عورت اور مرد کو وراثت سے برابر حصہ دیا جائے

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
آپ اجرت کو صرف دیہاڑی نا سمجھیں. اگر سمجھ بھی لیں تب بھی آپ کے علم میں ہو گا کے ماہر خواتین کو مردوں کے برابر تنخواہ، مراعات اور ترقی کے مواقع نہیں ملتے. اور یہ میں نہیں کہہ رہا خواتین کے حقوق کے چمپئن ممالک میں روز کی بحث ہے
Jee agar aysa hota tu saray businesses siraf aurtoon ko kam paysoon per hire kartay.
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
مرد کو عورت کے مقابلے میں آدھا حصہ اس لئے دیا جاتا ہے کہ جس گھر میں شادی کر کے وہ جاتی ہے وہاں مرد کو پہلے ہی عورت سے دو گنا حصہ مل چکا ہوتا ہے اسلئے بیلنس رہتا ہے اور عورت کے ساتھ زیادتی نہیں ہوتی

ایک کیس آپ کے سامنے رکھتا ہوں۔ ایک عورت ہے جس کا خاوند مرچکا ہے، وہ چار بچوں کو خود پال پوس رہی ہے، اس کو وراثت کے بٹوارے میں آدھا حصہ کیوں ملنا چاہئے جبکہ اس کو پیسے کی ضرورت بھی شدید ہے۔۔؟
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
ایک کیس آپ کے سامنے رکھتا ہوں۔ ایک عورت ہے جس کا خاوند مرچکا ہے، وہ چار بچوں کو خود پال پوس رہی ہے، اس کو وراثت کے بٹوارے میں آدھا حصہ کیوں ملنا چاہئے جبکہ اس کو پیسے کی ضرورت بھی شدید ہے۔۔؟
مغرب کے برعکس اسلام خاندانی نظام معاشرت کا داعی ہے. بیوہ خاتون کو اس کا حصہ دے کر خاندان سے الگ نہیں کر دیا جاتا. اگر عمر ہے تو اس نکاح کروانے کی تلقین کی گئی ہے. بوڑھی ہو چکی ہے تو اس کے بچے اس کے ذمہ دار ہیں. بوڑھی ہے بچے بھی نہیں ہیں تب بھی وہ معاشرے کی ذمہ داری ہے​
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
مغرب کے برعکس اسلام خاندانی نظام معاشرت کا داعی ہے. بیوہ خاتون کو اس کا حصہ دے کر خاندان سے الگ نہیں کر دیا جاتا. اگر عمر ہے تو اس نکاح کروانے کی تلقین کی گئی ہے. بوڑھی ہو چکی ہے تو اس کے بچے اس کے ذمہ دار ہیں. بوڑھی ہے بچے بھی نہیں ہیں تب بھی وہ معاشرے کی ذمہ داری ہے​

جناب میں نے آپ سے یہ نہیں پوچھا کہ عورت کو معاشرے کا محتاج بنانے کیلئے اسلام کیا کیا فارمولے دیتا ہے، میں نے تو ایک سادہ سا کیس رکھا ہے اور لاجیکل سوال پوچھا ہے کہ مذکورہ کیس میں آخر کونسے عذر کی وجہ سے اس عورت کو وراثت میں سے برابر کا حصہ نہ دیا جائے۔۔؟
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
جناب میں نے آپ سے یہ نہیں پوچھا کہ عورت کو معاشرے کا محتاج بنانے کیلئے اسلام کیا کیا فارمولے دیتا ہے، میں نے تو ایک سادہ سا کیس رکھا ہے اور لاجیکل سوال پوچھا ہے کہ مذکورہ کیس میں آخر کونسے عذر کی وجہ سے اس عورت کو وراثت میں سے برابر کا حصہ نہ دیا جائے۔۔؟
آپ اسے عذر سمجھیں. بیوی کو شوہر کی پوری جائیداد کیوں نہیں ملتی اس کی کیا وجہ ہو سکتی ہے میں نے بتا دی ہے​
 

