شعیب اختر، سرکاری ٹی وی میزبان تنازعہ : پی ٹی وی انتظامیہ نے نوٹس لے لیا

ptv-shoaib-nauman211.jpg



سرکاری ٹی وی چینل پی ٹی وی انتظامیہ نے فاسٹ باؤلر شعیب اختر کیساتھ پروگرام میں پیش آنیوالے واقعے کا نوٹس لے لیا ہے اور انکوائری کمیٹی قائم کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق شعیب اختر کے ساتھ گزشتہ روز اینکر نعمان نیاز نے ہتک آمیز رویہ اپنایا جس پر سوشل میڈیا صارفین اور مختلف صحافیوں نے نعمان نیاز کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا اور نعمان نیاز کو ہٹانے کا مطالبہ کیا۔

جس پر پی ٹی وی انتظامیہ بھی حرکت میں آگئی اور واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے انکوائری کمیٹی قائم کردی جو شعیب اختر اور میزبان نعمان نیاز کے درمیان پیدا ہونیوالی صورتحال پر تحقیقات کرے گی۔

تحقیقاتی کمیٹی کا پہلا اجلاس آج ہوگا جس میں پی ٹی وی کے پروگرام کے متعلقہ کلپ کا مکمل جائزہ لیا جائے گا جبکہ شعیب اختر اور نعمان نیاز کا بھی بیان ریکارڈ کرائے جانے کاامکان ہے


دوسری جانب ن اس معاملے پر ڈاکٹر نعمان نیاز بالکل بھی شرمندہ نہیں،انہوں نے ٹوئٹر پر جاری پیغام میں کہا کہ ایک طرف کی کہانی ہمیشہ اپنی طرف متوجہ کرتی ہے۔ ہم طویل عرصے سے دوست ہیں، میں ہمیشہ ان کے بہتر مستقبل کے لیے دعا گو ہوں۔


ڈاکٹر نعمان نیاز نے مزید لکھا کہ میں حیران ہوں کہ کیسے کوئی شعیب اختر کو صرف ایک اسٹار کے طور پر یاد کر سکتا ہے، وہ تو ’بیسٹ آف دی بیسٹ‘ ہیں اور ہمیشہ رہیں گے، شعیب اختر ملک کے لیے جو اعزازات لائے ان سے کوئی بھی انکار نہیں کر سکتا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز سرکاری ٹی وی پر ورلڈکپ ٹرانسمیشن کے دوران شعیب اختر اور پی ٹی وی سپورٹس کے میزبان نعمان نیاز میں نوک جھونک ہوئی شعیب اختر نے لائیو شو میں حارث روف کی کارکردگی کی خوب تعریف کی جو میزبان اینکر نعمان نیاز کو پسند نہ آئی۔

گفتگو کے دوران اینکر نے شاہین شاہ آفریدی کا ذکر کیا تو شعیب اختر نے کہا کہ وہ حارث رؤف کی بات کررہے ہیں جس پر اینکر غصے میں آگئے اور لائیو پروگرام میں شعیب اختر کو شو سے جانے کا کہا اور فوری طور پر بریک لے لی۔

بریک کے بعد شعیب اختر نے لائیو پروگرام کے دوران سرکاری ٹی وی سے مستعفی ہونے کا اعلان کردیا اور پروگرام چھوڑ کر چلے گئے۔
 
Advertisement
Last edited by a moderator:

Spartacus

Chief Minister (5k+ posts)
@ Khan and PTI
This stupid Doctor MUST be kicked OUT and shouldn’t allow in PTV anymore.
As well as Waqar and Misbah should be bound not to take part any Cricket talk and they both must not allowed in any Cricket ground for rest of their life .
 

Nice2MU

Prime Minister (20k+ posts)
@ Khan and PTI
This stupid Doctor MUST be kicked OUT and shouldn’t allow in PTV anymore.
As well as Waqar and Misbah should be bound not to take part any Cricket talk and they both must not allowed in any Cricket ground for rest of their life .

اتنے انتہا پسند اگر الطاف حسین کے بارے بھی ہوتے تو ہم کہتے کہ واقعی آپ انصاف پسند ہو۔
 

Behrouz27

Minister (2k+ posts)
This stupid anchor Nauman niyaz thinks he is a king. Just kick him out of PTV and Put a ban on him. Such ugly and shameless behavior on NATIONAL TV is NOT acceptable.
 

desan

President (40k+ posts)

FC and Dr. Nauman appear to be in good terms.
Here, FC is speaking at the Book Launching Ceremony of Dr. Nauman.
 
Last edited:

ranaji

President (40k+ posts)
اس میں کمیٹی کمیٹی کھیلنے کا ڈرامہ کیوں ایک سرکاری ٹی وی کے اینکر نے بد تمیزی کی نان پروفیشنل بکواس کی اس کو برطرف کرو بعد میں انکوائری اور کمیٹی کمیٹی کا کھیل کھیلتے رہنا سال دو سال
 

Aliimran1

Chief Minister (5k+ posts)
Dr Moran should be terminated and charged for misconduct and impropriate behavior
Perhaps —- He doesn’t have formal training or education for the job and he is not fit for it
Perhaps he should go back to his real profession and kill more patients and get get killed by some crazier person then him
 
Sponsored Link