How Popalzai accept a Cresent witness.

Eyeaan

Chief Minister (5k+ posts)
This is for all those who think accepting crescent ? witness is a joke.
مگر نناوے پرسنٹ یقینی ہے کہ گواہ دانستہ یا غیر دانستہ طور جھوٹ بول رہا ہے ــ
ہان معجزہ تو ہمیشہ ممکن ہے اور اس گواہ کا تعلق بھی کسی پیغمبر سے جڑتا ہو کہ چاند اس گواہ کے طابع ہے ــ
دوئم اتنے اہم اور متنازعہ عوامی معاملے میں اس طور گواہی قبول کرنا غلط اور انصاف کے متقاضی نہیں ، اس گواہ پر جرح ہونی چاہیے اور اس گواہ کی استعداد کا تعین کیا جائے ، تسلیم کرنے سے پہلے باہم مشورہ ہونا چاہیے - اسلام میں گواہ اور انصاف کے تقاضے ہیں مفتی صاحب کی ذات اور انا ان سے بڑھ کر نہیں- ورنہ تو کوئی مسلم یا غیر مسلم فتنے پر آمادہ ہو کر گواہی دیدے ــ مفتی پوپلزئی صاحب تو غالبا کسی اندھے کی گواہی بھی تسلم کر لیں گے اگرگواہ نے کلمہ پڑھ کو شہادت دےدی ــ

مختصرا، اس وڈیو کی حد تک ( کہ ہو سکتا گواہ سے مذید سوال جواب بھی ہوئے ہوں جسکا علم نہیں) یہ روشن ہے کہ مفتی پوپلزئی نہ تو منصف و مفتی بننے کے حقدار ہیں اور نہ ہی وہ اپنا عوامی فرض ایمانداری سے نبھا رہے ہیں -ہاں معاملہ اگر عوام کی بجائے انکی ذاتی نوعیت کا ہوتا تو اعتراض بھی نہ اٹھایا جاتا
ـــ​

Water

Councller (250+ posts)
Bro!

On a serious note, sit with someone who understands astronomy. He'll take you through celestial movements, the relationship between the sun, earth, & moon movements and how moon phases are calculated, and how we can tell Fajr/Maghrib/Eid timings etc. with 100% accuracy for even 10, 100, 200, 2000 years ahead in the future! It's really fascinating..! I'm 100% sure that once you'll yourself learn it, you'll yourself say that Popalzai and his witnesses should be hanged in the public! ?
When I was in my young age, I saw the crescent 2 times Alhamdulillah..also showed it to my uncle..luckily there were many Shahada but Federal Govt wasn't accepting any shahada.
When u live in rural areas and our elders was of having proper experience of the main n moon movement.
Even that time everyone knew the moon only visible for very short time with dropping of sun..Anyway u believe in your knowledge..we are far more happy with our own ways..
Kept believing Human was Ape before..not me
Eid Mubbarak

Eyeaan

Sun stars and moon follow commandant of their creator which is Allah only we humans are the stupid bunch who put logic ahead of our creator . The birth of new moon is not based on astronomical calculation it's Allah's will to make it happen whenever and wherever he wants
جی ہاں معجزات لاجک اور مادی علم سے ماورا ہیں، قدرتِ خداوندی ہر علم سے پیشتر ہے ، چندے انسانی علم خدا کی دین ہے اور ہمیشہ ناقص ہے (سوائے وحی کے) مگر مسلمان کو حکم معجزات نہیں بلکہ عقلِ سلیم کو بنیاد بنا کر ظن رکھنے کا ، فیصلہ کرنے کا ہے ـ معجزات اور قدرتِ خداوندی کبھی بھی عمومی معاملات میں جواز کے طور پیش نہیں ہو سکتے - ہر کام ، عمل تقدیر کے طابع ہے ، معلوم ہے مگو آخرت میں سوال جواب بھی ہو گا سزا و ثواب بھی
اگر آپ چاند کے معاملے میں فیصلہ حدیث کے لفظی معانی کو " حکم " سمجھ کر رہی ہیں تو کسی کو اعتراض نہیں مگر اگر آپ جواز قدرت الہی بنا رہے ہیں تو معاملہ قطعا دوسرا ہے

