شریف خاندان کی حمایت میں راحیل شریف لابنگ کر رہا ہے - ہارون رشید

Slutan Kiani

Citizen
بھائی مجھے یقین ہے کہ پاکستان کی سیاسی، عسکری یا باقی ایلیٹ میں سوائے عمران خان کے کوئی بھی کسی بھی وقت پیسہ دیکھ کر لیٹ سکتا ہے۔ یاد رہے راحیل شریف کو ایک ملین ریال ماہانہ کی ہڈی ملتی ہے۔ راحیل شریف کو باقاعدہ پلاننگ سے رکھا گیا ہے۔ یہ اب فوج کو اندر سے کھوکھلا کرے گا۔
 

Slutan Kiani

Citizen
فوج میں نہ تو ایکسٹینشن ہونی چاہیے نہ ہی 3 جنرلز میں سے بندہ چننے کی چوائس۔ جو سینئر ہو وہ آرمی چیف بن جائے اور جب مدت پوری ہو گھر چلا جائے۔ ایسے ساری سازشیں اور حرام زدگیاں ختم ہو جائیں گی۔ سسٹم کے تحت ہوں چیزیں تو نہ ٹٹے پوشی ہوتی ہے نہ ہی کوئی سازش۔
 

Slutan Kiani

Citizen
اصل میں اسٹیبلشمنٹ کے 2 پلان تھے۔ پلان اے یہ تھا کہ راحیل شریف کو ایکسٹینشن مل جائے۔ نوازشریف نااہل ہو جائے اور 2018 میں شہباز نصرت سے پلاسٹک کے للے (ڈلڈو) لینے والا وزیراعظم بنا دیا جائے اور چوہدری نثار وزیراعلی پنجاب۔ چوہدری نثار اور راحیل شریف ایک ہی فیملی کے ہیں چوہان راجپوت اور دونوں آپس میں بہت انڈرسٹینڈنگ رکھتے تھے۔ لیکن نواجو نے اور سیالکوٹی ککڑ خواجہ سراؤں نے یہ پلان پورا نہیں ہونے دیا۔ اور باجوہ آرمی چیف بن گیا۔ اب اسٹیبلشمنٹ پلان بی پر آ گئی اور باجوہ اینڈ کمپنی نے پی ٹی آئی کی جیت کو محدود کر دیا اور ایسی حکومت بنوائی جو چند سیٹوں پر کھڑی ہے۔ فل بلیک میلنگ کے ذریعے چلا رہے ہیں۔ وزیرداخلہ فوج کا اپنا آدمی ہے اور اس قابل بھی نہیں کہ اپنی ٹٹی پوری طرح صاف کر سکے۔ ایسے میں ہر بڑے شہر کو آرمی کے اسٹیشن کمانڈر چلا رہے ہیں۔ جیسے سمارٹ لاک ڈاون کی پالیسی کورونا میں چل رہی ہے ایسے ہی پاکستان میں سمارٹ مارشل لا لگا ہوا ہے۔ لیکن خان بھی بڑا سیانا پٹھان ہے۔ سر نیچے کر کے لگا ہوا ہے۔ اکانومی بہتر کر رہا ہے۔ انشااللہ 5 سال پورے کر گیا تو اکانومی بہتر ہو جائے گی۔ انڈسٹری اور ایکسپورٹس بہت بہتر ہو گئے ہیں اور یہی ملک کو آگے لے کر جائیں گی۔ انشااللہ یہ پاکستان کا اردگان بنے گا۔ اردگان کو بھی بہت عرصہ ترک جرنیلوں نے کٹھ پتلی بنائے رکھا لیکن وہ خاموشی سے اپنے کام میں لگا رہا۔ حالیہ تاریخ گواہ ہے پاکستان میں سب کن ٹٹوں کی سیاسی یا کرداری موت خان کے ہی ہاتھوں ہوئی چاہے وہ کراچی کا طافا مسلی ہو، کانا افتخار چوہدری ہو ، نواز شریر ہو ۔ اللہ نے خان کو ہمیشہ اس کے خلوص اور صاف نیت کا پھل دیا ہے۔ ان جرنیلوں کو بھی انشااللہ خان ایک دن سائز میں کرے گا۔ خان صاف نیت کا آدمی ہے اس لیے خدا اس کے ساتھ ہے۔ ہر بحران سے نکلا ہے۔ کب ہم نے سوچا تھا کہ پاکستان کے جاہلانہ سیاسی، کرپٹ ماحول میں کوئی صاف آدمی سیاسی طور پر طاقت بنے گا، پھر کب یقین تھا کہ خان اقتدار میں آسکے گا۔ سسٹم اور حالات ہمیشہ سے اس کے مخالف رہے ہیں لیکن اللہ اس کے ساتھ ہے۔ حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہہ کا قول ہے کہ " جب تمہاری مخالفت حد سے زیادہ بڑھ جائے تو سمجھ لو کہ خدا تم سے کوئی بڑا کام لینا چاہتا ہے۔" انشااللہ اللہ عمران خان کے ہاتھوں ہی پاکستان کی تقدیر بدلوائے گا۔
 

ranaji

Prime Minister (20k+ posts)
بھائی جان اس بہن لن نے اسوقت دھرنے میں نوازشریف کو سپورٹ کیا تھا۔ یہ چوہدری نثار کو آگے لانا چاہتا تھا وزیراعلی پنجاب اور شہباز پلاسٹک کے للے لینے والے کے وزیراعظم اور اپنی ایکسٹینشن چاہتا تھا۔ نواجو نے ان کا سارا کھیل چوپٹ کر دیا تھا۔ جہاں تک بات جنرل کیانی کی ہے اس سے بھڑوا جنرل آرمی میں نہیں آیا۔ ۔ کیانی نے نوازشریف کو الیکشن اسی امید پر 2013 میں جتوایا تھا کہ اس کو نواجو کنجر نے وزیر دفاع لگانے کا لارا لگایا تھا۔ ابھی باجوے کنجر نے بھی فضل الرحمان اور نواجو کو استعمال کر کے عمران خان کی حکومت کا بازر مروڑ کر ایکسٹینشن لی ہے۔ خان نے بزدار کو خوشی سے نہیں لگایا ہوا۔ آرمی والے شاہ محمود یا اٹک والے میجر کو وزیراعلی بنوانا چاہتے ہیں۔ عمران خان علیم خان کو لگانا چاہتا تھا لیکن نیب نے اس کو اٹھا لیا تھا۔ اب خان بھی اڑا ہوا ہے کہ جو مرضی کرو میں بھی اس کھوتے کو نہیں ہٹاتا۔ اسٹیبلشمنٹ وکٹ کے دونوں طرف کھیل رہی ہے۔ یہ جنرل سب اپنے اپنے چکر میں ہیں۔
یعنی یہ جرنیل تنخواہ پاکستان سے لیتے ہیں اور ہدایات بیرونی آ قاؤں سے اور انکی ہدایات پر ہی یہ سزا یافتہ نواز شریف بٹ اور سزا یافتہ فراری بٹ اور انکے حرام زادے اور ۔۔۔ زادے ہرکاروں سے خفیہ ملاقاتیں کرتے ہیں لعنت ایسے حرام خوروں پر لکھ فی لعنت جو ملک دشمنوں سزا یافتہ مجرموں کو تحفظ دے کر ان سے خفیہ ملاقاتیں کر تے ہیں اور ایسا۔ کرنے والے بے غیرت کھسروں پر لکھ دی لعنت
 
Sponsored Link

Featured Discussion Latest Blogs اردوخبریں