Uth Band Kamar Ka Darta Hei Phir Dekh Kudha Kia Karta Hei - Daily Insafians Motivation

PakGem

Minister (2k+ posts)
1127_NATO_full_380.jpg

Hi Insafians,

This is the thread for all the Insafians who are dedicating their precious time, resources and efforts to Make a New Pakistan. I regret not being in my country at this time while my Insafians brothers fighting against the status quo. But i am dedicating this thread to all the Insafians and will keep on updating the motivational videos of the INSAF TGERS in the thread.

Yeh log Insafians ko mummy daddy, cyber, facebook group kehtey hein. In Patwarion, Jagir daron, Fuderals key hamion ko poori kom sey Maafi mangani chahiey, because in key votes sey Yeh log Iqtidar mein a kar humari barbadi ka saman tiar kartey rahey. Lekin ab yehi Mummy Daddy, Facebook (in ke bakol) group or Insaf key tiger in logon ko Staus Quo ki deewarein gira kar dikhain gay.

Tum kehtey ho yeh log to vote ke liey nahin nikaltey. Merey sub cousins, fellows, friends have decided to sleep in front of polling stations from the night before.

"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

To Phir, Uth Band Kamar kia darta hei phir dekh Khuda kia karta hei.

God bless the Insafians and the whole nation.

Last edited:

imtiazkahout

Politcal Worker (100+ posts)
do not worry brother ab Pakistani qom jag chuki ha aur wo status ki bemarion ko jan gae ga..... they will be defeated/eliminated in next general elections.
MAIN BHI DAKHOON GA.... TUM BHI DAKHO GA

Insallah

PakGem

Minister (2k+ posts)
do not worry brother ab Pakistani qom jag chuki ha aur wo status ki bemarion ko jan gae ga..... they will be defeated/eliminated in next general elections.
MAIN BHI DAKHOON GA.... TUM BHI DAKHO GA

Insallah

Inshallah brother, Inshallah..

ALLAH Tallah kehta hei, mein jub chahta houn logon key dilon key haal badal deta houn. And i pray to God key woh apna karam kar dey.

nomi304

Minister (2k+ posts)
اب جنون اور پیسے کی جنگ ہے ؛جنون جیتے گا یا پیسہ فیصلہ آپ کے ہاتھ میں ہے