اوپر لکھی سطروں کو میرا ذاتی خیال نہ سمجھیں(اور اسلام سے متعلق ذاتی علم صفر ہے) بلکہ غالبا، معجزہ، تقدیر اور قدرت الہی سے متعلق سنی عقیدہ ہے، ایک ادھ طبقے کا خیال مختلف ہے مگر وہ اجماع کا حصہ نہیں ، اس لئے جواب دینے سے پہلے خوب غور کر لیں ـ​

Last edited:

insouciant

Minister (2k+ posts)
I understand different people have different priorities in life. For some happiness matters more than anything, for me truth matters more than anything! I am not challenging that you may be lying about watching crescent in your incident. It could be that the government was wrong that time! If you can tell me the exact year/date of the incident, I can verify for you if the government was wrong!

Anyways, I believe we all come here to learn something new instead of imposing our biases. So, I'll encourage you to do a short experiment this month. Input your location in this website, and then check if you see the moon in the exact shape it shows you on the webpage, at the exact angle and time it is telling you to witness! And also verify that the moon actually disappeared at the time it tells you it would set! https://www.timeanddate.com/moon/pakistan/peshawar

Do this test as many times as you want to! And if you find that it was wrong on JUST one day on any of the parameters then don't trust it ever again! I haven't found it wrong even once in more than 10 years! ?

Eid Mubarak!

When I was in my young age, I saw the crescent 2 times Alhamdulillah..also showed it to my uncle..luckily there were many Shahada but Federal Govt wasn't accepting any shahada.
When u live in rural areas and our elders was of having proper experience of the main n moon movement.
Even that time everyone knew the moon only visible for very short time with dropping of sun..Anyway u believe in your knowledge..we are far more happy with our own ways..
Kept believing Human was Ape before..not me
Eid Mubbarak

cayanide

Senator (1k+ posts)
جی ہاں معجزات لاجک اور مادی علم سے ماورا ہیں، قدرتِ خداوندی ہر علم سے پیشتر ہے ، چندے انسانی علم خدا کی دین ہے اور ہمیشہ ناقص ہے (سوائے وحی کے) مگر مسلمان کو حکم معجزات نہیں بلکہ عقلِ سلیم کو بنیاد بنا کر ظن رکھنے کا ، فیصلہ کرنے کا ہے ـ معجزات اور قدرتِ خداوندی کبھی بھی عمومی معاملات میں جواز کے طور پیش نہیں ہو سکتے - ہر کام ، عمل تقدیر کے طابع ہے ، معلوم ہے مگو آخرت میں سوال جواب بھی ہو گا سزا و ثواب بھی
اگر آپ چاند کے معاملے میں فیصلہ حدیچ کے لفظی معانی کو حکم سمجھ کر رہیں ہیں تو سرست کسی کو بھی اعتراض کا کیا حق مگر اگر آپ جواز قدرت الہی بنا رہے ہیں تو معاملہ قطعا دوسرا ہے

اوپر لکھی سطروں کو میرا ذاتی خیال نہ سمجھیں(اور اسلام سے متعلق ذاتی علم صفر ہے) بلکہ غالبا، معجزہ، تقدیر اور قدرت الہی سے متعلق سنی عقیدہ ہے، ایک ادھ طبقے کا خیال مختلف ہے مگر وہ اجماع کا حصہ نہیں ، اس لئے جواب دینے سے پہلے خوب غور کر لیں ـ​

