محمد رضوان اور شعیب ملک بیمار، پریکٹس سیشن میں بھی شرکت نہ کی

malik%20rizwan.jpg

آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ سیمی فائنل سے ایک روز قبل پاکستانی ٹیم کیلئے ایک تشویشناک خبر سامنے آگئی ہے، ٹیم کے اہم کھلاڑی بیمار ہوگئے ہیں۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق پاکستانی ٹیم کے اوپنر محمد رضوان اور مڈل آرڈر بیٹسمین شعیب ملک ہلکے بخار اور زکام میں مبتلا ہوگئے ہیں ، تاہم دونوں کھلاڑیوں کا کورونا ٹیسٹ کلیئر ہے۔ رپورٹ کے مطابق ڈاکٹرز نے دونوں کو آرام کا مشورہ دیا ہے، کل صبح شعیب ملک اور محمد رضوان کا مکمل چیک اپ کیا جائے گا۔

بخار اور زکام کی وجہ سے محمد رضوان اور شعیب ملک نے 2 روز آرام کے بعد آج پریکٹس کرنے والی ٹیم کو بھی جوائن نہیں کیا اور ہوٹل میں ہی وقت گزارا۔


واضح رہے کہ وکٹ کیپر بیٹسمین محمد رضوان اور مڈل آرڈر بیٹسمین شعیب ملک ٹی 20 ورلڈ کپ کے درمیان زبردست فارم میں نظر آئے ہیں، شعیب ملک نے اسکاٹ لینڈ کے خلاف میچ میں پاکستان کی جانب سے تیز ترین ٹی 20 ففٹی کاریکارڈ قائم کیا جبکہ محمد رضوان نے بھی تمام میچز میں بہترین بیٹنگ اور وکٹ کیپنگ کا مظاہر ہ کرتے ہوئے فتوحات میں اہم کردار ادا کیا۔

سیمی فائنل جیسے اہم میچ سے قبل دونوں کھلاڑیوں کی طبیعت خرابی ٹیم کیلئے انتہائی تشویش کا سبب بن سکتی ہے ، تاہم ابھی ان دونوں کی کل آسٹریلیا کے خلاف کھیلے جانے والے سیمی فائنل میں شمولیت سے متعلق کوئی خبرسامنے نہیں آئی ہے۔

 
Advertisement
Last edited by a moderator:

Londoner/Lahori

Minister (2k+ posts)
You thick headed person, this is a different era and different team with a very strong mindset.
Same was the case with Indians, our team has beaten Indians.
No worries inshallah.
 

Sean

Politcal Worker (100+ posts)
کہیں سسرالیوں کو خوش تو نہیں کرنے جا رہے ملک صاحب۔۔۔۔۔۔
 

stargazer

Chief Minister (5k+ posts)
Inna lilla he va inna alehai rajaoon, Allah hum ma jurnee fe musabatee va akhlaif le khairan minha.
 

Keep the trust

Minister (2k+ posts)
Allah sehat day, Pak need to be mentally strong that’s it. Every player should play and show how good he is so in sha Allah pak will win.
 
Sponsored Link