محمد زبیر کی بیوی اپنے شوہرکی خفیہ مصروفیات کے بارےمیں جانتی تھیں؟کلپ وائرل

13.jpg

محمد زبیر کی اہلیہ اپنے شوہر کی خفیہ مصروفیات کے بارے میں کیا کہتی ہیں؟ ماضی کا ایک انٹرویو سامنے آگیا۔

سابق گورنر سندھ اور مسلم لیگ ن کے رہنما محمد زبیر کی نازیبا ویڈیو منظر عام پر آنے کے بعد ان کی اہلیہ کا ایک پرانا انٹرویو سوشل میڈیا پر گردش کررہا ہے جس میں وہ اپنے شوہر کی خفیہ مصروفیات کے بارے میں گفتگو کررہی تھیں۔

تفصیلات کے مطابق رواں برس فروری میں محمد زبیر اپنی اہلیہ کے ہمراہ نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں شریک ہوئے جس میں میزبان وسیم بادامی نے دونوں سے نجی وپیشہ ورانہ زندگی سے متعلق اپنے مخصوص انداز میں 'معصومانہ سوالات ' پوچھے۔

اسی دوران وسیم بادامی نے محمد زبیر کی اہلیہ سے سوال کیا کہ کیا آپ کو کبھی محمد زبیر پر شک ہوا؟ یا شک سے بڑھ کر یقین ہوا کبھی؟


اس سوال کے جواب میں محمد زبیر کی اہلیہ نے تھوڑی ہچکچاہٹ کے بعد کہا کہ انہیں محمد زبیر پر شک اور اس سے بڑھ کر یقین بھی ہوگیا، جس پر وسیم بادامی نے سوال کیا کہ کیا آپ نے کبھی محمد زبیر کو رنگے ہاتھوں پکڑا؟ جس پر مسز زبیر نے انکار کردیا۔

اس جواب پر محمد زبیر نے مداخلت کرتے ہوئے کہا کہ جب میں نے کبھی کچھ کیا ہی نہیں تو رنگے ہاتھوں پکڑنے کی بات کیسے ہوسکتی ہے۔

وسیم بادامی نے کہا کہ آپ کی اہلیہ ایسا کہہ رہی ہیں، کیا ایسا ہوسکتا ہے کہ محمد زبیر ا گر کبھی پکڑے نہیں گئے ہیں تو اس کا مطلب انہوں نے کبھی کچھ کیا بھی نہیں ہوگا جس پر محمد زبیر کی اہلیہ نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ کچھ تو کیا ہی ہوگا ۔

یادرہے کہ گزشتہ روز سابق گورنر سندھ محمد زبیر کی ایک ویڈیو سامنے آئی تھی جس میں وہ کسی خاتون کے ساتھ انتہائی نازیبا حرکات کرتے دکھائی دے رہے ہیں، ویڈیو کے سامنے آنے کے بعد معلوم ہوا کہ یہ ویڈیو آواری ہوٹل کے کسی کمرے میں ریکارڈ کی گئی ہے جس میں زبیر عمر اور اس خاتون کے درمیان ملاقات ہوئی تھی۔

دوسری جانب محمد زبیر نے اس ویڈیو اسکینڈل کو مکمل طور پر مسترد کرتے ہوئے اسے ایک گھٹیا اور اخلاق سے گری ہوئی سازش قرار دیا ہے۔

 
Advertisement
Last edited:

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
بیویاں عموما" زبیر جیسے حرامی خاوندوں بارے بہت کچھ جانتی ہیں لیکن
کبھی کسی نہ کسی مجبوری کی وجہ سے کچھ بھی نہیں کہتی.
ہاۓ الله ہم اس حرامی سنگ رہ بھی نہیں سکتے
لیکن مجبوری ہے بس کچھ کہ بھی نہیں سکتے 😭
 

Aamir Ayoub

Senator (1k+ posts)
بیویاں عموما" زبیر جیسے حرامی خاوندوں بارے بہت کچھ جانتی ہیں لیکن
کبھی کسی نہ کسی مجبوری کی وجہ سے کچھ بھی نہیں کہتی.
ہاۓ الله ہم اس حرامی سنگ رہ بھی نہیں سکتے
لیکن مجبوری ہے بس کچھ کہ بھی نہیں سکتے 😭
کیا تم بھی اپنے شوہر کو ایسے ہی ٹریٹ کرتی ہو؟
 

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
کیا تم بھی اپنے شوہر کو ایسے ہی ٹریٹ کرتی ہو؟
نہیں باجی میں تو نہیں ؟….لیکن تم تو ضرور ایسا کرتی ہوگی ؟ ویسے
وہ حرامی ایوب تو ابھی بھی تمھارے سینے پر منگ دلتا ہے…..سارا کچھ تو
ملیا میٹ ہو گیا ہوگا ……. 😁
 

Hate_Nooras

Chief Minister (5k+ posts)
This ugly git hadn't had any game for a long time, he was just happy to get his leg over, what he didn't know was that Nani was also watching him.
 

Sean

Politcal Worker (100+ posts)
رن کسی کی بھی ہو وہ سب کچھ جانتی ہے۔۔۔ بقول کھریاں کھریاں کے بوسٹ کے ) سب اعلٰی عہدوں پر ترقیاں رنوں کے ذریعے ہوتی ہیں۔
 

Londoner/Lahori

Minister (2k+ posts)
Message is loud and clear, myriam recently announced that “videos don’t die”, in reply, invisibles have just released one of the noon so called top man’s video, I think it’s a warning shot for noon, otherwise Rana could be the next , they probably got noon covered, moment of think for noon.
 
Sponsored Link