شیر کی ایک دن کی زندگی گیدڑ کی ساری زندگی سے بہتر ہے: وسیم اکرم

4ejhhc9o-wasim-akram-afp-625x300-09-January-20.jpg


دنیا بھر میں کھیل دہشت گردی سے ہی متاثر ہورہے ہیں، وسیم اکرم

نیوزی لینڈ کے بعد انگلینڈ کرکٹ ٹیم کی جانب سے دورہ پاکستان کی منسوخی پر ملک بھر میں غصے کی لہر دوڑی ہوئی ہے، کھلاڑی ہوں یا شائقین سب ہی نیوزی لینڈ اور انگلینڈ کے فیصلے پر برہم ہیں، اس بار سوئنگ کے سلطان وسیم اکرم نے انگلیںڈ کی جانب سے نیوزی لینڈ کے نقش قدم پر چلنے پر تنقید کردی۔


AP19184375354312.jpg


قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان وسیم اکرم نے انگلینڈ کرکٹ بورڈ کی جانب سے سیریز منسوخی کے فیصلے پر خوب کھری کھری سنائی،ٹوئٹر پیغام میں وسیم اکرم مہاورہ شیئر کرتے ہوئے ساری صورتحال پر انگلیںڈ کو خوب آڑے ہاتھوں لیا، انہوں نے لکھا کہ شیر کی ایک دن کی زندگی گیدڑ کی ساری زندگی سے بہتر ہے۔


سابق فاسٹ بولر یہیں نہ رکے،غیرملکی ٹیم کو آئینہ دکھادیا، کہا بدقسمتی سے ہم اس دنیا میں رہتے ہیں جہاں دہشت گردی نے کھیل اور انٹرٹینمنٹ کو ہر ملک میں متاثر کررکھا ہے،وہ ایسے ملک میں کرکٹ کھیلنا پسند کریں گے جو اس سے مقابلے کے لیے تیار ہو،

جبکہ وقار یونس نے کہا کہ رونے دھونے یا مایوس ہونے سے بہتر ہے، ثابت کریں کہ ہم زندہ قوم ہیں، ملک کا وقار سب سے پہلے ہے اس لئے عزت کو ترجیح دینی چاہیے، ورلڈ کپ کیلئے قومی ٹیم کو دنیا میں موجود ہر جگہ پاکستانی سپورٹ کریں ۔


انگلینڈ کرکٹ بورڈ نے مینز اور ویمنز کرکٹ ٹیم کے دورہ پاکستان کو منسوخ کردیا ہے، انگلش کرکٹ بورڈ نے بیان میں کہا کہ ہماری کھلاڑیوں اور سپورٹ اسٹاف کی ذہنی صحت ہماری اولین ترجیح ہے،اندازہ ہے کہ اس فیصلے سے پی سی بی کو شدید مایوسی ہوگی،جس پر چیئرمین پی سی بی رمیز راجا نے کہا کہ مغربی بلاک اکٹھا ہوگیا ہے۔۔ اب آسٹریلیا بہانہ ڈھونڈ رہا ہے۔۔ ہم بھی لحاظ نہیں کریں گے۔۔ نیوزی لینڈ سے معاوضہ لے کر رہیں گے۔
 
Advertisement

Dr Adam

Chief Minister (5k+ posts)
"But I would much rather play cricket in a country that is prepared for anything than one that isn’t." Wasim Akram

پر، سر جی تواڈے تے دانے مُک نئیں گئے ؟؟؟
کیڑے پلئینَٹ تے اج کل کھیڈ رے او ؟؟؟
 

Londoner/Lahori

Minister (2k+ posts)
Rather than selling your skills abroad, both of you and others should pass their skills to current generation and make them formidable.
You guys have made enough money, do something for your country now.
 
Sponsored Link