دورہ روس،کامران خان نے وزیراعظم عمران خان کو ٹرمپ کا بھائی قرار دے دیا

1kamran%20khantrumpputin.jpg

سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے تقریر میں روسی صدر کی تعریف میں انہیں ذہین شخص کہا جبکہ موجودہ امریکی صدر جو بائیڈن کو بُدھو قرار دیا۔

ٹرمپ کی جانب سے ولادیمیر پیوٹن کی اس طرح تعریف کیے جانے پر پاکستان کے سینئر صحافی اور اینکر پرسن کامران خان نے انہیں عمران خان کا ہم خیال جانتے ہوئے دونوں کو بھائی بھائی کہہ دیا۔


کامران خان نے اپنے آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ سے ایک ٹوئٹ کیا جس میں انہوں نے لکھا کہ "عمران خان ڈونلڈ ٹرمپ بھائی بھائی" خان صاحب کے لئے قدرے اطمینان کا پہلو ہے جب پیوٹن نے آزاد خود مختار یوکرین پر فوجی یلغار شروع کی وہ تنہا صدر پیوٹن کے شانہ بشانہ نہیں کھڑے تھے۔

ان کی جانب سے اس ٹوئٹ میں ڈونلڈ ٹرمپ کی تقریر کا وہ حصہ بھی شیئر کیا گیا جس میں وہ روس اور یوکرین کے درمیان جاری تنازع پر بات کرتے ہوئے پیوٹن کو جینئس اور جو بائیڈن کو بُدھو کہہ رہے ہیں۔
 
Advertisement

nasir77

Chief Minister (5k+ posts)
JHOOT BOLNA D AA-DUT HO GA E AI, MONH VINGA HO GAYA A JHOOT BOL BOL K MAGER BAAZ NAHIN ANA !!! HARAM KHOR
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Kamran Khan seems to be from US camp.

He is anti CPEC. He raised his voice when PM didn't go to democracy summit in USA, while now he is also having a pain on PM's Russia visit.
 

master timi

MPA (400+ posts)
یہ جب تحریک انصاف اور عمران خان کی تعریفیں کرتا تھا تو تب بھی چولیں مارتا تھا اور اب جب یہ برائیاں کر رہا ہے تو اب بھی چولیں مار رہا ہے
 

Will_Bite

Chief Minister (5k+ posts)
Not sure what bug is so rampant in our media anchors, who go from senile to insane overnight
 
Sponsored Link