شہباز گل کی گرفتاری سے پہلے ن لیگ کے حامی صحافیوں نے کیا بیانیہ بنایا؟

11mkjsossagafibiaanaigill.jpg

مسلم لیگ ن کی رہنما مریم اورنگزیب نے اپنی جماعت کے حامی اور منظور نظر صحافیوں کو ایک پیغام فاورڈ کیا جس کے بعد ایک کے بعد ایک سب صحافی اس پیغام کو شیئر کرنے لگے۔

تفصیلات کے مطابق صحافی عدیل راجہ نے ایک ٹوئٹ کیا جس میں بتایا کہ لیگی قیادت کی جانب سے جب کوئی پیغام شیئر کیا جاتا ہے تو اس کے حامی صحافی فوری طور پر حکم کی تعمیل کرتے ہوئے اسے شیئر کرنے لگتے ہیں۔ انہوں نے اسکرین شاٹس کے ساتھ ثبوت دیا کہ میسج وفاقی وزیر اطلاعات نے بھیجا جس کے بعد اظہر جاوید، غریدہ فاروقی، عبدالمعز جعفری اور طلعت حسین نے لفظ بہ لفظ کاپی پیسٹ کر دیا۔


وفاقی وزیر نے جو پیغام بھیجا اس میں کہا گیا تھا کہ "فارن ایجنٹ" کی "فارن ایڈڈ" پارٹی کا ہیلی کاپٹر کے چند مناظر، فارن ایجنڈے کے مطابق ملک میں فتنہ، فساد، انتشار پھیلانے کے لئے استعمال ہوتا ہے تاکہ پاکستان کی معیشت جو اس نے تباہ کی ٹھیک نہ ہو، مہنگائی جو اس نے کی کم نہ ہو اور نوجوانوں کو روزگار جو اس نے چھینا نہ ملے۔

FZqsASUXwAE_gtE


اس پیغام کو فوری طور پر اپنے الفاظ پہنا کر اظہر جاوید نے لکھا کہ تحریک انصاف کے رہنما شہباز گل عام فوجیوں کو پاکستان سے محبت کا درس دے رہے ہیں اعلی کمانڈ کا حکم نہ ماننے کا کہ رہے ہیں مہر آئین و قانون کیا بتا سکتے ہیں کہ یہ فوج میں بغاوت کیلئے اکسانے کے زمرے میں آتا ہے یا نہیں الطاف حسین کے خلاف اس طرح کے الزامات انہیں بین کردیا گیا۔

FZqslbYXwAI6KxM


غریدہ فاروقی نے کہاعمران خان کے چیف آف سٹاف فوج کے اندر بغاوت نافرمانی کو اکساتے ہوئے جو حکم فوج کو ملے انکار کر دے ۔ یہ کیسا دشمن کا ایجنڈا ہے جو PTIمرکزی شخص پھیلا رہا ہے اور ARY اسے پھیلا رہاہے!! کھلم کھلا ملک کیخلاف آئین کی خلاف ورزی قومی سلامتی کو نقصان پہنچانے کی مہم!

FZqslbXX0AAgsCm


عبدالمعز جعفری نے کہا اگر اس کے بعد شہباز گل کو شمالی علاقہ جات دیکھنے کو نہ ملے تو اس بات کی تصدیق ہو جائے گی کہ پنجابی سیاستدان ان آزاد ریاستی دوروں سے محفوظ ہیں۔

FZqslbZXkAIjoA1


جبکہ طلعت حسین نے کہا اے آر وائے کی ٹرانسمیشن میں عمران خان کے نمائندے نے جو کچھ کہا اس کا خلاصہ یہ ہے کہ عمران خان کے خلاف فوج کے درمیانے اور نچلے درجوں میں نفرت پھیلانے میں کام 'اوپر' سے چند

لوگ کر رہے ہیں - عمران فوج کے ان طبقات کا اصل نمائندہ ہے - اس سازش کو کرنے والے 'اپنے ادارے کو تباہ' کر رہے ہیں۔

FZqslbXXEAI2_se


جبکہ عماد یوسف نے کہا اے آر وائی کی خبر کے بعد وفاقی وزیر کی جانب سے اپنےاینکرز کو واٹس ایپ پر خبر کی وڈیو بھیجنے کے ساتھ ساتھ کچھ احکامات دیے گئے تھے- کس کس نے حکم کی تعمیل کی؟

 

tahirmajid

Minister (2k+ posts)
Ye sub sahafat kay name pe dhabba hain اظہر جاوید، غریدہ فاروقی، عبدالمعز جعفری اور طلعت حسین
 
Sponsored Link