Dr. Shahid Masood supports Imran Khan's suggestion about Taliban's office

auqab

Minister (2k+ posts)
Re: Dr Shahid Masood supports IK's suggestion

Janab Warh gaei Jamat aur saath main AAP,

Pehlay kisi ko jantay na ho na tow us ko Kissi sai mansoob na kia karao.

MQM drilled Knees, Anckles, Stomach, Gal Bladers in my college Life when APMSO and Najeeb of PSF was fighting
for Controll of Colleges,

TTP nai Kitnay QATAL kieay hain ????

MQM kai Wajood main AANAY kai baad karachi kai MAQTOOL ginnoo???

Munna MQM was on Payroll of raw and Trained in raw Camps in Endia and I know that
Becasue A family member of Mine was a Person WHO breifed The Authorities before Karachi Operation.

And i Asked him than WHY mqm Allowed to exist after all this proofs ???

Answer was, Now they are Doing Pakistan Pakistan Centred politics and not Towing Endian agenda
on That SCALE, thats why we left them.

Samjha MUNNA same goes to TTP if they do Politics ok, Otherwise go after them.

ustad ji malomaat mae izafae ka shukria!
to kia 90s mae karachi mae Pakistani fauj ka dakhla mana tha?
mqm apni courts laga ker 90s mae faisla daeti thi karachi mae ?
mqm walae regal chowk sadar mae gardanae ura ta thae faujio ki ?

ustad ji TTP nae to politics kerni hi nahi hae! wo to yae nizam hi nahi maantae! aap kis khush fehmi mae mubtala hae ? wo to Pakistan ko hi nahi maantae!

hamarae Quaid-e-Azam (ra) jinki MashAllah aapnae pic bhi lagae hoi hae, unki shaan mae TTP walae kia qasida perhtae hae aap ko to pata hi hoga ???????

khanaman

Senator (1k+ posts)
Re: Why Imran Khan idea about TTP office in brilliant?

I absolutely agree. Even if they dont get into mainstream politics, just getting into an office would remove anonyminity. It would institutionalise them to a degree and then they will feel more pressure, will feel more answerable.

Uxi Ali

MPA (400+ posts)
Re: Why Imran Khan idea about TTP office in brilliant? Source: http://www.defence.pk/forums/national-political-issues/279931-why-imran-khan-idea-about-ttp-office-brilliant.html#ixzz2g08d5Fyc

why don't PTI allow to open office in Peshawar where his Govt there.

Did they denied that TTP cannot open the office in Peshawar?? Correct your facts first dumbass!!

FlyHigh

Senator (1k+ posts)

Read their ideology before getting excited. They do not recognise the constitution; they don't recognize peoples choice; Their idiology is of hate, nothing else. All we need to do No coverage to them, hit them hard. There will be no end to their demands.

desan

President (40k+ posts)

I absolutely agree. Even if they dont get into mainstream politics, just getting into an office would remove anonyminity. It would institutionalise them to a degree and then they will feel more pressure, will feel more answerable.

It is easier to fight a known entity compared to a "faceless" enemy....

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)

ustad ji malomaat mae izafae ka shukria!

ustad ji TTP nae to politics kerni hi nahi hae! wo to yae nizam hi nahi maantae! aap kis khush fehmi mae mubtala hae ? wo to Pakistan ko hi nahi maantae!

hamarae Quaid-e-Azam (ra) jinki MashAllah aapnae pic bhi lagae hoi hae, unki shaan mae TTP walae kia qasida perhtae hae aap ko to pata hi hoga ???????

Bahi ji

TTP walay tehray JAHIL,
MQM walay Pharay Likhay aur Pharhay likhay MAAN BAAP aur Khandanoon ki Aulad
agar ZINDA insaan kai Jismoon main Drill karay

Tow TTP sai Baray FASADI bantay hain Ya nahi ???

My father was Most Compitent officer of His Dept. and he was in grade 17,
what ALTAF offered my father and he declined to do so, and ALTAF was Silent becasue of our Strong Family background.

Altaf offered my father that : You will be unofficial HEAD of your dept in karachi with Our support if you do favour with us.

MQM is nasoor of Pakistan bigger than TTP, difference is One is in Jungles and the other one is in biggest city of Pakistan.

No body is Supporting TTP , only IK is saying engage them and than ASK why they are doing all this ???
if
they have reasons and Just reasons then solve there problems
and
If they say no we are DEMANDING this and that and no JUSTIFICATION.

Then the WHOLE nation will be on SAME PAGE against them EVEN Tribes of KPK will Follow the Decided decession.

