حریم شاہ کے منہ بولے بھائی کا علیم خان پر ٹکٹ کیلئے 3 کروڑ مانگنے کا الزام

hareemn1n1213.jpg

ٹک ٹاکر حریم شاہ جو آج کل برطانیہ پہنچی ہوئی ہیں ان کے ایک منہ بولے بھائی دانیال ملک سامنے آئے ہیں جن کا دعویٰ ہے کہ 2018 کے عام انتخابات میں تحریک انصاف پنجاب کے رہنما اور سابق سینئر صوبائی وزیر علیم خان نے انہیں الیکشن کا ٹکٹ دینے کیلئے 3 کروڑ روپے مانگے تھے۔

دانیال ملک نے بتایا کہ وہ گجرات کے رہنے والے ہیں اور این اے 68 سے 2018 کے عام انتخابات میں تحریک انصاف کے بڑے مضبوط امیدوار تھے۔

انہوں نے کہا کہ علیم خان نے مجھ سے الیکشن میں تحریک انصاف کا ٹکٹ دینے کیلئے 3 کروڑ روپے مانگے تھے، شعیب صدیقی کے ذریعے سیکرٹریٹ میں مجھ سے پیسے مانگے گئے۔


متنازع ٹک ٹاکر حریم شاہ کے ساتھ اپنی موجودگی سے متعلق دانیال ملک نے بتایا کہ حریم شاہ ان کی منہ بولی بہن ہیں۔ جب کہ ٹک ٹاکر نے منی لانڈرنگ اور حالیہ ایف آئی اے کے نوٹس اور خطوط سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ میں کسی سے ڈرتی نہیں ہوں کیس بنانے والے کچھ بھی بنا دیتے ہیں مگر اسے ثابت کرنا اصل کام ہوتا ہے۔

حریم نے کہا کہ انہوں نے اپنی ویڈیو میں کوئی غلط بات نہیں کی تھی بلکہ انہوں نے تو ان وعدوں اور دعووں کی نشاندہی کی تھی جو کہ وزیراعظم نے کیے تھے کہ ملکی کرنسی کو بہتر کریں گے اور پاسپورٹ کی عزت کرائیں گے مگر خبریں ہیں کہ پاکستانی پاسپورٹ دنیا کے بدترین پاسپورٹس کی فہرست میں شامل ہے۔


انہوں نے کہا کہ حکومت کی نااہلی کی وجہ سے کرنسی اور پاسپورٹ کی قدر آئے روز کم ہی ہو رہی ہے۔ حکومت نے پہلے لوگوں کو جھوٹے خواب دکھائے تھے اب لوگوں کو میری سچی باتیں بھی کڑوی لگتی ہیں۔ ٹک ٹاکر نے کہا کہ مجھے پاکستان میں یا برطانیہ میں جب بھی کوئی تحقیقات کیلئے بلائے میں تعاون کیلئے تیار ہوں۔

حریم نے پاکستانی اداروں کے تحقیقاتی خطوط سے متعلق کہا کہ ان کی وقعت ٹشو پیپر جیسی ہے جسے یہاں لوگ پڑھے بغیر پھاڑ کر کوڑے دان میں پھینک دیتے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ حکومت نواز شریف کی منی لانڈرنگ پر بڑے بڑے دعوے کرتی تھی مگر وہ یہاں آرام سے بیٹھے ہیں اور الطاف حسین کا بھی آج تک کچھ نہیں ہو سکا۔
 
Advertisement

thegodfatherpart3

Senator (1k+ posts)
UK mai ye apni chut marwane ke liye gayi ha.. Odar bi kafi rich tarkhi budde ha Jis se is ki achi khasi kamayi hogi.. Or ye jo bhen bhen kehta ha Ye sala is ka dalal lagta ha
 

PakistanFIRST1

Senator (1k+ posts)
WHAT A SHAMEFULL LIE FOR A PERSON WHO GIVE DAMNED TO MONEY.

I KNOW ALEEM KHAN , HE IS NOT A GUY WHO CAN ASK THIS.

IT WAS A MISS FROM IK NOT TO MAKE HIM THE CHIEF MINISTER OF PUNJAB, ELSE HE DESERVED TO BE INSTEAD OF WASIM AKRAM +
 

pakistankamaltabkia_

MPA (400+ posts)
WHAT A SHAMEFULL LIE FOR A PERSON WHO GIVE DAMNED TO MONEY.

I KNOW ALEEM KHAN , HE IS NOT A GUY WHO CAN ASK THIS.

IT WAS A MISS FROM IK NOT TO MAKE HIM THE CHIEF MINISTER OF PUNJAB, ELSE HE DESERVED TO BE INSTEAD OF WASIM AKRAM +
Lol at deserved …. Agree Buzdar but doesn’t deserve but aleem khan …. Aleem khan is no insafian he doesn’t believe in insaf for poor ppl ! He left PTI at time of sehat card campaign - he is type of politician who don’t want believe in greater good of ppl !!!!! Lol the fuck !!!!

IK sey miss hoa hay ! Ok !
 
Sponsored Link