Mera matlab yeh tha keh chaand sitratay Allah ki nishani main say aik nishanai hai yeh Quraan main aya hai. Baat yeh hoo rahi thi keh ilmi falkiyata ka mutabia 29 ko chand paida nahin hosakta tu Kisy saudia waghera main nazar aya? is ka jawab main nay yeh diya keh Allah ki mansha hai woh jahan cahey jab chahey chand nikalay zaroori nahin hai keh aqal is ko tasleem keray lkn aik muslmaan kay imaan ka hisa hai kah Allah her cheez pur qudrat rekhta hai . Is main mougza wali koi baat nahin yeh US ka banaya hua osool hai keh chand yeh 29 ka yeh 30 ka ho ga ... ager ilimi falikyat kehti hai kaeh chand 29 ko paida nahin ho sakta lkn ager Allah chahey tu ho sakta hai 29 ko main yeh baat wazeh kerna cha raha tha .
Keh Allah ki qudrat ko ilimi falkitay say mat toloo Allah is ka mohtaj nahin hai insan ko smajah nahin ati isi liya is nay apni dil joei kay liya aisay qanoon baney huey hain

Water

Councller (250+ posts)
I understand different people have different priorities in life. For some happiness matters more than anything, for me truth matters more than anything! I am not challenging that you may be lying about watching crescent in your incident. It could be that the government was wrong that time! If you can tell me the exact year/date of the incident, I can verify for you if the government was wrong!

Anyways, I believe we all come here to learn something new instead of imposing our biases. So, I'll encourage you to do a short experiment this month. Input your location in this website, and then check if you see the moon in the exact shape it shows you on the webpage, at the exact angle and time it is telling you to witness! And also verify that the moon actually disappeared at the time it tells you it would set! https://www.timeanddate.com/moon/pakistan/peshawar

Do this test as many times as you want to! And if you find that it was wrong on JUST one day on any of the parameters then don't trust it ever again! I haven't found it wrong even once in more than 10 years! ?

Eid Mubarak!
Bro That was a long ago, I think once in 1997 and once in late 90s...We all learn all the time..and it's good to accept it in positive way..its the science that has made easy our day to day activities..our education though not true reflection..but minor differences leaves a broad Horizon to explore.
My father n many more followed the Federal way and completed their 29 rejected Provincial govt decision to celebrate with 28 which was total stupidity..
I will follow the link thanks

Last edited:

cayanide

Senator (1k+ posts)
اگر آپ چاند کے معاملے میں فیصلہ حدیث کے لفظی معانی کو " حکم " سمجھ کر رہی ہیں تو کسی کو اعتراض نہیں مگر اگر آپ جواز قدرت الہی بنا رہے ہیں تو معاملہ قطعا دوسرا ہے

you the day and the night and the sun and the moon, and the stars (too) are subservient by His command
Surah 16 Verse 12

ali-raj

Sun stars and moon follow commandant of their creator which is Allah only we humans are the stupid bunch who put logic ahead of our creator . The birth of new moon is not based on astronomical calculation it's Allah's will to make it happen whenever and wherever he wants
Creator made everything with logic. Nothing is without logic.

Fakhre Alam

Minister (2k+ posts)
Bro!

On a serious note, sit with someone who understands astronomy. He'll take you through celestial movements, the relationship between the sun, earth, & moon movements and how moon phases are calculated, and how we can tell Fajr/Maghrib/Eid timings etc. with 100% accuracy for even 10, 100, 200, 2000 years ahead in the future! It's really fascinating..! I'm 100% sure that once you'll yourself learn it, you'll yourself say that Popalzai and his witnesses should be hanged in the public! ?
All this wasn't even possible a hundred years ago. What would have you advised the Prophet and his companions?

Fakhre Alam

Minister (2k+ posts)
Why should I ? When there was 0 chance of sighting it and many have and comeback with 0 results. Even here in the UAE the official moon sighting committee did not see it, late in the night at around 9.30 they said saudi has declared Eid so they are also doing the same.