Note 1 thing in FIGHT or ANY fight, between 2 persons or Gali mohalla, or Sects or tribes or Cult,
You WIN when you have " IKHLAKI " upper hand.

And i know because I F mqm on THAT " Ikhlaqi bartari " in my Area.
even People from MQM was on my side during Disputes Between me n MQM.

abdlsy

Prime Minister (20k+ posts)
Re: TTP should be told to decommission its' arms to negotiate.

if we cannot irradiate/defeat them for the last decade, how can we dictate terms on TTP

Saladin A

Minister (2k+ posts)
Re: TTP should be told to decommission its' arms to negotiate.

I am keen to know who are these TTP followers; what is their agenda; what are their objectives and if they are Muslims or non-Muslims in disguise of long beards wearing long kameezs and shalwars up to their ankles to look like Al-Qaeda fighters?

auqab

Minister (2k+ posts)

Bahi ji

TTP walay tehray JAHIL,
MQM walay Pharay Likhay aur Pharhay likhay MAAN BAAP aur Khandanoon ki Aulad
agar ZINDA insaan kai Jismoon main Drill karay

Tow TTP sai Baray FASADI bantay hain Ya nahi ???

My father was Most Compitent officer of His Dept. and he was in grade 17,
what ALTAF offered my father and he declined to do so, and ALTAF was Silent becasue of our Strong Family background.

Altaf offered my father that : You will be unofficial HEAD of your dept in karachi with Our support if you do favour with us.

MQM is nasoor of Pakistan bigger than TTP, difference is One is in Jungles and the other one is in biggest city of Pakistan.

No body is Supporting TTP , only IK is saying engage them and than ASK why they are doing all this ???
if
they have reasons and Just reasons then solve there problems
and
If they say no we are DEMANDING this and that and no JUSTIFICATION.

Then the WHOLE nation will be on SAME PAGE against them EVEN Tribes of KPK will Follow the Decided decession.

Note 1 thing in FIGHT or ANY fight, between 2 persons or Gali mohalla, or Sects or tribes or Cult,
You WIN when you have " IKHLAKI " upper hand.

And i know because I F mqm on THAT " Ikhlaqi bartari " in my Area.
even People from MQM was on my side during Disputes Between me n MQM.

ustad ji MashAllah aapka to kafi uthna baithna raha hae mqm k sath!

kia baat hae aapnae ikhlaqi bartari sae mqm ko apnae area mae haraya hua hae phir bhi mqm walae aapko thoktae nai ?? hairat hae ??

jab kae TTP walae to sirf chotae chotae maslaki ikhtalaf per bhi doosrae maslak ki masjido mae khud kush bheij ker "ikhlaqi fatah" hasilk kerlaetae hae!

waisae meri pichli post mae 90s mae karachi k barae mae pochae gae 3 sawalo ka bari khoobsurti sae gol kergae!

ussae bhi ziadae aapnae jawab hi nahi dia Quaid-e-Azam (ra) walae sawal ka?

kis reason ki baat ker rahae hae: drone attacks! kia wo drone attacks mae aur aap apnae gali kucho ya masjido sae ker rahae hotae hae?

mr.pti

Minister (2k+ posts)

U will expose ppl and will know what u are dealing with. Job gets alot eaiser

WatanDost

ustad ji MashAllah aapka to kafi uthna baithna raha hae mqm k sath!

kia baat hae aapnae ikhlaqi bartari sae mqm ko apnae area mae haraya hua hae phir bhi mqm walae aapko thoktae nai ?? hairat hae ??

jab kae TTP walae to sirf chotae chotae maslaki ikhtalaf per bhi doosrae maslak ki masjido mae khud kush bheij ker "ikhlaqi fatah" hasilk kerlaetae hae!

waisae meri pichli post mae 90s mae karachi k barae mae pochae gae 3 sawalo ka bari khoobsurti sae gol kergae!

ussae bhi ziadae aapnae jawab hi nahi dia Quaid-e-Azam (ra) walae sawal ka?

kis reason ki baat ker rahae hae: drone attacks! kia wo drone attacks mae aur aap apnae gali kucho ya masjido sae ker rahae hotae hae?
Janab LAAL masjid main aksariat KPK kai Students ki thi, aur drone attacks phir karachi main bhi honay chahean ya nahi ???

Janab Intellegence Agencies ka APNA tareeka kaar hota hai Massail ko handle karnay ka
aur JAB pata chal jata hai kai KOON ghaddar hai tow focus kar dia jata hai us per. 90 main
ghus kar kia karna tha ???
90 kai MAQEEN ko dar baddar kar dia kia samjhay ???

