People to come out and protest on Aug 19th Friday 8PM - solidarity with SG

mughals

Chief Minister (5k+ posts)
the inventor of great Pakistani protests
FEhisX5XIAMYBd4.jpg

mughals

they think the secret video of Imran is with him. I doubt as the video should be with somebody outside Pakistan. Now after Gill, will they go after Rothschild and Goldsmiths? If that happens, WW3 would start.

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
they think the secret video of Imran is with him. I doubt as the video should be with somebody outside Pakistan. Now after Gill, will they go after Rothschild and Goldsmiths? If that happens, WW3 would start.
Video in ko kabhi nahi milni.Video kisi aik ke pass nahi ho gi..mukhtlif logo aur mukhtilaf jagho par ho gi.Not possible to trace all peoples..abroad and home..

stranger

bhai jaan de.. in ghulam mulkon se world war start nahi honi... Pakistan jaisay mulkon ki auqat sirf aik donald lu hai... sirf aik meeting or sirf aik dhamki.. wo peri hai dunia ki sab se bari islami taqat.. khud sakhta muslmano ki muhafiz jo apnay awam per yazeediat dha rehi hai

amrika jang ke baghair kutton wali ker deta hai russia ki china ki... jab dunia iss qabal ho jaay gi ke amrika ko waqai khatra ho tab world war 3 ho gi.. tum pakistan ko pata nahi konsi topp samjhay baithay ho