Adnan Dogar

MPA (400+ posts)
Agreed with this. Aurat aur Mard dono ki aik jaise zaroriat hote hain aur shadi ke baad dono ki family bn jate hai. Pakistan me aksar behne bechari gareeb reh jate....Kyun ke pehle tu cultural pressure ki waja se un ko us tarah se education nae edi jate aur jo parh jate hain wo us tarah se job ke lie koshish nae krte aur phr shadi ke baad un ko apne parents ki property se kuch nae milta. important baat ye hai ke jo 1/2 hissa un ke lie qanoon me rakha bi hua hai wo bi un ko tb milta hai jb wo barhape par puhanch jate hain....Aur agar koe aurat us se pehle apna hissa mange tu log gussa bi krte hain aur aksar relations us level ke nae rehte. hm sb jante hain ke mard aam tor par 25 saal ki umar me apne parents ka business ya property se faida uthana shuru kr deta hai aur wo apne bachu par sb kharch krta hai aur apni behn ke lie bs saal baad Eid hi reh jate hai ..Jo ke khairat ki tarah hote hai.
Is masle par khul kar behs hone chahye aur jis tarah buhat sare dosri chezein bi ulema mil kr discuss krte hain ye bi discuss krna chahye...Law tu parliament hi banaye gi but hm sb jante hain ke is tarah ke masle me agar molvi phada daal de tu mushkal ho jata hai...Straight away ye kehna ke is qanoon me tabdeeli ke lie behs bi nae ho sakte bilkul galat hai.
 
Last edited:

Awan S

Chief Minister (5k+ posts)
ایک کیس آپ کے سامنے رکھتا ہوں۔ ایک عورت ہے جس کا خاوند مرچکا ہے، وہ چار بچوں کو خود پال پوس رہی ہے، اس کو وراثت کے بٹوارے میں آدھا حصہ کیوں ملنا چاہئے جبکہ اس کو پیسے کی ضرورت بھی شدید ہے۔۔؟
جی کیس بہ کیس قانون بدل بھی سکتا ہے ایک ہی چیز سب پر اپلائی نہیں ہوتی اور یہ اس وقت کے علما کا کام ہے کہ اسلامی قانون کو دیکھتے ہوئے جہاں گرے ایریا ہے وہاں اسے واضح کریں اور پوری تفصیل دیں یہی احادیث میں لکھا بھی ہے - قرآن و حدیث قانون کی کتابیں نہیں ہیں کہ مکمل تفصیل ہو جنرل ھدایات ہیں تفصیل علما کو اس زمانے کے حساب سے دینی ہے اور باقاعدہ قانون کی کتابیں بنانی ہیں
 

