میجر ریٹائرڈعادل راجہ سے متعلق جھوٹی خبر پر ایکسپریس نیوز کی وضاحت

11adilrjamansoobfakenews.jpg

خبررساں اداروں کی جانب سے میجر (ر) عادل راجا کی بھارتی خفیہ ایجنسی کےمیجر سے ملاقات کی خبروں پر سخت ردعمل کے بعد خبر ہٹادی گئی۔

تفصیلات کے مطابق میجر (ر) عادل راجا نے ٹویٹر پر اپنے ایک بیان میں جاوید چوہدری کی ویب سائٹ پر نشر کردہ خبر پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ یہ سراسر جھوٹی خبر ہے ، میری کسی سے ملاقات نہیں ہوئی، یہ خبر میری آواز حق دبانے کی مذموم سازش کا حصہ اور میری ساکھ متاثر کرنے کی کوشش ہے۔


میجر (ر) عادل راجا نے مطالبہ کیا کہ 24 گھنٹوں میں خبر ڈیلیٹ کرکے معافی مانگی جائے بصورت دیگر جاوید چوہدری اور ایکسپریس نیوز پر لندن میں قانونی کارروائی کی جائے گی۔


میجر (ر) عادل کے سخت ردعمل پر ایکسپریس نیوز نے فوری ردعمل دیا اور کہاکہ ادارہ اس خبر کی تردید کرتا ہے یہ ایک جھوٹی خبر ہے جسے ادارے سے منسوب کیا جارہا ہے، ادارے کا اس سے کوئی تعلق نہیں ہے۔


ایکسپریس نیوز نے اپنے بیان میں کہا کہ ادارہ بغیر تصدیق کے کسی بھی قسم کی جھوٹی خبر پھیلائے جانے کی مذمت کرتا ہے۔


ایکسپریس نیوز کے جواب اور میجر (ر) عادل راجا کے سخت ردعمل کے بعد جاوید چوہدری کی جانب سے خبرڈیلیٹ کردی گئی ، میجر عادل نے کہا کہ جاوید چوہدری نے معافی نہیں مانگی تو میں انہیں اور ان کے ادارے کو برطانیہ کی آزاد عدالتوں میں ضرور لے کر جاؤں گا۔


واضح رہے کہ جاوید چوہدری نے اپنی ویب سائٹ پر ایک خبر شائع کی تھی جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ میجر (ر) عادل راجا نے لندن میں بھارتی خفیہ ایجنسی کے میجر سے ملاقات کی ہے۔

FWSSHKWXoAMTSbA


 
Advertisement
Last edited:

Modest

Chief Minister (5k+ posts)
Dollar Bajwa is number one agent of RAW.
Javed Changar apna Lifafa halal kar raha hai lekin Maj (ret) Adil Raja) ne Iss kawway ki sahi gaand mari hai.
 
Sponsored Link