MQM/Altaf Hussain Using Qadiani Network (Ummat News)

Status
Not open for further replies.

paki-muslim

Minister (2k+ posts)
story5.gif

Source : http://ummatpublication.com/2015/08/17/news.php?p=story5.gif

paki-muslim

Minister (2k+ posts)
sahafat ka azimusshan karnama " ummat " :lol:

Ab ye na kehna ye poora drama apni taraf se Ummat walon ney likha hai LOL.

Jab MQM kay khelaf Ummat khabraein deta tha kay Scotland Yard MQM kay khelaf karwai kar rahi hai tu sab yahi kehttey thay Ummat tu hai hi MQM kay khelaf ,baad main sari khabrein sahi sabit hoi .

Last edited:

Londonguy

Senator (1k+ posts)
Fanne, Ummat has written the names of the people, those people are free to take the legal avenue, what say you, hmmmm.

Not to belittle the issue

But you and I know, that You and I and anyone and everyone else could say that Altaf and his cronies are a bunch of devil worshipping sons of Satan, who drink the blood of children and worship Hindu Gods and they would condemn and abuse us but the ONE thing they would NEVER do is go to the Courts on any topic in any Country

Despite having legal teams lawyers Barristers as members and workers and supporters, and endless financial resources,

because even a court in a Banana Republic would find them to be liars terrorists bhatta khors and murderers.

rowail

Banned
Thats the Pitty site of these hate lovers, They were equally supported from the era of Zia ul Haq on one sided persecution on Ahmadiyya community. A typical Mullah mind set. What so ever they want they can publish, what so ever link they can establish they can do, reason is quite obvious,, they are the traitors of our country, they love to create hate among people but the good news is that the country has started heading towards the right direction courtesy (Raheel Sharif). i cant see a place of people like these in the future of pakistan.

paki-muslim

Minister (2k+ posts)
Thats the Pitty site of these hate lovers, They were equally supported from the era of Zia ul Haq on one sided persecution on Ahmadiyya community. A typical Mullah mind set. What so ever they want they can publish, what so ever link they can establish they can do, reason is quite obvious,, they are the traitors of our country, they love to create hate among people but the good news is that the country has started heading towards the right direction courtesy (Raheel Sharif). i cant see a place of people like these in the future of pakistan.

Jo Qadianio ki harkatein hain un ko tu poori zindagi rona parey ga.

drkjke

Chief Minister (5k+ posts)
dont be coy.lol.
mqm is just a local sindhi party,but in pakistan even your establishment is totaly in hands of qadiani and irani mafia.do some search.but not via qadiani /irani media!do yourself

rowail

Banned
Jo Qadianio ki harkatein hain un ko tu poori zindagi rona parey ga.

Aur jiss taran ka islam tum paish ker rahay ho US PER TU HUM AJJ TAK MARIAN BHE KHA RAHAY HAIN OR RO BHE RAHAY HAIN,,,,,,,, PER THE TIME OF PEOPLE LIKE YOU IS OVER,,,,,,,, You start this hate speech in public and there we go the police case of hate speech on you. Bohat daikh leya MULLAH KA PAKISTAN now pakistan is progressing. As i said tum per Pakistan ka pani peena bhe haram hai,,, as the Indus water treaty was signed and executed by Mr,. MM Ahmad, bulkay TUM PER IS MULUK PER REHNA BHE HARAM HAI AS THE CURRENT GEOGRAPHICAL LIMITS (THE MAP OF THE PAKISTAN ) WAS DRAFTED BY CH. Sir Zafar Ullah Khan.

But pitty on you ,,,, you can do any thing when it matters to remain alive in this country and guiding people on a wrong path. After all what you can expect from typical Mullah mind set.

paki-muslim

Minister (2k+ posts)
Aur jiss taran ka islam tum paish ker rahay ho US PER TU HUM AJJ TAK MARIAN BHE KHA RAHAY HAIN OR RO BHE RAHAY HAIN,,,,,,,, PER THE TIME OF PEOPLE LIKE YOU IS OVER,,,,,,,, You start this hate speech in public and there we go the police case of hate speech on you. Bohat daikh leya MULLAH KA PAKISTAN now pakistan is progressing. As i said tum per Pakistan ka pani peena bhe haram hai,,, as the Indus water treaty was signed and executed by Mr,. MM Ahmad, bulkay TUM PER IS MULUK PER REHNA BHE HARAM HAI AS THE CURRENT GEOGRAPHICAL LIMITS (THE MAP OF THE PAKISTAN ) WAS DRAFTED BY CH. Sir Zafar Ullah Khan.

But pitty on you ,,,, you can do any thing when it matters to remain alive in this country and guiding people on a wrong path. After all what you can expect from typical Mullah mind set.

