Maujza in Faislabad

mercedesbenz

Chief Minister (5k+ posts)
HER JAANDAR CHEEZ ALLAH AUR US KE PIYAREY NABI pbuh KI GAWAHI DATI HA.HUM he GUNAHGAAR INSAAN HAIN JO US KI ZAAT KA ZIKER KAM AUR ZINDGI KI FIQER ZIYADA KERTAY HAIN;:mash:

Last edited by a moderator:

Humi

Prime Minister (20k+ posts)
Sorry but it doesn't look real to me...why we muslims even care about such things...Allah has given us all the signs and proofs in the Quran....read its translation and ponder over it...

Insan3

MPA (400+ posts)
MashahALLAH jahalt ki kami nahi hai, masjid ja ker namaz nahi perhangay per pori duniya mobile say video buna rahi... is main itna hairat zada hony ki kia baat hai agar aisa kuch ho bhi gaya tu sari duniya he ALLAH ki hai or pagloo ki terha fruits, vegitables or roti per ALLAH ka naam daikh ker Maujza kehty hai jab k un k samny 7 saal ka bacha Quran hifz ker leta woh nazar nahi ata... ALLAh Pak Quran main farmata hai

For those of you ask for signs have We not shown you enough already? look around you. look at the stars look at the sun and look at the water. these are the signs of the people of knowledge
Surah Al-Baqara Verse 164

Pehly he kam azab aye howy hain jo upper say yea jahalt daikho verna tv per ramadan tamasha....

Wicked

MPA (400+ posts)
One doesnt need these kinds of pics/things for existence of Allah and proof that Islam is a true/best religion. Quran is the Best living Miracle of Allah SWT and should be enough. Period!!

FaisalKh

I am 200 percent sure, ye kisi ne bana kar lagaya hai.

Aap ka matlab kisi insan ne? Agar waqae tu wo bohot hi ziyada genius hai mere khayal mai ke kisi ne banate hue dekha bhi nahi aur haath ki kya safae hai...

Believer12

ان فراڈیوں سے ھمارا ملک بھرا پڑا ھے۔ایک تی وی شو میں جاھل سی میزبان شائستہ واحدی نے بھی ایک ڈرامہ مولوی سے متاثر ھو کر وھ ڈرامہ کیا کہ آنسو تک بھادیے بعد میں پولیس کے دو لتر کھا کر اسنے اپنے فراڈ کا سارا قصہ سنایا

Ali Kazmi

Banned
For some reason some people are obsessed with "maujaza" . They should know that maujaza doesn't happen anymore . I think there is a specific religious sect that promotes such pictures. Don't know what we try to prove with these photos. Do we have any doibt in Our creator or what?

magics

Voter (50+ posts)
last year I was in nepal , there people are showing water Mellon with the sign of OM on it, then in India lot of incidents reported like this, so after seeing this you will believe in Hinduisam , In philippines they were advertising the goat i think so with the image of jesues , come on, Allah is great from all these images,Its only what we want to see and what we want to imagine.May Allah guide us all on the right path. Allah knows the best.

Bunna

Minister (2k+ posts)
Aap ka matlab kisi insan ne? Agar waqae tu wo bohot hi ziyada genius hai mere khayal mai ke kisi ne banate hue dekha bhi nahi aur haath ki kya safae hai...

Dunya main kitnay kaam hain jo sub se chupa kar keye jate hain. aap ko shayad yaad ho ke kuch arsa pehlay ek chappal, jo ke main ne bhi dekhi thi, jis ke sole par allah ke naaam bana howa tha. kia woh bhi kisi mojza tha ya kisi ne boht safai se raat ke waqt banaya tha or kisi ko pata bhi nahi chala.

hunter123

MPA (400+ posts)
سیکولر مسلمان پیچھے کیوں رہتا اس نے کارٹون ایجاد کر دیا، کتنا بڑا کام انسانیت کی کتنی بڑی خدمت

Bhai Sb, when islam was leading the world in science, even the ulema were expert in some branch of science (astronomy, biology, optics etc.). We only came to our current situation after we limited ourselves to looking at the aaloo.

pkpatriot

EXISTANCE, TRUTH AND GREATNESS OF ALLAH SWT , OUR HOLY PROPHET PBUH and OUR RELIGION ISLAM.... don't need fabricated proofs