عمران خان حکومت نہیں اسٹیبلشمنٹ کےخلاف لانگ مارچ کر رہے ہیں،مریم نواز

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
کیونکہ اسٹبلشمنٹ کے چند جرنیلوں کو اس چور فراڈئے مقصود چپراسی نے اپنا پالتو کتا بنا کر ان سے ملک دشمنی فوج دشمنی اور حرام زدگی کروا رہا ہے انکا گُرو قادیانی باجوہ ہے

ashahid786

MPA (400+ posts)
Bajwa Haramzaday...Iss k baad daikhtay hain duniya k kis mulak main tum rah patay hoo.

Zindagi ber Juma ki namaz k lye b bahir nikal paye tu lanat hai ham overseas pakistanis per.

stranger

chalo ye maan gai ke sazish bhi hui hai or iss ke chachay ko bajwa le ker aaya hai..

mehrunissa ki tarah ye hakoomat bhi na-jaiz or haramzadi hai... or oos main bhi fauj ka haath tha (captain safdar) or iss hakoomat main bhi (bajwa)

DOGSbfdWsAA2uFQ.jpg

sensible

تم نہ حکومت نہ ایسٹیبلشمنٹ تمہیں تو عوام بھی دیکھنا نہیں چاہتی تم اب میک اپ نارمل کر لو تمہیں کوئ نہیں پوچھ رہا

satifhasan

Minister (2k+ posts)
who the hell she is to do pressers like this
she should be behind the bars
where is so called 24 hrs working ADLIYA

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Calibri jhooti is on duty of boot polish now.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور

surfer

I was just watching her bakwas. My blood boils listening to her. She is such a fukcin liar. No one plays woman card better than this disgustin filth.
I caught 30 secs on TV. She was talking about how she was bravely leading all the long marches....of course what she didn't mention was that the then govt did not place any barriers or restrictions in front of her.

SZM

Councller (250+ posts)
She is a complete liar and fraud . She should ne in Jail. She is moving freely basically a slap on our so called judiciary