پاکستان آئی ایم ایف،ورلڈ بینک کی پیروی نہ کرے،امریکی ماہر اقتصادیات

2artuh.jpg

اعلیٰ امریکی ماہر اقتصادیات آرتھر بی لیفر نے پاکستان کو معاشی ترقی کے لیے بین الاقوامی مالیاتی فنڈ اور ورلڈ بینک کی شرائط نہ ماننے کا مشورہ دے دیا، ساتھ ہی پاکستان کی معیشت کو بہتر بنانے کے لیے تجاویز بھی دیں جو آئی ایم ایف کے مطالبات کے بالکل برعکس تھیں۔

اسلام آباد میں پاکستان خوشحالی فورم سے خطاب کے دوارن امریکی ماہر اقتصادیات نے کہا کہ پاکستان میں معاشی خوشحالی لانے کے چھ طریقے ہیں، جن میں ایک وسیع البنیاد ٹیکس کے نظام کے ساتھ کم شرح متعارف کروانا، سرکاری اخراجات کو معقول بنانا، مستحکم کرنسی، ریگولیٹری ضرورت کو کم سے کم کرنا، آزاد تجارت کو یقینی بنانا اور نجکاری کے ساتھ آگے بڑھتے ہوئے قومی خزانے میں سے سرکاری اداروں کو چلانے کا نظام ختم کرنا شامل ہے۔


آرتھر بی لافیر کی تجاویز آئی ایم ایف کے پروگرام کے بالکل برعکس ہیں،مشیر برائے خزانہ، شوکت ترین کہہ چکے ہیں کہ آئی ایم ایف کے ساتھ ڈیل کیلئےپانچ مطالبات پورے کرنے ہونگے،آئی ایم ایف کے مطالبات پورے کرنے کے لیے پاکستان کو بجلی کے نرخوں میں اضافہ اور ٹیکس میں چھوٹ واپس لینا ہوگا،مانیٹری پالیسی میں اضافہ اور شرح سود کو ایڈجسٹ کرنا ہوگا،جس سے روپے کی قدر مزید گر سکتی ہے۔

آرتھر بی لیفر نے کہا کہ روپے کی قدر میں کمی سے افراط زر کے دباؤ میں اضافہ ہوا، اس لیے کرنسی کو ڈالر کے ساتھ جوڑنا چاہیے،انہوں نے کہا کہ آزاد تجارت کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ آزاد تجارت تمام اسٹیک ہولڈرز کے لیے ترقی کی صورتحال کو یقینی بناسکتی ہے۔

 
Advertisement

Aliimran1

Chief Minister (5k+ posts)

IMF World Bank Asian Bank etc and all other financial institutions are like Baniya ( You go to pay them debt in full they insist you not to They like you to be trapped in ) This is their business and they would like to suck last drop of blood 🩸 from you​

These experts have suggested very positive points​

Imran should not listen to Shauqat Tareen and follow what these experts are saying​

And most definitely follow Tayyab Erdogan model​

 

arifkarim

Chief Minister (5k+ posts)
آرتھر بی لیفر نے کہا کہ روپے کی قدر میں کمی سے افراط زر کے دباؤ میں اضافہ ہوا، اس لیے کرنسی کو ڈالر کے ساتھ جوڑنا چاہیے
یہ کوئی امریکی پٹواری ہے
 

Aliimran1

Chief Minister (5k+ posts)

Arif Karim​

If you are scared of Khilafa for some personal reasons — Fine — Then​

Aaj Pakistan mein Choron Rishwat khoron aur corrupts ko phansi ki saza du Pakistan prosper kar jaye ga​

China is the best example​

 
Sponsored Link