بیان حلفی کو لیک کرنے والے کو سامنے لایا جائے:رانا شمیم کے بیٹے کا مطالبہ

saqib-nisar.jpg


اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے رانا شمیم کے بیٹے احمد حسن رانا نے کہا کہ رانا شمیم کا بیان حلفی میں نے بھی دیکھا، نوٹرائزر ہوتے وقت کسی نے تصویر لے کر اسے لیک کیا۔ انہوں نے بیانِ حلفی لیک کرنے والے کو سامنے لانے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں اُس شخص کے بارے میں بتایا جائے جس نے یہ سب کیا۔

انہوں نے کہا کہ بیان حلفی کی نوٹری کس نے کرائی اس کا بھی مجھےعلم نہیں ہے، اس بارے میں والد صاحب سے ہی سوال کیا جاسکتا ہے، آج کی سماعت کے دوران عدالت میں نہیں تھا تو کچھ نہیں بول سکتا۔ نوازشریف کے پاس بیانِ حلفی کی موجودگی سے متعلق والد صاحب ہی کوئی جواب دے سکتے ہیں۔


سماعت سے متعلق ان کا اتنا کہنا تھا کہ ان کے والد نے عدالت میں واٹس ایپ پر چلنے والے بیانِ حلفی کا تذکرہ کیا اور جج کو بتایا کہ انہوں نے اس بیان کو نہیں دیکھا، اب بیانِ حلفی کے بعد آفٹر شاکس سامنے آرہے ہیں، جس کے اثرات وفاقی وزرا کے بیانات سے نظر آرہے ہیں۔

احمد حسن رانا نے کہا میرے والد نے جو بیان حلفی دیا وہ اس پر قائم ہیں، ہماری عدالت سے یہی درخواست ہے کہ روزانہ کی بنیاد پر سماعت کی جائے اس کی وجہ یہ ہے کہ اب نہ ہم سے اور نہ کسی اور سے صبر ہو رہا ہے۔
 
Advertisement

Will_Bite

Chief Minister (5k+ posts)
This is what you get when you 'hire' a free lawyer.

Idiots leaked the news themselves....hoping for political mileage. Never did they expect to get called to court for it....and now that they have, they are scrambling for excuses. Jokers
 

Freiherr

Senator (1k+ posts)
in some days, rana shamim will say sorry to the court and run away.
The purpose of instilling corruption in the country by the pimp nawaz media will be fulfilled
 

Rizwan2009

Chief Minister (5k+ posts)
رنگی کو نارنگی بولیں جمے دودھ کو کھویا چلتی کو گاڑی کہیں اور ظلمیہ کو عدلیہ
دیکھ کبیرا رویا
 
Sponsored Link