ہم نے عشق رسولﷺ کو ڈرامہ بنا لیا ہے،مفتی اکمل

Citizen X

President (40k+ posts)
Allah nay tumhain deemagh diya hay? Agar hay tu uska istmal karo warna zang lag jaay ga.
Aab baat zung se bohat aagay chali gai hai. Aab maal sara gal sard gaya hai, nirra kachara reh gaya hai. Tubhi to mein is becharay ki baaton ka ghussa nahi kerta. Shouda aqal se mehroom hai.

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
Aab baat zung se bohat aagay chali gai hai. Aab maal sara gal sard gaya hai, nirra kachara reh gaya hai. Tubhi to mein is becharay ki baaton ka ghussa nahi kerta. Shouda aqal se mehroom hai.
Yahan bohat saray bhai ayasay he hain. Lakeer kay fakeer kabhi apni aqal say kaam nahi laytay. Mullah key batoon ko ankhain bundh karkay accept kar lay tay hain.

Citizen X

President (40k+ posts)
Yahan bohat saray bhai ayasay he hain. Lakeer kay fakeer kabhi apni aqal say kaam nahi laytay. Mullah key batoon ko ankhain bundh karkay accept kar lay tay hain.
I try to be understanding with anyone who is at least willing to have a normal discussion with going full Jani1 from the get go. Because having been through the same myself I understand it is not an easy thing to come to the realization that what you've been taught all your life is a lie, just like patwaris still can't come to the fact that Nawaz Sharif is a corrupt thief even when there is nothing left to prove.

Wake Up Pakistan

Chief Minister (5k+ posts)
Haan bachpan mein meray pass ek kutta tha, tumhari baatien pard ke pata nahi us ke bhounk ne ki kyu yaad aati hai! lol
تم نے اسی سے بھوکنا سیکھا ہو گا یقینن . اور کیا سیکھا تھا کتے سے.

bata dou. Tumhain overdose karna paray ga

Wake Up Pakistan

زائدہ نشے کے استعمال کا نقصان. الله تمہاری مدد کرے

Citizen X

President (40k+ posts)
تم نے اسی سے بھوکنا سیکھا ہو گا یقینن . اور کیا سیکھا تھا کتے سے.

bata dou. Tumhain overdose karna paray ga
Yeh seekha tha ke jub tommy zururat se ziyada bhounkay lagta tha to us ki bund per laath mar ke bahir phenk deta tha, chalo acha kiya yaad dila diya, aab yeh lo apnay hissay ke laath! lol

giphy.gif

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
I try to be understanding with anyone who is at least willing to have a normal discussion with going full Jani1 from the get go. Because having been through the same myself I understand it is not an easy thing to come to the realization that what you've been taught all your life is a lie, just like patwaris still can't come to the fact that Nawaz Sharif is a corrupt thief even when there is nothing left to prove.
I can understand because at one time I was in their shoe with a typical Sunni mindset.
The problem is when you try to reason with someone but, they are so adamant and deeply indulged in mullah-made Islam that eventually they lose the cool and start cursing.
Just a couple of days back, some guy name sam khan, cursed my dead mom. The words he used I can not even repeat here.
By the way, I haven't seen the hajuj majuj (jani and sam khan) lately.

Citizen X

President (40k+ posts)
ٹھیک ہے. اب سکون کرو. ورنہ تم جیسے زائدے نشے میں اپنے کپڑے پھاڑ لیتے ہیں .
Hain! Tu kaprade paard chadday ne te unj hi lagga phirda peya hain? Keya si na inna ziyada soota na laaya ker. Baaz to phir v nai ounda

Wake Up Pakistan

I can understand because at one time I was in their shoe with a typical Sunni mindset.
The problem is when you try to reason with someone but, they are so adamant and deeply indulged in mullah-made Islam that eventually they lose the cool and start cursing.
Just a couple of days back, some guy name sam khan, cursed my dead mom. The words he used I can not even repeat here.
By the way, I haven't seen the hajuj majuj (jani and sam khan) lately.
یعنی بد سے بدتر کی کہانی؟

Wake Up Pakistan

Hain! Tu kaprade paard chadday ne te unj hi lagga phirda peya hain? Keya si na inna ziyada soota na laaya ker. Baaz to phir v nai ounda
نوی گل کر. میری گل مینو کری جاریہ اے. ایسے بندے کو لوگ پاگل ای اوے پاگل ای اوے کہتے ہیں