MQM ki aik hi Court hai aur woh hai ALTAFU mqm ka HALAF NAMA parha hai KABHI ??

MQM walay Borian Pack nahi kartay aadmioon sai ???
MQM walay ZINDA insanoon ko Drill nahi Kartay ???
MQM walay Bhattay nahi laitay???
Gardan Utaar kar maarnay main Ya Drill kar kai maarnay ya Chemical Phainkh kar ZIND jalanay ya GOLIAN maar kar
maarnay main kia faraq hai MUNNA???

Pakistan was the BIGGEST blunder of the History of Subcontinent : TAAFU Phatthu
Quaid e AAZAM nai bhi Malka e Bartania ki Wafadari ka HALF uttaya tha : Beghiarat TAAFU

En biyanaat sai tow Hub ul Watni Ubal ubal kar BEH rahi hai na MUNNA ???

ANP Pakistan aur Quaid e AZAM mukhalif jamat hai Phir bhi KPK main 2 Martaba Hakoomat kar chukki hai
Thek MUNNA ???

Baqi Mujhay THOOKHNAY ya na THOOKNAY ka jawab tow aaj bhi Samnay AA kar MOOT dainay walay
hi dai saktay hain, ALLAH swt ka farman hai kai

Woh Qadir e Mutaliq hai aur maira EEMAN Alhamdolillah bohat Mazboot, sum AL hamdolillah

Kabhi milo na Khusboo laga kai ?

Last edited:

Saladin A

Minister (2k+ posts)

I very much regret some members using insulting and derogatory language against those who have a different point of view than theirs. It not only shows bad manners and lack of ethics but also intolerance and ignorance of mind.

I will request that members should restrain from insulting some's intelligence and refrain from using bad language.

auqab

Minister (2k+ posts)

Janab Intellegence Agencies ka APNA tareeka kaar hota hai Massail ko handle karnay ka
aur JAB pata chal jata hai kai KOON ghaddar hai tow focus kar dia jata hai us per. 90 main
ghus kar kia karna tha ???
90 kai MAQEEN ko dar baddar kar dia kia samjhay ???

MQM ki aik hi Court hai aur woh hai ALTAFU mqm ka HALAF NAMA parha hai KABHI ??

MQM walay Borian Pack nahi kartay aadmioon sai ???
MQM walay ZINDA insanoon ko Drill nahi Kartay ???
MQM walay Bhattay nahi laitay???
Gardan Utaar kar maarnay main Ya Drill kar kai maarnay ya Chemical Phainkh kar ZIND jalanay ya GOLIAN maar kar
maarnay main kia faraq hai MUNNA???

Pakistan was the BIGGEST blunder of the History of Subcontinent : TAAFU Phatthu
Quaid e AAZAM nai bhi Malka e Bartania ki Wafadari ka HALF uttaya tha : Beghiarat TAAFU

En biyanaat sai tow Hub ul Watni Ubal ubal kar BEH rahi hai na MUNNA ???

ANP Pakistan aur Quaid e AZAM mukhalif jamat hai Phir bhi KPK main 2 Martaba Hakoomat kar chukki hai
Thek MUNNA ???

Baqi Mujhay THOOKHNAY ya na THOOKNAY ka jawab tow aaj bhi Samnay AA kar MOOT dainay walay
hi dai saktay hain, ALLAH swt ka farman hai kai

Woh Qadir e Mutaliq hai aur maira EEMAN Alhamdolillah bohat Mazboot, sum AL hamdolillah

Kabhi milo na Khusboo laga kai ?

yae to app nae akhri line bhaio wali hi likh di! kahi double agent to nahi app mqm kae? ;)

waisae mainae 90s (means decade of 1990)likha tha, 90 nahi ! aur aapnae jawab 90 samjh ker dae diae! lagta hae aapko apna area kafi yaad ata hae!

baatae aap ki sach hae but masla yae hae k TTP waalae in herkato ko fakhar sae own kertae hae aur mqm wale disown!

yae baat lekin likh lijiae kae TTP nae politics nahi kerni! aap patanahi konsi mainstream mae lana chah rahae hae!

aur aakhri baaat Iman ki mazbooti sirf appko hi nahi milae, aur bhi log hae sahib-e-Iman :) bas har kisi ko poster laga ker ishtahar dainae ka shauq nahi hota apnae iman ki taqat ka!

