The establishment is in a panic after Sunday's rally

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)

The establishment is in a panic after Sunday's rally​

Sorry..... kisi panic venic main nahi hai establishment. Woh salay apnay plan kay mutabiq aagay barh rahay haien aur in choti moti railioun sey uunki 6 inch moti khaal per koi asar nahi hota. Taqat kay nashay main uunki aankhain bund haien. Eik baat beherhal taie hai aur roz e roshan kee tarah ayaan bhee keh uunki in herkatoun sey Pakistan ko sakhat naa-qabil e talafi nuqsan pohnch raha hai jis main roz izafah ho raha hai.
Adeel sahab aap ka tajzia.... dil kay behlanay ko Ghalib yeh khaiyal ach'cha hai.

One thing is for sure & is confirmed that all these paki generals are narcissists.

Husain中川日本

Senator (1k+ posts)

The establishment is in a panic after Sunday's rally​

Sorry..... kisi panic venic main nahi hai establishment. Woh salay apnay plan kay mutabiq aagay barh rahay haien aur in choti moti railioun sey uunki 6 inch moti khaal per koi asar nahi hota. Taqat kay nashay main uunki aankhain bund haien. Eik baat beherhal taie hai aur roz e roshan kee tarah ayaan bhee keh uunki in herkatoun sey Pakistan ko sakhat naa-qabil e talafi nuqsan pohnch raha hai jis main roz izafah ho raha hai.
Adeel sahab aap ka tajzia.... dil kay behlanay ko Ghalib yeh khaiyal ach'cha hai.

One thing is for sure & is confirmed that all these paki generals are narcissists.
ستر سال کا نشہ اس طرح کی ریلیوں سے نہیں جانے والا یہ جرنیل انڈیا سے جوتے کھا کر بھی بندے کے پتر نہیں بنے ، انکے لئے ملک کو تباہ کرنا کو مسلہ نہیں ہے ، بس انہوں نے قوم کو جو ستر سال سے چکر دئے ہوے تھے وہ اب ان کے گلے پڑنے والے ہیں ، اسکو روکنے کے لئے یہ بھڑوے کچھ بھی کر سکتے ہیں .

Husain中川日本

Senator (1k+ posts)
تاریخ بتاتی ہے کہ ڈھاکہ میں انہوں نے جب ہتھیار ڈالے تو پاکستان کے غلام میڈیا پر خبر یہ چلوائی کہ انڈیا اور پاکستان کے جرنیلوں کی میٹنگ ڈھاکہ میں ہو گئی ہے ، چمیاں اور جپھیاں ڈال کر دونوں جرنیلوں نے جنگ بند کرنے کا اعلان کر دیا ہے ، اس وقت کیونکہ شوشل میڈیا نہیں تھا تو پھر بی بی سی لندن سے لوگوں کو پتہ چلا کہ رمنا ریس کورس میدان میں پتلوں اتروائی کی رسم ادا کردی گئی ہے اور بپھرے ہوے بنگالی کہہ رہے ہیں کہ انکو ہمارے حوالے کیا جائے ، تاکہ ان پر جنگی جرائم کے مقدمے چلائے جائیں

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
تاریخ بتاتی ہے کہ ڈھاکہ میں انہوں نے جب ہتھیار ڈالے تو پاکستان کے غلام میڈیا پر خبر یہ چلوائی کہ انڈیا اور پاکستان کے جرنیلوں کی میٹنگ ڈھاکہ میں ہو گئی ہے ، چمیاں اور جپھیاں ڈال کر دونوں جرنیلوں نے جنگ بند کرنے کا اعلان کر دیا ہے ، اس وقت کیونکہ شوشل میڈیا نہیں تھا تو پھر بی بی سی لندن سے لوگوں کو پتہ چلا کہ رمنا ریس کورس میدان میں پتلوں اتروائی کی رسم ادا کردی گئی ہے اور بپھرے ہوے بنگالی کہہ رہے ہیں کہ انکو ہمارے حوالے کیا جائے ، تاکہ ان پر جنگی جرائم کے مقدمے چلائے جائیں

میں اس بات کا گواہ ہوں بالکل ایسا ہی ہوا تھا

Ratan

Chief Minister (5k+ posts)
Imran Khan's Message on the Cipher Case:
My Pakistanis! You all must have heard by now from my lawyers how the trial of cipher and other false cases is being completed in violation of constitutional requirements and legal regulations. Remember that Cipher is a case that has been declared null and void twice by the Islamabad High Court and ordered to be re-tried because both times the case was tried to be run in violation of the constitution and the law. Then the Supreme Court has also given me bail in this case because the whole building of this case has been built on lies, bullying, conspiracy, and deceit. Now that even from the statements of the main witnesses nothing has come out against me and Shah Mehmood in this case, the planners are panicked and want to end it without completing the legal rules and regulations. This is not a trial but a fixed match whose outcome was predetermined by the characters and planners of the London Plan and their seals. That is why I already know the decision of this case. These people want to provoke you by giving me a harsh sentence in this case so that you go out on the streets and protest, then add your unknowns to it and do another false flag operation in the style of May 9 to get those results. Attempts should be made that could not be achieved by the earlier false flag operation. Second, they want you people to stay at home on February 8, disappointed and angry. My Pakistanis! This is your war and this is your test that you have to take revenge for every injustice by your vote on February 8 while remaining peaceful. Innocent Pakistanis imprisoned in jails for the last 8 months will get justice and release now only with your vote. I believe that just as you broke the chains of fear yesterday, you will come out in millions on election day and defeat the planners of the London plan by the power of your vote and tell them that we are no sheep that can be driven with a stick. I believe that February 8 will be our day of victory. God willing.

Husain中川日本

Senator (1k+ posts)
aakhir mein khan hi jeete ga, jo marzi kar lein yeh!
خان جیت گیا ہے

خان مسکرا رہا تھا اور فیصلہ کرنے والوں کے اوسان خطا تھے

بے خطر کود پڑا آتش نمرود میں عشق

عقل ہے محو تماشا لب بام ابھی