Kafir ko kafir kehna is not a hate speech , Quran main bhi kafir ko kafir hi kaha gaya hai and qadianis are kafir according to Islam and Pakistani law.

Dosri baat zafar ullah khan se ley kar aaj tak pata nahi kitney qadiani traitors ney pakistan ko nuqsaan puhunchaya hai kion kay tum loog Pakistan se zyada British/America kay wafadar ho.

Aur akhri baat tum logo per jo parehsania hai wo Allah ki taraf se hain usey kisi aur per nahi dala karo, Mirza kazzab ney nabuwat ka jhoota dawa kia is hi liye sakht tareen azaab mila(diarrhea) aur phir bathroom main gir kar mara is main kisi insaan ka haath nahi ye Allah ki taraf se saza thi.

Last edited:

rowail

Banned
Kafir ko kafir kehna is not a hate speech , Quran main bhi kafir ko kafir hi kaha gaya hai and qadianis are kafir according to Islam and Pakistani law.

Dosri baat zafar ullah khan se ley kar aaj tak pata nahi kitney qadiani traitors ney pakistan ko nuqsaan puhunchaya hai kion kay tum loog Pakistan se zyada British/America kay wafadar ho.

Aur akhri baat tum logo per jo parehsania hai wo Allah ki taraf se hain usey kisi aur per nahi dala karo, Mirza kazzab ney nabuwat ka jhoota dawa kia is hi liye sakht tareen azaab mila(diarrhea) aur phir bathroom main gir kar mara is main kisi insaan ka haath nahi ye Allah ki taraf se saza thi.

Show some patience in the group and respond like a Muslim not a terrorist.... We all are sitting in the group. This is my last (OFF THE TOPIC) reply to you.... hopefully it will give you an Affaqa

Paraishani?lolzz,,Paraishani ka alum tu daikha he ja sakuta hai kay kiss ko sub sae ziada paraishani lagi hui hai lolzzzzzzzzz jo bandha dhond ker sub sae pehlay Ahmadiyya posts per comments kerta hai heheheh.....

Jo dosroon ko tu galiyaan dena apna Mazhubi fareeza samujhta hai or jub Nauzbillah ulta merae Nabi ke shaan mein ghustakhi keray tu APNAE HE MULUK MEIN QATUL O GHARUT, LOT MAAR, TOOR PHORR KERNA BHE APNA MAZHBHE FAREEZA HE SAMUJH KAY KERTA HAI ,,,,, You know the definition of an extremist???? ok let me guide you (A person who does not lose at any cost) even if you argue with him or her with the solid logical arguments,,,,, he or she will stay on persisting his view point as it is.

I can really feel the anxiety and a frustration you have got in a typical radical mind set of people like you.

Now spread over 200 countries with 400 translation of Quran in different languages.... Dhashut gard, Rapists paida ker kay nahi ,, or woh mullah paida ker kay nahi jo puri duniya mein Islam ko badnam ker chukhay hain ,, or woh taleem day ker nahi jo tumharay or tumharay jesae perokaaroon ko dee jati hai..... LAsker e janghvi sae lay ker taliban tak , they all are the products of the mind set you have got.......

You were trying for the last 100 years to crush , Try it again again and again , every time you will be unsuccessful and now they are all over the place and in more then 200 countries......

O baba kaha na zafar ullah Khan was a traitor ,, why the heck you are living in the country whos bounderies were founded by the traitor??He was a chairman of Boundry Commision, He alone decided the basis of partitition ( The Muslim Majority Area will belong to Pakistan and HIndu Majority Area will go to Hindustan) lolzzzz why the heck you are drinking the water of a country which was signed and initiated by a traitor as well?? why the heck you are supporting kashmir cause which was highlighted and won in UNO by A traitor? why the heck you are supporting Palestinians whos rights were first established by Zafar Ullah Khan the traitor lolzzzzz ,, YEH BHE TU kufur ke zimray mein ata hai na hahahahahah per YEH KUFUR JAIZ KAY ZIMRAY MEIN ATA HAI GOYA..... WOH MULLAH JO CHAAND PER JANA HARAM OR TV PER ANA OR TASWEER BANANAY PER KUFUR KAY FATWAY DAY CHUKHA HAI WOH KISS DHITAI SAE TV PER A KER VIDEOS BANAWATAY HAIN...... ( very pithatic mind set) Kafir ko kafir na kehnae wala bhe kafir according to your mind set? Shah faisal of Saudia was like his brother, He opened the Roza e rasool for him,, so Shah faisal was also Kafir hahahaha Quid e azam Nauz Billah was also Kafir right? KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR is what you have learnt from your mullahs lolzzz

rahi baat quran ke,,,,, tu jahalat yaheen pay tapuk tapuk ker neechae gir rahi hai ,, I can understand the standard of your mind set ,, so its not a new thing for me how would you interpret the quran.

