پی پی 7:لیگی امیدوار کا ووٹرزکو پیسے دینےکاسرعام اعتراف:الیکشن کمیشن خاموش

ecp-dhandli-pp7.jpg


راولپنڈی کے حلقہ پی پی 7 کے امیدوار راجہ صغیر ایک جلسے کے دوران سرعام ووٹرز کو پیسے دینے کا اعتراف کر رہے ہیں تاہم ان کے ووٹرز روایتی بے حسی کا مظاہرہ کرتے ہوئے زندہ باد کے نعرے لگا رہے ہیں۔


تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے صحافی فہیم اختر ملک نے ایک جلسے کی ویڈیو شیئر کی جس میں مسلم لیگ ن کے امیدوار راجہ صغیر اپنے ووٹرز (کارکنوں) سے کہتے ہیں کہ "آپ نے کافی دیر انتظار کیا اتنے ہی پیسے دونگا، بہت پیسے دونگا پہلے پیسے دونگا ووٹ بعد میں لوں گا".

فہیم اختر ملک نے مزید کہا کہ یہ اقدام کرپٹ پریکٹسز میں آتا ہے جس کی سزا نا اہلی، قید اور جرمانہ ہے مگر الیکشن کمیشن ایسا نہیں کریگا کیونکہ یہ ن لیگ کا ہے۔

یاد رہے کہ ماضی میں جب بھی کسی جماعت سے متعلق ضابطہ اخلاق کیخلاف ورزی کا کیس سامنے آیا تو میڈیا کی جانب سے شدید تنقید کا نشانہ بنایا جاتا رہا ہے اور الیکشن کمیشن کی جانب سے بھی سخت ایکشن کا عندیہ دیا گیا، تاہم عملی کارروائی آٹے میں نمک کے برابر ہے۔
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
الیکشن کمشنر نواز شریف کے پالتو کتے حرامی بلڈاگ ٗسعید مہدی کنجر کا حرامی داماد ہے راجہ سلطان کنجر وہ نوا ز لیگ کے لوگوں کے خلاف کیسے ایکشن لے سکتا ہے اس کتے کی ہڈی اور راتب ڈلنا بند ہوجایے گا نون کی طرف سے
 

Sarkash

Councller (250+ posts)
گنجگانڈو کہاں ہیں؟

کوئی ہے حلال کا جو اس پر آ کر بات کرے؟
 
Sponsored Link