نواز کی بیماریوں کا سُن کر شریں مزاری بھی رو پڑی

ranaji

President (40k+ posts)
دراصل یہ حرامُزادہ خنزیر کی نسل کا نواز شریف بٹ ایک لعنتی نیچ اور گھٹیا کنجر خاندان کا احساس کمتری کا مارا ہوا سور کا بچہ ہے اس حرام زادے کو فوجی ضیا نے گندی موری کی اینٹ کو فوجی چوبارے پر لگا دی اور فوجی مارشل لا کا وزیر بنا کر وزیر اعلی اور وزیر اعظم بنوا کر اور تھوڑی میں زیادہ گھسیڑ دیااب یہ حرام زادہ پھٹنے کے قریب ہے اور ہماری فوج پاکستان کی فوج کے خلاف بھونک کر ہماری فوج کے خلاف سازشیں کرکے اپنی ماں کے خصم مودی کے ایجنڈے پر ہماری فوج پر بھونکتا ہے ہمارے جوانوں شہیدوں غازیوں اور مجایدوں کی توہین کر کے اپنی م۔۔ چ ۔۔۔ کی ناپاک اور حرامی حرکتیں کر رہا ہے جاہل گاما ماجھا حرام کا نطفہ پاکستان کی فوج کے خلاف بھونکنے والا خنزیری کتا اسی واسطے ایسے نیچ حرام خور بے غیرت خنزیر کو گود میں بھٹا ؤ گے تو ایسا حرامی داڑھی نوچے گا اور فوج پر ہی بھونکے گا

Ali Sha

Senator (1k+ posts)
? ? ? ? ? ?
Go through my posts, I had claimed that Shah Farman Governor was qabza mafia and drug peddler. Today a lady mpa wanted to commit suicide in front of the IG office claiming her land was being encroached by the crook. Also, let me tell you that he was not able to convert the governor house into a university but has definitely turned it into a brothel. You can confirm the brothel news by any pool driver. Likin jitna tu chota insan hai un ko naukriyn se maat niklwa lena.

Citizen X

President (40k+ posts)
Go through my posts, I had claimed that Shah Farman Governor was qabza mafia and drug peddler. Today a lady mpa wanted to commit suicide in front of the IG office claiming her land was being encroached by the crook. Also, let me tell you that he was not able to convert the governor house into a university but has definitely turned it into a brothel. You can confirm the brothel news by any pool driver. Likin jitna tu chota insan hai un ko naukriyn se maat niklwa lena.
? ? ? ? ? Wah wah wah Rauf Klasra II in action again ????

Resident Evil

Senator (1k+ posts)
ھئی ستا پہ مور او خور کے ئے مات کم ۔ ۔ ۔

Citizen X

President (40k+ posts)
Dil bara ker aur maan le. Stop acting small when you know it I was right ???
Oh so just because Siasat.pk's own dr dabarddoos made up another bongi I'm suppose to believe it! You give yourself way too much credence! ? ? ? ? ?

Ali Sha

Senator (1k+ posts)
Bongi aur fact mai faraq hota hai. Mai nai konsa hazaron barrel tail wala sho sha chora hai jo time anay pe ghalat sabit howa ho. I told you about the Governor and his kartoot and today a lady did the same giving my word credence. Likin tum nay isliye nahi mana kyun ke yu are full of shit.

knowledge88

Chief Minister (5k+ posts)
Imran Khan said that after getting London ki hawa Nawaz Sahreef got his health.
This London Ki Hawa reminded me of Akber ILahabadi poem who wrote for his son. He got settled in London and married a goree. Akber Illah baadi wrote
(His son name was Ishrat)

Akbar Ilahabadi on his son

Ishrati ghar ki mohabbat ka maza bhool gaye

kha ke London ki hawa, ehde wafa bhool gaye

pohnchay hotel meiN to phir Eid ki parwah na rahi

cake ko chukh ke siwayyoN ka maza bhool gaye

bhoolay maaN baap ko aghyaar ke charchoN meiN wahaN

saaya-e kufr paRha noor-e-Khuda bhool gaye

moam ki puTliyoN per ayesi tabiyat pighli (moam=wax) (because he married a white girl)

chaman-e-Hind ki paryoN ki ada bhool gaye

Last edited:

Citizen X

President (40k+ posts)
Bongi aur fact mai faraq hota hai. Mai nai konsa hazaron barrel tail wala sho sha chora hai jo time anay pe ghalat sabit howa ho. I told you about the Governor and his kartoot and today a lady did the same giving my word credence. Likin tum nay isliye nahi mana kyun ke yu are full of shit.
LOL khud hi bongi maar ke us ki khud hi tasdeeq ker ke us ko fact bana diya! ?