وزیراعظم وفاقی وزرا کو صوبے کےاندرونی معاملات میں مداخلت سے روکیں،جام کمال

4jamkamal.jpg

وزیراعلی بلوچستان جام کمال نے وزیراعظم عمران خان سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ وفاقی وزراء سے کو بلوچستان کے اندرونی معاملات میں مداخلت سے روکیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلی بلوچستان جام کمال نے اپنی ٹوئٹر پوسٹ پر بیان میں وزیراعظم سے صوبے کے داخلی معاملات میں وفاقی وزراء کی مداخلت روکنے کا مطالبہ کردیا۔ انہوں نے لکھا ہے کہ وزیر اعظم عمران خان سے درخواست ہے کہ وہ وفاقی کابینہ کے اراکین کو بلوچستان کے داخلی مسائل میں مداخلت سے روکیں۔


جام کمال نے مزید کہا کہ وفاقی وزرا پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) بلوچستان کو اپنا کردار ادا کرنے کا موقع دیں، صوبے کو آنے والے دنوں میں جو بھی نقصانات ہوں گے اس کے ذمہ دار ناراض گروپ اور چند مافیاز ہوں گے، موجودہ منظرنامےمیں جوبھی بہتر ہو گا وہ فیصلہ ہو گا۔


وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال نے مداخلت کا باعث بننے والے اراکین کابینہ‘ کو مخاطب کرکے کہا کہ ناراض ممبران سےحکومت بنتی ہے تو وہ اپوزیشن میں بیٹھنے کو تیار ہیں۔

جام کمال نے وزیر اعظم کو مخاطب کر کے کہا کہ ’انہیں تجویز دوں گا کہ وہ اپنے اطراف میں موجود لوگوں پر نظر ڈالیں'۔
 
Advertisement

israr0333

Minister (2k+ posts)
Ye wala keera waqai PTI ke minister's me kaafi ziada he mere khayal se bajaay yaha waha ke apni performance pe focus Kare.
Me tu kehta hoo baar me jaay TV program bhi sirf kaam pe focus de mera nahi khayal ke dunya Europe ya USA me ministers aur MPA aur MNA itnay farigh hote ho. Jo roz TV pe bethe rhete ho
 
Sponsored Link