This is a picture taken by a person who did go out to observe the moon after maghrib on tuesday

61662769_2224943494252613_8680242532870782976_n.jpg

Even in this zoomed in image you can barely make out the thin sliver crescent, then tell me how was it visible on monday evening!
LOL. All this science and technology wasn't possible a 100 years ago let alone 1400 years. What would have you adviced the Prophet s.a.w and his companions,? Muslims are asked to look for the new moon after maghrib that's why you should see it yourself rather than defending on the relying on something you don't know about at all.

insouciant

Minister (2k+ posts)
Not True. The Arabs did not have this knowledge since they were extremely backward. But the world did..!

First Lunar calendar is believed to be developed by Mayans 2,500 years ago!!
The first solar calendar is believed to be developed by Victorians 13,000 years ago!!

But you can say that the most accurate lunar calendar equations that can give moon's location with 100% accuracy over thousands of year was developed in 1983. It is called ELP THEORY. http://adsabs.harvard.edu/abs/1983A&A...124...50C

Do a short experiment this month. Input your location in this website, and then check if you see the moon in the exact shape it shows you on the webpage, at the exact angle/direction and time it is telling you to witness! And also verify that the moon actually disappeared at the time it tells you it would set! https://www.timeanddate.com/moon/pakistan/peshawar

Do this test as many nights as you want to! And if you find that it was wrong on JUST one day on any of the parameters then don't trust it ever again! I haven't found it wrong even once in more than 10 years!

Popalzai and his witnesses LIED to you guys and you should teach them a lesson so nobody in KPK would lie again! ?

All this wasn't even possible a hundred years ago. What would have you advised the Prophet and his companions?

Last edited:

