Introduction to New CJ Saqib Nisar

Hate_Nooras

Chief Minister (5k+ posts)
Bhai Tonic, do you seriously think these people have fear of Allah SWT in their hearts!!! If the did, they wouldn't be doing what they have done in their lives.

Do any Nooras fear Allah, I don't think so. Nooras think that Saying Allahhamdulillah before stealing makes theft halal.

Noon_Turn

Banned
ARY-News-Unveils-Another-Big-Lie-of-Nawaz-Sharif-And-Hussain-Nawaz.jpg

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
Re: Here Is What PTI Should Expect From New CJ

Koi bat nahen bhai jee. Men aik maayoos mindset ko address kar rah tha is liye. App ko bhi quote karne ki jasart kar betha. Aaainda ehtyat karun ga.
However if may I say so sir, this is a discussion form. I did not address you on your private contact. I just think that
""why do I have to read you"" if you cannot. The fair deal IS THAT IN ORDER TO NOT SHOW ME YOUR THOUGHTS YOU MUST NOT WRITE SO THAT I DO NOT READ YOU. This is the norm of public forum
But i think I tni hud tuk ja kuar sochne ke agar sochne ki aadut hoti to meri smajh bhi aa jati aap ko. But I seek forgiveness aur aainda agar aap ko adress karna bhi para to kisi esi zaroori baat pur hi karun ga. Choti moti baat pur ye jasart nahen ho gi assad bhai jee.

میں نے آپ کو پہلے بھی کہا تھا کے مجھے قوٹ نہ کیا کرو۔ شکریہ۔ اور جو آپ سمجھتے ہیں سمجھی جائیں۔ آپ کی بے تکی باتوں کا کوئی جواب نہیں نہ آپ سے کوئی بحث۔

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)

Chalo koi baat nahen tension na len. Hard core Imrani tigers ko poora such dhondney ki itni zaroorat nahen hoti.
محترم میں تو وہی جانتا ہوں جو تمام ٹی وی چینلز پر کہا جا رہا ہے کہ وکیل نے کہا تھا کہ وہ وزیراعظم کا سیاسی بیان تھا یعنی کہ جھوٹ تھا جیسے الیکشن مہم کے دوران چھوٹے میئیں کا لوڈشیڈنگ ختم کرنے والا بیان ۔
باقی آپ شائد کمرہ عدالت میں موجود ہونگے جو آپ ذیادہ جانتے ہیں کہ وکیل نے کیا کہا ۔

asadrehman

Koi bat nahen bhai jee. Men aik maayoos mindset ko address kar rah tha is liye. App ko bhi quote karne ki jasart kar betha. Aaainda ehtyat karun ga.
However if may I say so sir, this is a discussion form. I did not address you on your private contact. I just think that
""why do I have to read you"" if you cannot. The fair deal IS THAT IN ORDER TO NOT SHOW ME YOUR THOUGHTS YOU MUST NOT WRITE SO THAT I DO NOT READ YOU. This is the norm of public forum
But i think I tni hud tuk ja kuar sochne ke agar sochne ki aadut hoti to meri smajh bhi aa jati aap ko. But I seek forgiveness aur aainda agar aap ko adress karna bhi para to kisi esi zaroori baat pur hi karun ga. Choti moti baat pur ye jasart nahen ho gi assad bhai jee.
Thank you.

TONIC

Bhai Tonic, do you seriously think these people have fear of Allah SWT in their hearts!!! If the did, they wouldn't be doing what they have done in their lives.

No bro, I am sure they don't have any fear and so did Namrood and Firoon.

dingdong

Banned
Saqib Nisar dunyaa kaa pehla chief justice jisko halaaf uthanay saay pehlay hi beshumaar laaantain aur galian parr rahi hai sirff Nooray Butt ki bharva geeri ki wajjah saay aur Aggar iszs ****** naay koi ghalatt faisla kiya to shayad one way traffic wali jagaa warr jaiy

crankthskunk

Panama case mein kuch b nahein, Judges ne ab tak jo kia vo sirf siasat ko thanda karnay k liey kia, agar naey siray se yeh case sun'na ha tau maintainability p arguments hona chahyeh aur yeh vohein dismiss hau jae ga.

Do laafz kafi ne, laanta tere te beshomar. I know you don't have guts to argue that's why Laaaaaaaaaaantan are enough for you.

Nice2MU

President (40k+ posts)

Maloom nahi 1999 say lay kar 2008 tak tu 2 Taklu nay ro ro kay saari Dunya sar pay Uta rakhi thee and use to beg to US, UK and Saudi to get some relief from Mushi....... Atleast Niazi Sahib doesn't ask any relief from any foreign forces.......It is a better of big shame but for those who know the ABC of Shame

نیازی کے نصیب میں صرف رونا لکھا ہے:lol: