ایپل کے نئے ماڈل آئی فون 13 پر سوشل میڈیا صارفین کے دلچسپ تبصرے اور میمز

iphone112.jpg


ایپل کے موبائل آئی فون 12 اور نئے آنے والے آئی فون13 میں کچھ زیادہ فرق نہیں اس لیے سوشل میڈیا صارفین اس کی قیمت میں ہوشربا اضافہ دیکھ کر پریشان ہیں اور اپنے خیالات کا اظہار کرنے کیلئے دلچسپ میمز شیئر کر رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق منگل کے روز ایپل ایونٹ میں کمپنی کے سی ای او ٹم کک نے نئے آئی فون13 کی رونمائی کی تقریب میں بتایا کہ اس نئے ماڈل میں نیا کیا ہے۔ حیران کن طور پر اس میں کچھ زیادہ تبدیلی نہیں کی گئی مگر اس کی قیمت میں اضافہ کر دیا گیا ہے جس کے باعث اس برانڈ کے صارفین اب نئے نئے میمز شیئر کر کے اپنے زخموں پر مرہم لگا رہے ہیں۔

کمپنی کے مطابق اس ماڈل میں نیا بائیونک چپ اے15 انسٹال کیا گیا ہے اس کے علاوہ یہ فائیو جی کی بہترین کنیکٹویٹی کا حامل فون ہے۔ لیکن اس کی ظاہری شکل و صورت اس سے پہلے آنے والے آئی فون12 سے کافی حد تک مماثلت رکھتی ہے۔ جس کے باعث اسے تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے۔


پیکو نامی صارف نے کہا کہ یہ تو کسی 3 برنر والے چولہے کی طرح دکھتا ہے۔




ایک صارف نے کہا کہ جب آئی فون 23 آئے گا تو اس کے پیچھے صرف کیمرے ہی کیمرے ہوں گے۔




امان نامی صرف نے کہا کہ آئی فون نے اپنا ماڈل ایک ٹیرابائیٹ اسٹوریج کے ساتھ متعارف کرایا ہے تو اینڈرائیڈ صارفین جو ابھی تک 64 جی بی اور 128 جی بی استعمال کرتے ہیں سوچ رہے ہیں یہ کیا ہے۔




لاوال یوسف نے کہا کہ یوٹیوبر اس پر بوتل گرا گرا کر اس کی مشہوری کریں گے۔




فائقہ نے کہا کہ جب آپ آئی فون 13 پرو خریدیں تو آپ کو ہار پہنا پہنا کر یہ حال کر دیا جائے گا۔




شیر نامی صارف نے جڑواں فلم کی تصویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ یہ فرق ہے آئی فون 12 اور 13 میں۔




ایک صارف نے بتایا کہ کس ملک کے شہری کتنے دن کام کر کے آئی فون خرید سکتے ہیں اس میں سب سے کم وقت میں جس ملک کے شہری لے سکتے ہیں ان میں سوئزرلینڈ، امریکا، آسٹریلیا، لیکسمبرگ، ڈنمارک، ناروے سنگا پور اور اس فہرست کے آخر میں ترکی آتا ہے۔ پاکستان اس فہرست میں شامل ہی نہیں۔




ایک صارف نے کہا کہ اس کے والدین نے وعدہ کیا تھا کہ وہ اس سالگرہ پر اسے آئی فون13 دلائیں گے مگر اب انہوں نے اس کی قیمت دیکھ کر انکار کر دیا ہے۔




ادتیہ نامی صارف نے کہا کہ لوگ مہنگا آئی فون اس لیے خریدتے ہیں کیونکہ وہ ایپل کو پسند کرتے ہیں لیکن جو لوگ مہنگا سام سنگ کا فون خریدتے ہیں وہ اس لیے خریدتے ہیں کیونکہ وہ ایپل سے نفرت کرتے ہیں۔




ایان نے کہا کہ دنیا کا سب سے آسان کام نئے آئی فون کو ڈیزائن کرنا ہے۔



دیگر صارفین نے بھی اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے میمز شیئر کیں۔










 
Advertisement
Sponsored Link