کراچی، غیر ملکی خاتون وی لاگر کو ہراساں کرنے والا ملزم گرفتار

6turkishvlogger.jpg

کراچی میں ہراسانی کا شکار ہونے والی ترکش وی لاگر سیدا نور نے سوشل میڈیا پر کراچی پولیس کا شکریہ ادا کیا ہے۔ ترکش وی لاگر نے کہا کہ کراچی پولیس کی شکر گزار ہوں جس نے مجھے ہراساں کرنے والے شخص کو گرفتار کیا۔

خاتون وی لاگر کو ہراساں کرنے والے ملزم شعیب کو پولیس نے حراست میں لیا جس کے بعد ملزم نے ترک خاتون سے معافی مانگی۔ غیر ملکی وی لاگر نے کہا کہ مجھے امید ہے کہ مجھے تنگ کرنے والے شخص کو سبق مل گیا ہوگا۔


واضح رہے کہ ترکش وی لاگرخاتون سیدا نور کو کراچی کے علاقے میں صدر میں ملزم شعیب کی جانب سے ہراساں کیا گیا تھا جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی تھی، پولیس نے واقعے کا فوری نوٹس لیتے ہوئے ملزم کو گرفتار کر لیا تھا۔


وائرل ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ خاتون وی لاگر کراچی کے کھانوں سے رہن سہن پر بات کرتے ہوئے آگے بڑھ رہی ہوتی ہیں جبکہ ملزم اس کا مسلسل پیچھا کرتا ہے، جب وہ کہیں رکتی ہیں تو انتظار کرتا ہے اور پھر سے پیچھے لگ جاتا ہے۔


ملزم کی گرفتاری سے متعلق ایس ایس پی ضلع ساؤتھ کا کہنا ہے کہ ملزم سے تحقیقات کی جا رہی ہیں۔
 

Jazbaati

Minister (2k+ posts)
She is very brave to walk around alone but I would advise women to not do that since it can be very dangerous.
 

Hunter1

Senator (1k+ posts)
physically touch kia hy, ais larki ny to complain kr de foreigner thee she knows are right , pata nahi kitni larkion ko tang kia ho ga, na us ko koi video hy na saboot,

ais ko jail main dalo aise saza do na yea kabhe kisi ko tang karay or ais ko daykh kr baqo loog bhe kaamp uthain
 
Sponsored Link