چین نے امداد فوج کے کہنے پر دی،شہبازشریف کو تو کوئی سو روپے نہ دے:شیخ رشید

sheikh-rasheed-and-shehbaz-on-china-ar.jpg


پاکستان عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ چین نے جو امداد دی وہ فوج کے کہنے پر دی شہبازشریف کے کہنے پر تو کہین سے 100 روپے بھی نہیں ملتے۔

سابق وزیر داخلہ شیخ رشید نے حکومت کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوءے کہا کہ ملک کا سب سے بڑا مسئلہ سیاسی عدم استحکام ہے۔غریب کے خلاف 15 روز سے گلا گھونٹ بجٹ جاری ہے لیکن آئی ایم ایف اب بھی فیصلہ نہیں کررہا۔


ان کا کہنا تھا کہ اب تو سانس لینے پر ہی ٹیکس لگنا باقی ہے۔ انہوں نے جماعت اسلامی کے مہنگائی ٹرین مارچ کی بھی حمایت کا اعلان کر دیا۔ شیخ رشید نے مزید کہا کہ مہنگائی کی شرح 30 فیصد بڑھ گئی ہے۔ سپر ٹیکس صنعتوں کو اور10 سے 40 ہزار دکانوں پرفکسڈ ٹیکس ظلم ہے۔


شیخ رشید کا دعویٰ ہے کہ ان سیاسی لوٹوں کو ادائیگی ڈالروں میں ہوئی۔ ہر کوئی گوادر میں سنگ بنیاد رکھتا ہے لیکن تعمیرات نہیں کرنے دی جاتیں۔ انہوں نے کہا کہ کفن اور قبر کا ریٹ دو گنا ہو گیا ہے۔ غریب کا مسئلہ آج بھی مہنگائی جبکہ موجودہ وزیراعظم کا مسئلہ مری ہائے وے ہے۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Dekhna ye ho ga k Bajwa ne Chinese ko kon sa choran baicha ho ga ur Chinese ne ankhain band kar k etbar kiyo kia??
Chinese establishment ki sab se bari nakami ye ha ke jin strategic counties mein ye investment kartay hain. In ko na wahan awam ki pulse ka pata hota ha aur na wahan ki parties k baray m pta hota ha..They try via Military and Civil establishment.. That's why they can't save Srilanka..They can't judged the mode of peoples and don't care massive corruption of ruling party.While USA know depth knowledge of country where they have interests...
 
Sponsored Link