عمران خان کو نااہل قرار دینے کی کوشش کرنیوالے پچھتائیں گے:شیخ رشید

sheikh-rasheed-imran-khan-pt-ctr.jpg


سابق وزیرداخلہ شیخ رشید کہتے ہیں کہ عمران خان اورپارٹی کو نااہل قراردینے والے خود پچھتائیں گے، انہوں نے ٹویٹ کیا کہ اگست میں سجنے والا سیاسی دنگل مسائل میں مزید اضافہ کرے گا، مستقبل کی ساری ذمہ داریاں عدلیہ کے کندھوں پر آگئی ہیں۔

شیخ رشید نے ٹویٹ میں مزید لکھا کہ مستقبل کی ساری ذمہ داریاں عدلیہ کے کندھوں پرآگئیں،تیس اگست تک اہم وقت ہے،سیاسی بے امنی اور بدامنی ملک میں مزید انتشار اور خلفشار پیدا کرے گی۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا تھا کہ 13پارٹیوں نے عمران خان اور اس کی پارٹی پی ٹی آئی کو ہدف بنایا ہوا ہے، حکومتی اتحاد کا مسائل حل کرنے کی بجائے عمران خان کو نااہل کرنے پر زور ہے۔


انہوں نے کہا تھا کہ حکومتی اتحاد کا مسائل حل کرنے کی بجائے گرفتاریوں اور مقدمات پر زور ہے، نواز شریف اور فضل الرحمان بھی انتقامی آگ پر پیٹرول ڈال رہے ہیں، پی پی پی خاموش تماشائی بنی ہوئی ہے،حکومتی اتحاد نہ عوام میں جانے، نہ الیکشن کرانے اور نہ مسائل حل کرانے کے قابل ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ حکومتی اتحاد نے 100 پریس کانفرنسوں کا عالمی ریکارڈ قائم کیا ہے، الیکشن کمیشن کا بھونڈا فیصلہ سپریم کورٹ میں جانے کے ساتھ ہی دفن ہو جائے گا۔

گزشتہ روز عمران خان نے کہا تھا کہ مجھے سنگل آؤٹ اور نااہل کرنے کا حکومتی خواب پورا نہیں ہوگا،ایف 9 پارک میں کارکنان سے خطاب میں کہا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عمر ایوب نے کہا تھا کہ عمران خان کو نااہل کرکے دکھائیں، ہم اینٹ سے اینٹ بجا دیں گے۔
 
Advertisement

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
wohi adlia jis ne ye saara drama shuru kia tha... raat ko 12 bajay adalat lga ker...

lakh sahi faislay ker lo.. per aik daffa adlia jo kalak mal chuki hai wo to dhulnay wali nahi

mera aqeeda ab bhi yehi... is zulm ke nizam ko or oss ke bnanay walon or beneficiaries ko aag lagay baghair kuch nahi honay wala...

inhon ne IK ko na ahal na bhi kia to IK or kitnay saal jee lay ga?? 10-20-30?? inhon ne time tapao policy per aa jana hai or 20 saal baad ham phir wohin
 
Sponsored Link