News Night With Talat

MPA (400+ posts)

6a7fa457271db2f9dcb8caf56361fc93.jpg

Last edited by a moderator:

jaanmark

Chief Minister (5k+ posts)
Pakistan is the , the best place in the world that is why uk/usa/india make bad things to our country.

We love each other expect .01 % will kill us that is mqm, ppp and anp all other are very friendlly.

usm100

Minister (2k+ posts)
Thank you talat for opening eyes for so many pakistanis. A great program , very well done as usual. You rock man. The way the last three years have passed has made the country terrible to live but i can see it would go to a better place and in a developing countries if you have a good mind you can make a lot more money then developed countries. So next 4-5 years i expect pakistan to go back on right track again and people would have better life.
Offcourse if the army does not interfere cause those blood suckers have always created a big time mess for pakistanis. I wonder when we will react like turkey and get rid of sick generals like they did.

zaigham

Senator (1k+ posts)
i m in uk ... friends yeh mulk hard workers ko abi bhi palta hai ,, f... pakistan .... jahanum hai pakistan ... shayad mein wapis jaoon leikin agar imran khan primister ban jaye or 5 .. 10 sal mein mulk ko kisi rah laga day than shayad otheriwise i prefer to go to sumalia but i hate to live in pakistan... hard workers i encourage u

un1234

this is a stupid program, it is the same way everywhere in this world, even when you are living in islamabad or lahore or karachi for studies away from home. you have to adjust to the life where you are living. every white kid away from home going to university everywhere in australia or europe or US or canada had same problem , and these guys r stupid complaining abt washing and cooking at their own and saying it is ladies work. sorry but very stupid

SalmanKhanN

MPA (400+ posts)
yaar abhi app khush ho wahan..jiss din app ki gandi karein gay woh..app ko pakistan hi yaad aye gah..muslim country muslim hota hai..chahay woh kuch bhii hoo...aur apna country toh phir apna hota hai..when we are in pakistan..we spend time ruining it..and when we go out of pakistan..we say pakistan is hell..it is us and our parents and our relatives and friends who are destroying pakistan..and it is only us who can change it by the Will of Allah SWT
i m in uk ... friends yeh mulk hard workers ko abi bhi palta hai ,, f... pakistan .... jahanum hai pakistan ... shayad mein wapis jaoon leikin agar imran khan primister ban jaye or 5 .. 10 sal mein mulk ko kisi rah laga day than shayad otheriwise i prefer to go to sumalia but i hate to live in pakistan... hard workers i encourage u

InsafianPTI

Minister (2k+ posts)
good programme .weldone talat. life here is actually very hard' if you can get family support that is helpful.

freedom1

Voter (50+ posts)
agreed totally

Malik495

Chief Minister (5k+ posts)
nice prgram.. Talat's main motive to have this kind of program on pakistani youth is an effort to save the new generation of pakistan by lightening of western world.. i personaly know so many students ledding miserable life in uk.. this program will be very helpful for pakistani youth..
May Allah make pakistan a better place to live Ameen

ir@pk

Politcal Worker (100+ posts)
good and informative prog.graig and freedm pakistan has given us a name.all we should be proud.its not the country its people who makes the country hell or heaven.imagen how much we stick to the law in pakistan and how much here in EU.

Islamabadi1

Minister (2k+ posts)

Since the moderators are either sleeping or themselves turncoats...let me take care of you maggot. First F...UK...second UK is jahanam i used to stop there on my way from New York to Islamabad and it was usually to use the bathroom because that is the only use that UK is good for and I got to see immigrants like you cleaning up those toilets too. You just showed what a hypocrite you are by visiting a Pakistani site at the same time saying you would hate to live in Pakistan. WHy are you on a Pakistani site then? Go to your british site freaking turncoat

chaudryBabar

Voter (50+ posts)
tum log sare aise bat kr rhe ho jese pakistan me boht ache halat hain.idher students M.B.A kr b dehari kr rhen hain or apne ghar walon ki zrorat to door apni zaroorat k liye b paise nhi kama rhe.pakistan me sirf wohi log he reh skte hain jinhon ne haram ki kamai se dolat banae hoe ha.