Sonya Khan

Minister (2k+ posts)
جناب میں نے آپ سے یہ نہیں پوچھا کہ عورت کو معاشرے کا محتاج بنانے کیلئے اسلام کیا کیا فارمولے دیتا ہے، میں نے تو ایک سادہ سا کیس رکھا ہے اور لاجیکل سوال پوچھا ہے کہ مذکورہ کیس میں آخر کونسے عذر کی وجہ سے اس عورت کو وراثت میں سے برابر کا حصہ نہ دیا جائے۔۔؟
You can argue till your death but you can’t change the laws of inheritance as per Quran ..... And when you call a woman as ‘mohtaaj’ in Islam you lose all your arguments...... It just shows your perspective as superficial , without any knowledge of Islam .....
Keep posting your useless threads ..... They help us get to know what enemies of Islam are afraid of ..... :)
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Agreed with this. Aurat aur Mard dono ki aik jaise zaroriat hote hain aur shadi ke baad dono ki family bn jate hai. Pakistan me aksar behne bechari gareeb reh jate....Kyun ke pehle tu cultural pressure ki waja se un ko us tarah se education nae edi jate aur jo parh jate hain wo us tarah se job ke lie koshish nae krte aur phr shadi ke baad un ko apne parents ki property se kuch nae milta. important baat ye hai ke jo 1/2 hissa un ke lie qanoon me rakha bi hua hai wo bi un ko tb milta hai jb wo barhape par puhanch jate hain....Aur agar koe aurat us se pehle apna hissa mange tu log gussa bi krte hain aur aksar relations us level ke nae rehte. hm sb jante hain ke mard aam tor par 25 saal ki umar me apne parents ka business ya property se faida uthana shuru kr deta hai aur wo apne bachu par sb kharch krta hai aur apni behn ke lie bs saal baad Eid hi reh jate hai ..Jo ke khairat ki tarah hote hai.
Is masle par khul kar behs hone chahye aur jis tarah buhat sare dosri chezein bi ulema mil kr discuss krte hain ye bi discuss krna chahye...Law tu parliament hi banaye gi but hm sb jante hain ke is tarah ke masle me agar molvi phada daal de tu mushkal ho jata hai...Straight away ye kehna ke is qanoon me tabdeeli ke lie behs bi nae ho sakte bilkul galat hai.
بہنوں کو پہلے ہندو رواج کے مطابق شادی کے وقت جہیز دیا جاتا ہے. جس کا مطلب اب وہ باپ کی جائیداد کی حصہ دار نہیں رہیں. پھر والد کی وفات کے بعد ان کی طرف سے وراثت میں حصے کا تقاضہ کیا جاتا ہے. انہیں ان کا حصہ دیا جانا چاہے اگر نہیں ملتا تو انہیں تقاضہ اور قانون چارہ جوئی بھی کرنی چاہے. اس طرح وہ فائدے میں رہتی ہیں​
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
You can argue till your death but you can’t change the laws of inheritance as per Quran ..... And when you call a woman as ‘mohtaaj’ in Islam you lose all your arguments...... It just shows your perspective as superficial , without any knowledge of Islam .....
Keep posting your useless threads ..... They help us get to know what enemies of Islam are afraid of ..... :)
This is not a valid argument to counter him. If you want to reply then back it up with Quranic ayahs.
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
آپ ایک آیت بھی نہیں لکھ سکے
It is incumbent upon the believers that when facing death, one should leave a ‘will or testament’ for the parents and the close relatives. The will should not be unjust ( غَيْرَ مُضَارٍّ)to any one, for example if one or more of the close relatives have circumstances because of a particular situation that he/she deserves extra provisions, then that should be granted in the will.

2:180 كُتِبَ عَلَيْكُمْ إِذَا حَضَرَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ إِن تَرَكَ خَيْرًا الْوَصِيَّةُ لِلْوَالِدَيْنِ وَالْأَقْرَبِينَ بِالْمَعْرُوفِ ۖ حَقًّا عَلَى الْمُتَّقِينَ​

It is written on you (people) that, when death approaches any of you, if he leaves any good that he makes a bequest for parents and next of kin in a known/reasonable manner; it is binding on those who take guard.
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
It is incumbent upon the believers that when facing death, one should leave a ‘will or testament’ for the parents and the close relatives. The will should not be unjust ( غَيْرَ مُضَارٍّ)to any one, for example if one or more of the close relatives have circumstances because of a particular situation that he/she deserves extra provisions, then that should be granted in the will.

2:180 كُتِبَ عَلَيْكُمْ إِذَا حَضَرَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ إِن تَرَكَ خَيْرًا الْوَصِيَّةُ لِلْوَالِدَيْنِ وَالْأَقْرَبِينَ بِالْمَعْرُوفِ ۖ حَقًّا عَلَى الْمُتَّقِينَ​

It is written on you (people) that, when death approaches any of you, if he leaves any good that he makes a bequest for parents and next of kin in a known/reasonable manner; it is binding on those who take guard.
!بیوی کا حصہ کتنا ہے