اسٹاک مارکیٹ میں شدید مندی، 43ہزار کی حد بھی برقرار نہ رہ سکی

13psxdollamay2322.jpg

سیاسی عدم استحکام نے ملک کی معاشی حالت کی کمر توڑ کررکھ دی ہے ایک طرف اسٹاک مارکیٹ میں شدید مندی سے سرمایہ کاروں کو اربوں کا نقصان ہوا ہے تو دوسری طرف روپے کی قدر میں مزید اضافے سے ملک پر قرضوں کا بوجھ مزید بڑھ گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج اسٹاک مارکیٹ میں کاوربار کے دوران660 سے زائد پوائںٹس جبکہ انٹر بینک میں روپے کی قدر میں 79 پیسے کی کمی واقع ہوئی ہے۔


اسٹاک مارکیٹ میں کاروبار گزشتہ روز پر بند ہونے والی ہنڈرڈ انڈیکس 43ہزار 100 اعشاریہ 71 پوائنٹس سے شروع ہوا تو پورا دن مندی کے بادل ہی چھائے رہے۔ پورے دن کاروبار کے دوران ہنڈرڈ انڈیکس گزشتہ روز بند ہونے والی حد سے ایک پوائنٹ بھی اوپر نہیں گیا بلکہ مسلسل نیچے جاتا رہا اور کاروبار کے اختتام تک ہنڈرڈ انڈیکس 660 اعشاریہ46پوائنٹس کمی کے بعد 42ہزار440 اعشاریہ25 پوائنٹس کی سطح پر بند ہوا۔

ایسی ہی صورتحال انٹربینک مارکیٹ میں رہی، اسٹیٹ بینک کے مطابق آج کاروبار کے دوران ڈالر کے مقابلے میں امریکی ڈالر کی قدر میں صفراعشاریہ 39 فیصد اضافہ ہوا۔


اسٹیٹ بینک کی جانب سے جاری کردہ اعداوشمارت کے مطابق گزشتہ روز 200 روپے14 پیسے پر ٹریڈ ہونے والا امریکی ڈالر آج مزید 79 پیسے مہنگا ہونے کے بعد 200 روپے 93 پیسے کی سطح پر پہنچ گیا ہے۔
 
Advertisement

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
The illegal regime change has costed Pakistan big time.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 

Arshak

Senator (1k+ posts)
DG ISPR should hold a press conference and explain why the rupee keeps losing it’s value.According to Pakistan became very stable after PTI government was removed so what is the reason for the economic meltdown?.
 
Sponsored Link