑائی ہے اگر استعفیٰ دے دیتا تو اپنی خاندانی سیٹ ہار سکتا تھا
 
Sponsored Link