ضمنی انتخابات میں فضا تحریک انصاف کے حق میں ہے:سربراہ پلڈاٹ احمد محبوب بلال

pl-imran-khan-pnjb.jpg


پلڈاٹ پاکستان کے سربراہ احمد محبوب بلال نے کہا ہے کہ ضمنی انتخابات میں جو حالات نظر آرہے ہیں وہ تحریک انصاف کے حق میں ہے۔

انہوں نے یہ گفتگو سماء نیوز کے پروگرام لائیو ود ندیم ملک میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کی اور کہا کہ پی ٹی آئی کی حکومت کے ختم ہونے کے بعد جو اثرات مرتب ہوئے ہیں وہ پی ٹی آئی کے حق میں جاتا ہے،یعنی ایک فضاء ہے جو تحریک انصاف کے حق میں ہے مگر یہ کب تک قائم رہتی ہے یا ضمنی انتخابات میں اثرات چھوڑتی ہے اس بارے میں کچھ نہیں کہا جاسکتا۔


احمد محبوب بلال نے مزید کہا کہ ضمنی انتخابات یا صوبائی سطح کے انتخابات میں قومی سطح کے معاملات بہت کم اثر انداز ہوتے ہیں، سب سے زیادہ مقامی معاملات سب سے زیادہ اثرانداز ہوتے ہیں،ضمنی انتخابات میں 11 حلقے ایسے ہیں جہاں سے گزشتہ انتخابات میں آزاد امیداور جیتے تھے۔


انہوں نے کہا کہ یہ لوگ کسی بھی جماعت کے ٹکٹ کے بغیر الیکشن جیت کر آئے تھے اور ن لیگ و تحریک انصاف کے امیدواروں کو شکست دے کر آئے تھے،اس کا مطلب یہ ہے کہ ان لوگوں کا اپنے حلقوں میں کافی اثر رسوخ ہے، اس کے ساتھ مسلم لیگ ن کا ٹکٹ اور اثر رسوخ بھی شامل کرلیا جائے تو نظر تویہی آتا ہے کہ ان کا پلڑا بھاری ہے۔

سربراہ پلڈاٹ نے کہا کہ مگر دوسری جانب تحریک انصاف کی حکومت کے خاتمے اور عمران خان کی اس کے بعد کی جو مہم ہے اس کے نتائج کے بار ے میں فی الحال کوئی تجزیہ دینا ذرا مشکل ہے، مگر اتنا ضرور کہا جاسکتا ہے کہ بڑا کانٹے دار مقابلہ ہوگا۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Ye survey dramay hain. Aik halqay ke lakho voters m se 100..500 logo se judgement nahi hoti.Har halqay k 50% voters ka kisi party ko bhi pata nahi hota k wo kis ko vote de gein.kiyo k wo kisi party ki campaign m shamal nahi hotay ur na kisi survey m shamal hotey hain...then how can these cho.tia mostly paid NGOs. know the mode of voters in any halqa??Kia kabhi in surveys walo ne kisi halqay m parnay walay fake votes ka data dia ha aj tak??
Answer is No...
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Incompetent illegal fascist regime of corrupt beggars wont' win without massive rigging. And massive rigging would mean more chaos and negative progress for the nation.
 
Sponsored Link