صوابی یونیورسٹی سے جعلی ڈگریاں جاری کرنے کا اسیکنڈل سامنے آ گیا

5.jpg

خیبر پختونخوا میں صوابی یونیورسٹی میں جعلی ڈگریاں جاری کئے جانے کا انکشاف ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق انسپکشن ٹیم نے صوابی یونیورسٹی کے آفس اسسٹنٹ سمیت چار اہلکاروں کے جعلی ڈگریاں جاری کرنے میں ملوث ہونے کا انکشاف کیا۔

انسپکشن ٹیم نے تحقیقات کے دوران آفس اسسٹنٹ، جونیئر کلرک، بک بائنڈر، نائب قاصد کے ملوث ہونے کی تصدیق کی ہے جبکہ انسپکشن ٹیم کا کہنا ہے کہ سابق وائس چانسلر کے دور میں کم از کم 56 ڈگریاں اور ڈی ایم سیز جاری کی گئیں، یونیورسٹی ملازمین نے بھی جعلی ڈگریاں حاصل کیں۔

https://twitter.com/x/status/1439510825249693702
انکوائری رپورٹ میں انکشاف ہوا کہ یونیورسٹی کے دوعہدیداروں کے قریبی رشتہ داروں نے جعلی ڈگریاں حاصل کیں، پی اینڈ ڈی کے اسسٹنٹ ڈائریکٹر، ڈپٹی رجسٹرار کی بیوی نے بھی یونیورسٹی سے جعلی ڈگری حاصل کی جب کہ ڈپٹی رجسٹرار کے بھائی کو بھی جعلی ڈی ایم سی جاری کی گئی۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ جعلی ڈی ایم سی/ڈگری ہولڈرز کے خلاف بھی قانونی کارروائی شروع کی جائے گی۔

انسپکشن ٹیم کی رپورٹ سامنے آنے کے بعد یونیورسٹی کے وائس چانسلر کی جانب سے سابق کنٹرولر امتحانات کو شوکاز نوٹس بھی جاری کردیا گیا ہے۔

AbbuJee

Chief Minister (5k+ posts)
I personally know so many people who made FAKE degrees themselves to get jobs. So its nothing new, you could buy degrees easily back then as well just had to pay right people.

This was the reason HEC started to "Attest" degrees.

AbbuJee

I was stationed in Quetta, due to riots there were no classes in Quetta University, and at the end everyone was awarded degrees without attending a single class. That is from early 90s.

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
I was stationed in Quetta, due to riots there were no classes in Quetta University, and at the end everyone was awarded degrees without attending a single class. That is from early 90s.
ہاہاہا ڈگریوں میں کیا رکھا ہے؟….کچھ لوگ ڈگری لے کر بھی جاہل ہوتے ہیں اور
کچھ ڈگری نہ ہونے کے باوجود عقلمند…...اب اس میں کیا

Saboo

I personally know so many people who made FAKE degrees themselves to get jobs. So its nothing new, you could buy degrees easily back then as well just had to pay right people.

This was the reason HEC started to "Attest" degrees.
and who was stopping HEC not to attest fake degrees?

AbbuJee

ہاہاہا ڈگریوں میں کیا رکھا ہے؟….کچھ لوگ ڈگری لے کر بھی جاہل ہوتے ہیں اور
کچھ ڈگری نہ ہونے کے باوجود عقلمند…...اب اس میں کیا
A technical degree holder ( who actually studied) cannot be equal to the one who doesn't have it.

Wisdom is another thing, which does not come from education alone. Sometimes only experience is enough. If you want to learn, you dont need degrees, you can learn anything if you want to.

Saboo

A technical degree holder ( who actually studied) cannot be equal to the one who doesn't have it.

Wisdom is another thing, which does not come from education alone. Sometimes only experience is enough. If you want to learn, you dont need degrees, you can learn anything if you want to.
Very true….thanks.