chfareed

Citizen
tallat sahib,,,,,,,,har bat ko negative nhi laitay,,,,,,,,,,,,plzplz.....kam karna koi ghalat bat nhi,,,,,ye to sunat hai,,,,,,pak me ho to kahtay han,larrkay ghar me koi kam nhi kartay,,har kam aurtain kartein hain,,,,,,,,dooghla ppann,,,,,,,:angry_smile:,,....ye to soochay ham thirld world ke citizen hain,,,,shukar karain ye ham ko bula laitay hain,,,,aik bat kahooon,,,,ke ham nashukray hain,,,,,,,ham ko no 1 university ki degree diatay hain aur fazool batain karatin hain,,,india ke log b yahan kam kartain hain,,,vo ye programme nhi dekhatay,,,,,,encourage kia kro,,,discourge na karo,,,,,4 saal tough hotay hain ,,baad me asssani b to ho jati hhai,,,,,,,pakistan me rah me degree lae ke,naukri tera baap de ga:lol:......acha hai insaaan bahar aata hai,,,kuch seejhta to hai na,,,,,,khana banana koi ghalat nat nhi,,,plz plz,insaan banoo,,negative progaramez na dekhao kro.........apna country sahi kro,koi b bahar na aie......angrrazoon ki azadi ke sab leedroon ne british se hi ilm hasal kia tha,,,,,,,tallat sahib,,,,,,,ghandi ko to train se hi neechay phaink dia tha......

ciitrong

Voter (50+ posts)
Talat Balance your program as soon as possible - i wanna see sucessful people who came here in UK (studied) and now contributing either in Pakistan or UK or anywhere else.

Travelling is very impotent and a key requirement for many organizations - This is discouraging program.

i salute struggling migrants for their courage and i congratulate them in advance for the difference they are going to make in life with their experience.

and i encourage young blood to travell , study , and work.

Checkmate

Citizen
Bahir agar halaat tight hain to Pakistan mein kya halaat bouhat achhay hain ??? Bahir 3-4 saal tough guzaaro to apko uska reward bhi milta hai saari zindagi...Pakistan mein 3-4 saal tough guzaaro to aglay saal uss se bhi tough milein gay....... Bagher sifarish k to job ka socho bhi na.... ab to sifarish ka naam "reference" rakh liya hai ta k besharmi aur dheet-pun se poocha jaye koi reference hai ?? Bank jobs bhi ya to reference se milti hain ya agar apkay paas depositors hon......... Aur taraqqi k liye T.C laazmi chez...mehnat ka yahan koi phhal nahin milta....bahir mehnat krtay hain to phhal to milta hai na......... 4 laakh mein mene MBA kiya Lahore ki achi c private university se with 3.7 CGPA.... 2 saal ho gaye aur aaj 16 hazaar pe ek bank mein hon aur wo bhi reference ki wjah se ye job mil gayi....aadhi se zyada class abhi tak job dhoond rhi hai 2 saal se....milay gi to wo bhi 15 se 18 hazaar ki..... kya future hai yahan ??? Yahan doosray problems to chhoro, Light hi jis mulk mein na aati ho, aur har waqt bijli ka hi masla rahay, ****** hai aisay mulk mein rehne par............. Aur jo loag hubbul watni ki baatein kr rhay hain wo iss liye k unko baahir janay ka mauqa nahin mila warna wo bhi chalay jaatay....yahan hai kya ?? gandgi, rishwat, sifarish, bad-amni, loadshedding aur qatl o ghaarat k ??? Sirf parents aur family ki wjah se insaan sochta hai k bahir na jaaye....lekin mera bhi sabar ka paimana labraiz ho chuka hai......aur main bhi ab GMAT aur Ielts ki tyaari mein hon, will leave this country for better studies and better future...... Aur inshaAllah apnay parents ko bhi le jaonga 3,4 saal tak..... Reality ko face krein....hubbul watni ka raag na alaapein........

chegado

MPA (400+ posts)
hard workers ko encourage kar rahey ho aur khud looser ho jo Pakistan ja kar kuch nahe karna chatey. Thali mein rakh kar lena chatey ho, khush khush raho UK mein un ka servant baan kar.

Checkmate

Citizen
This program was a ****. Study k saath part time job krnay ya khana pakanay ya kapray dhonay ya kapray press krnay ko agar koi PROBLEMS aur MASAAIL kehta hai to wo pagal ka bacha hai...... saaf zahir hai wahan rehna hai to ye sub to krna paray ga, kam az kam PAK mein reh kr hadd-haram to nahin bnain gay na. Zra yahan pak ki bhi 2,4 families k masaail dikha do iss program mein lag pta jaye ga....... Ye to Pak mein bhi jo larkay hostels mein rehtay hain un mein se aksar ye sub kuch krtay hain....Pagal ka bacha kehta hai k agar subha se khana nahin khaya to kisi ne nahin poochna,....lolz... tu doodh peeta bacha hai ?? hostels mein kon poochta hai ?? main 4 saal lahore mein hostels mein rha hon, kayi dfa sirf ek time ka khana bhi khaya hai, balkeh sirf ek burger mein bhi poora din guzara hai, apnay kamray ki safai aur kapray press bhi khud hi kiye hain........ kam az kam degree kr lein gay ye loag baahir se to yahan ki tarha wailay to nahin phirein gay na, ya chor daku to nahin banain gay na........kamal hai yaaar.