Eyeaan

Mera matlab yeh tha keh chaand sitratay Allah ki nishani main say aik nishanai hai yeh Quraan main aya hai. Baat yeh hoo rahi thi keh ilmi falkiyata ka mutabia 29 ko chand paida nahin hosakta tu Kisy saudia waghera main nazar aya? is ka jawab main nay yeh diya keh Allah ki mansha hai woh jahan cahey jab chahey chand nikalay zaroori nahin hai keh aqal is ko tasleem keray lkn aik muslmaan kay imaan ka hisa hai kah Allah her cheez pur qudrat rekhta hai . Is main mougza wali koi baat nahin yeh US ka banaya hua osool hai keh chand yeh 29 ka yeh 30 ka ho ga ... ager ilimi falikyat kehti hai kaeh chand 29 ko paida nahin ho sakta lkn ager Allah chahey tu ho sakta hai 29 ko main yeh baat wazeh kerna cha raha tha .
Keh Allah ki qudrat ko ilimi falkitay say mat toloo Allah is ka mohtaj nahin hai insan ko smajah nahin ati isi liya is nay apni dil joei kay liya aisay qanoon baney huey hain
شاید میری بات واضح نہ تھی - کیونکہ شاید ان معاملات کا کچھ علم نہیں - مگرمقصد و مطلب صرف یہ تھا کہ آپکا استدلال اور قدرت کا ذکر بے محل ہے اور درست نہیں ـ علم فلکیات بھی قدرت کا حصہ ہیں نہ کہ اسے خدا کے مقابل کچھ تصور کر لیں
اور پھر یہاں بات انسانی عمل اور فیصلہ یا ارادہ کی ہو رہی ہے اسمیں حدا کے دائرہ کار اور علم و عمل کا ذکر کیسے آ گیا - میری رائے میں شاید اس طور دلیل لانا مذہبی طور پر درست نہیں ہے
- جہاں تک بات معجزہ یعنی ماورائے عقل انسانی و استدلال کسی واقعے کی ہے، تو اجماع یہی ہے کہ وہ انسانی سمجھ سے باہر ہے اسکی کچھ توجیہ ممکن نہیں اور نہ ہی کی جائے ، مطلب کہ آپ نہ تو عقلی علوم سے اسے بیان کر سکتے ہیں اور نہ ہی اسے طبعی و عقلی علوم سے روگردانی یا کمتری کے ثبوت کے طور لا سکتے ہیں - کسی معجزہ یا عمل خداوند سے علم و عقل انسانی اور علوم کی نفی نہیں ہوتی، اور پھر انسانی فیصلہ اور عمل تو محدود انسانی عقل و فہم (وحی وغیرہ سمیت اگر آپکا ایمان ہے) اور نیئت کا مظہر ہے - ( حال
میں پرویزی فرقہ اور کچھ قدیم عقلی ( یعنی ریشنلسٹ)فرقے اس بات کےمخالف ضرور ہیں ـ
جہاں تک بات چاند کیلئے اجتماعی عمل کی ہے تو یہ فقہی مسلہ ہے ، اسکے لئے اول حدیث و قران کے الفاظ کی تو جیہہ ہے اور پھر روایت اور پھر عقل و واقعہ سے استدلال ہے اور چند ایک فقہی اصول مذید ہیں جن میں آسانی کا پہلو بھی ہے -- یہاں اختلاف صرف اتنا ہے کہ ؑعلم فلکیات ہمیں چاند کی پوزیشن اور اسکے ممکنہ طور نظر آنے کا یقین کی حد تک امکان دیتا ہے جو کہ پہلے ممکن نہ تھا، دوسری طرف حدیث کے الفاظ اور روایات میں دیکھ کر دنوں کی گنتی کا ذکر ہے - پہلے ذمانے میں اطلاع کے ذرائع بھی نہ تھے کہ ملکی سطح پر اجماع کی ضرورت ہوتی - یوں پہلے عرب کے ہی دو شہروں میں مختلف اوقات میں روزہ ہوتا رہا (بادلوں ؤغیرہ کی وجہ سے) - چونکہ فلکیات کا علم تقریبا یقین کی حد تک ہے تو اسے بھی مانا جا سکتا ہے ، متعدد معاملات میں فقہی طور پر اس اصول کو اپنایا جاتا ہے ، دوسری طرف روایت اور الفاظ کے بعین معانی لی وجہ سے آنکھ سے دیکھنا لازم شرط مانا جا تا رہا ہے ، یہ فقہی اصول سے باہر نہیں بلکہ اکؑثر طور یہی دلیل کافی سمجھی ہے - چونکی اب عید وغیرہ ملکی سطح پر ہیں (نشریات کی وجہ سے) تو قومی سطح پر بھائی چارے سے کچھ اجماع سے فیصلہ ہو سکتا جسکے بعد سنی فقہ کیلئے اجماع پر عمل ہی لازم ہو گا ــ یہ ضرور کہ میری جانب سے فقط کج بحثی ہے ورنہ مرا اسلام عید سے شروع اور وہیں ختم ہو جاتا ہے ،
ہاں جس لئے یہ کمنٹ لکھا آپ کا علم فلکیات پر انگلی اٹھانا ایسے ہی ہے کی مریض کو دوا دیتے ہوئے کوئی علم طب پر انگلی اٹھائے کہ شفا تو خدا کے ہاتھ ہے - ایسا کرنا اسلام اور مذہب کے منافی اور نقصان دہ ہو گا -علاج معالجہ کرنا اور خدا سے شفا و دعا اپنی کیٹیگری میں دو مختلف باتیں ہیں اور یہ ایک دوسرے کے مخالف ، حتکہ موافق بھی نہیں، انہیں کسی طور بھی گڈ مڈ نہیں کیا جا سکتا - عمل خدا ، عمل انسان اور انسان و خدا کے بیچ تعلق، تینوں ہی جدا دلایل ہیں - ہاں توحید سوالوں کیلئے کائنات اور اسکا خالق و مالک ایک ہی ہے

حاجی صاحب

Politcal Worker (100+ posts)
team Niazi? ?
دیکھ لیا پھر نیا پاکستان کا کمال اس دفعہ سرکاری طور پر پشاور میں کے پی کے گورئمنٹ نے 28 روزوں کے بعد عید منائی

عوام کو کتنی بڑی ریلیف دی گئی ہے ہوسکتا ہے آئندہ سال رمضان کا چاند جنوری میں ہی نظر آ جائے

اسے کہتے ہیں جنون