LET ME QUOTE YOU A HADITH:
Abu Zarr reported that the Holy Prophet said: No man accuses another man of being a sinner, or of being a kafir, but it reflects back on him if the other is not as he called him.'' (Bukhari, Book of Ethics; Book 78, ch. 44)

It was not for you as its out of your mind set and scope. MAdarsay aur Mullah sae aur kia taleem milay ge.

O rahi baat Assembly ke then the faiths of the people cannot be decided by any set of people ...... especially in assembly ( what type of people you got in assembly)???DUN NAME ME MUFTI MEHMOOD HEHEHE Who oppose the creation of pakistan? named pakistan as KAFIRISTAN and QUID E AZAM AS KAFIR E AZAM? yeh siruf khudha kay hathoon mein hai or jub khudha kay kam insaan apnay hathoon mein lay leta tu un ka anjam wohi hota hai jo ajj humaray mashray kay saath ho raha hai or phir tumharay jesae log mashray mein paida ho jatay hain........ or mashray ko sudharnay kay liae ZARB E AZAB KERNI PERTI HAI.

I think you are a religious terrorists to be very precised and the actual enemy of Islam and my country pakistan. Jo America sae paisay lay ker ISLAM bhe bech saktay hain .............Jehad kay nam per ...

Last edited:

Believer12

Chief Minister (5k+ posts)
میں حیران ہوں کہ ایک محب وطن پاکستانی کمیونٹی کے خلاف مذہبی منافرت پھیلانے کیلئے کسقدر رقیق حرکات کی جارہی ہیں ، امت اخبار فسادی لوگوں کا اخبار ہے جسکا کام فسد پھیلانا ہے ،اخبار ایم کیو ایم کے خلاف لکھتا تھا تو کون سی نئی بات ہے تمام اخبار ہی لکھ رہے تھے اور تمام انٹیلی جنس ایجنسیاں رپورٹس دے رہی تھیں کہ ٹارگٹ کلرز اور بھتہ مافیا کو سپورٹ کرنے والے کون ہیں بالاخر انکو پکڑا گیا اور یہ کام امت اخبار کا نہیں تھا بلکہ فوج کا تھا جسکی ایک برانچ رینجرز ہے

را سے تعلق بلوچ علیحدگی پسندوں کا بھی تھا اور تحریک طالبان یعنی ٹی ٹی پی کا بھی تھا جسکے بارے میں تمام انٹیلی جنس ایجنسیاں جانتی ہیں تبھی انکے خلاف فوجی ایکشن شروع کیا گیا جسکی مخالفت را کی پرورودہ مذہبی جماتیں کل بھی کر رہی تھیں اور آج بھی کر رہی ہیں

اگر قادیانی را کے ایجنٹ ہوتے تو انکے بارے میں امت سے پہلے فوج کو علم ہوتا مگر انکو ایسی کوی رپورٹ نہیں ملی ،ابھی حال ہی میں جنرل گل حمید مرحوم نے بیان دیا تھا کہ تحریک طالبان را سے رابطے میں ہے وہ ایک انتہائی باخبر جنرل تھا جس نے کبھی جماعت احمدیہ کی طرف اشارتا بھی را سے تعلق ہونے کا بیان نہیں دیا تھا،بھارت میں مولانا فضل الرحمن بھی گیا تھا تو اسکے بیانات انڈین گورنمنٹ کی خوشنودی کی خاطر اور کشمیر کے خلاف دیے گئے تھے ،را کا ایجنٹ اگر کوی ہے تو وہ مذہبی جماتوں میں سے تلاش کرنا ہوگا ، امت اخبار چونکہ مذہبی منافرت پھیلانے میں سب سے آگے رہتا ہے اسلئے ایسی جھوٹی رپورٹس شائع کر کے انکے دل کی جلن کچھ کم پڑ جاتی ہے

یہ بات بھی اب افشاں ہو چکی ہے کہ چند اخبارات را سے فنڈز لے کر منظم انداز میں مذہبی و لسانی منافرت پھیلا رہے ہیں تاکہ قوم کی وحدانیت ٹوٹ جاۓ اور پاکستان کو توڑا جاسکے امت اخبار ان ر کے فنڈڈ اخبارات میں سے ایک ہے اسلئے خفیہ ایجنسیوں کو اسکی طرف توجہ کرنی چاہئے کہ یہ اخبار کسطرح چل رہا ہے اسکے اخراجات کون پورے کر رہا ہے حالانکہ اسکی سرکولیشن بہت کم ہے جس سے اخبار چلنا ناممکن ہے ، کیا ایسے لوگ اسکے چلانے والے تو نہیں جنکے انڈیا سے کاروباری تعلقات ہیں ؟

Status
Not open for further replies.