"Baqi Mujhay THOOKHNAY ya na THOOKNAY ka jawab tow aaj bhi Samnay AA kar MOOT dainay walay
hi dai saktay hain" ustad ji yae aapnae koi buhat hi high figh mardi hae jo k samjh nahi aae! explain plzz

WatanDost

yae to app nae akhri line bhaio wali hi likh di! kahi double agent to nahi app mqm kae? ;)

waisae mainae 90s (means decade of 1990)likha tha, 90 nahi ! aur aapnae jawab 90 samjh ker dae diae! lagta hae aapko apna area kafi yaad ata hae!

baatae aap ki sach hae but masla yae hae k TTP waalae in herkato ko fakhar sae own kertae hae aur mqm wale disown!

yae baat lekin likh lijiae kae TTP nae politics nahi kerni! aap patanahi konsi mainstream mae lana chah rahae hae!

aur aakhri baaat Iman ki mazbooti sirf appko hi nahi milae, aur bhi log hae sahib-e-Iman :) bas har kisi ko poster laga ker ishtahar dainae ka shauq nahi hota apnae iman ki taqat ka!

"Baqi Mujhay THOOKHNAY ya na THOOKNAY ka jawab tow aaj bhi Samnay AA kar MOOT dainay walay
hi dai saktay hain" ustad ji yae aapnae koi buhat hi high figh mardi hae jo k samjh nahi aae! explain plzz

Bas AB aap aaraam karo Jitna Sunnoo gai pareeeshan hotay jao gai.
Sabr karo aur Intizaar aur DUA yeah karo kai ALLAH swt PAKISTAN aur Pakistani Qoam kai Dushmanoon ko
NAIST o NABOOD karay. AAMEEN sum AAMEEN

mr.pti

Minister (2k+ posts)

admin why did u merged thread ?? a important debate and u are merging it :( Its like have one thread for ALL terror attacks debates etc ? come on

sjpti

Minister (2k+ posts)

aj ka aqalmand kal ager kisi bat per disagree kr gya tu lafafa ??

yaar aap aqal pay baat mat kiya karo jo cheez aap k pass hay he nahi os ka tazkira ker k kyo apnay aap ko khafa kertay hay. aager aap aqal say paydal ho toa iss may aap ka koe kosoor nahi.PTI parhay likho key jaamat hay apki majbory samjhty hay .Bs khosh raha karo. Australia may beeches hayn waha j kay baytha karo or ALLAH ka wasta siasat pay na bola karo.

Admin ka irada hay Bacho key post shooro kerna ka .video games , lateefay, catoon movies waghayra pay post Howa karyngi. AAP j so ko khapnay k liye taken AAp apni zehni salahiyat k mutabiq section may jaga pa skayn. ham nay baat key howee hay . aap k matlab ka section jald he khulnay wala hay
aap ko mubarak ho
[hilar]

auqab

Minister (2k+ posts)

Bas AB aap aaraam karo Jitna Sunnoo gai pareeeshan hotay jao gai.
Sabr karo aur Intizaar aur DUA yeah karo kai ALLAH swt PAKISTAN aur Pakistani Qoam kai Dushmanoon ko
NAIST o NABOOD karay. AAMEEN sum AAMEEN

aameen!

lagta hae ustad ji aap thak gae! khair phir kabhi sahi InshAllah!

HHH...

Senator (1k+ posts)

Even you can't maintain North & South Waziristan peace after a successful operation against Taliban.
I know this ground fact, coz i belong to the same soil and often visiting my village.

Full fledge Operation is not the solution, IK strategy to engage them in negotiation, separate them from one another and then operate against them along with the tribals by taking them in confidence.
This is the only way for permanent peace and stability in the region.

Bhuya Hamary bachon pe reham karo aur aisy operation ki hemayat chodh do jo hamein mazid gehrayee mein dakhely!!
What wtan and India have offices in both countries but they keep fighting on border.

Saladin A

Minister (2k+ posts)

I am not be in favour of this idea unless TTP agree ed to decommission their arms and weapons As long as they are able to keep their arms and ammunition, they can negotiate with a strength that they should not be allowed. Pakistan is a nuclear power and not a mug state that could be taken for a ride by the terrorists.

Taliban in Afghanistan are fighting against western powers to liberate their land from their illegal occupation and military presence. they have a cause and majority of Afghans support them but these TTP terrorists have no cause but to spread terror, intimidate, kill and murder as many innocent Pakistanis as possible because their pay master order them to do so. so, I believe that on this issue, Imran Khan should think logically and wisely and not commit himself for anything that would cause him terrible regret in the future.

Are the TTP terrorists worth all that hassle and if they could be trusted as long as they possessed arms and ammunition? I have always believed that if the Western powers wanted, this war on terror would have ended long time ago because their war is fought on our doors, streets, roads and cities.