ظاہرجعفر کی خود کو پاگل ظاہر کرنیکی ویڈیوپردلچسپ تبصرے،آسکرایوارڈکامطالبہ

zahii1i121.jpg

نور مقدم کیس کے مرکزی ملزم ظاہر جعفر کی ویڈیو پر سوشل میڈیا صارفین کے تبصرے۔۔ سوشل میڈیا صارفین نے اسے سزا سے بچنے کیلئے پاگل ہونے کی ایکٹنگ قرار دیدیا

صحافی فیاض محمود نے نور مقدم کیس کے مرکزی ملزم ظاہر جعفر ویڈیو شئیر کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ملزم ظاہر جعفر کو کرسی پر بیٹھا کر عدالت پیش کیا گیا۔۔ ملزم کی حالت ایسی ہے جیسے وہ پاگل ہوگیا ہو اور اسے پاگل پن کے دورے پڑرہے ہوں۔

فیاض محمود کا کہنا تھا کہ ملزم کے وکلاء کے مطابق ظاہر جعفر کی ذہنی حالت خراب ہوچکی ہے۔۔


ظاہر جعفر کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تو سوشل میڈیا صارفین نے کہا کہ ملزم ظاہر جعفر نے سزا سے بچنے کیلئے پاگل ہونے کا ڈرامہ شروع کردیا ہے۔ سوشل میڈیا صارفین نے ظاہر جعفر کو آسکرایوارڈ دینے کا مطالبہ کیا۔

کچھ سوشل میڈیا صارفین نے ظاہرجعفر کی حالت کو منابھائی ایم بی بی ایس کے ایک کردار سے تشبیہہ دی تو کچھ نے ظاہر جعفر کو نوازشریف سے تشبیہہ دی، کچھ نے کہا کہ ظاہر جعفر ایکٹنگ تو کرے گا ہی، نوازشریف کا وکیل بھی خواجہ حارث تھا اور ظاہر جعفر فیملی کا بھی وکیل خواجہ حارث ہے۔

سوشل میڈیا صارفین نے کہا کہ یہ تو ہمیں پہلے سے معلوم تھا کہ ظاہر جعفر کے وکلاء اسے سزا سے بچانے کیلئے یہ حرکت کریں گے کیونکہ ملزم ہ صرف اپنے جرم کا اعتراف کرچکا ہے بلکہ اسکے خلاف شواہد بھی ٹھوس ہیں۔ سوشل میڈیا صارفین کے مطابق ظاہر جعفر پیسے کے بل بوتے پر بچ نکلے گا، وہ پاگل پن کا ڈرامہ کرکے یا تو ضمانت لینے میں کامیاب ہوجائے گا یا کسی مینٹل ہسپتال میں شاہ رخ جتوئی کی طرح عیاشی کرتا نظر آئے گا۔

خیال رہے کہ کچھ روز قبل ہی صحافی ثاقب بشیر نے بھی انکشاف کیا تھا کہ نورمقدم کے والد شوکت مقدم جب اقبالی بیان دینے کیلئے پیش ہوئے تو مرکزی ملزم کو پیش نہیں کیا گیا، ملزم کے وکلاء کا کہنا تھا کہ ظاہر جعفر کی جیل میں کسی سے لڑائی ہوگئی ہے جس سے یہ تاثر ابھرا کہ ظاہر جعفر کے وکلاء نے اسے پاگل ثابت کرنے کیلئے گراؤنڈ بنانا شروع کردیا ہے۔


صحافی عمرانعام نے اس پر تبصرہ کیا کہ طاقتور قاتل کے ڈرامے روز بروز بڑھتے جا رہے ہیں۔ ہماری عدلیہ کا انصاف اتنی دیر سے ملتا ہے کہ لوگ راستے میں ہمت ہار جاتے ہیں۔ اللہ پاک شوکت مقدم اور انکے خاندان کو استقامت عطافرمائے۔ امید ہے کہ کمانڈر احسن یونس کی پولیس اس سلسلے میں مکمل تعاون شوکت مقدم سےکرے گی


رافعہ زکریا نے ظاہر جعفر کو آسکر ایوارڈ دینے کا مطالبہ کیا۔


مبشرلقمان کے مطابق ظاہرجعفر کے اہلخانہ نے انہیں اسپیشل ڈرامہ کی ٹریننگ دینا شروع کردی ہے۔


وقار ملک کا کہنا تھا کہ جب نواز شریف کی جھوٹی رپورٹس بنا کے فرار کروائیں گے تو باقی بھی ایسی حرکتیں کرنے کی کوشش کریں گے اس لئے نواز شریف کا واپس آنا اور اپنی سزا پوری کاٹنا ضروری ہے اس سے باقی طاقتور ملزموں کو عبرت ملے گی اور وہ قانون سے کھلواڑ بند کریں گے۔


معروف شاعرہ نوشی گیلانی نے ظاہر جعفر کو عیار قاتل قرار دیتے ہوئے لکھا کہ ظاہر جعفر کے لئے نُور مقّدم کو قتل کر دینا کتنا آسان تھا اور خود سزائے موت کے خوف سے پاگل پن کے جھوٹے ناٹک ۔۔۔


حسن مسرور کا کہنا تھا کہ ذہنی حالت تو قتل کے وقت بھی خراب ہی تھی تبھی تو ایک زندہ انسان کا سر کاٹا اس کی بے حرمتی کی۔ قتل کوئی عام انسان تو کرتا نہیں اب اس کو بیس بنا کر ضمانت لی جائے گی۔


ناشناس نے تبصرہ کیا کہ یہی اداکاری نوازشریف نے کی تھی۔ اور دونوں ہی کا وکیل خواجہ حارث ۔


رائے مختار کا کہنا تھا کہ اس کو چھوڑ دیا گیا تو آپ اسے نواز شریف کی طرح ہٹا کٹا دیکھیں گے


صحرانورد نے تبصرہ کیا کہ س ملک میں شاہ رخ جتوئی،ظاھر جعفر اور شاہ حسین جیسوں کو سزائیں ھو ھی نہیں سکتیں.


سعید بلوچ نے تبصرہ کیا کہ سب نوٹنکی اور ڈرامے ہیں، جس دن اس نے امریکی سفارتخانہ سے 25 منٹ بات کی تھی اسی دن سمجھ گئے تھے یہ میڈیکل گراؤنڈ کی طرف جائے گا۔خودکوپاگل ظاہرکرےگااورعدالت سےریلیف کی کوشش کرےگا،ویسے بھی گراؤنڈذہنی معذوری کاہےلیکن یہ جسمانی طورپرلاغرکیوں ہے؟یہ کیس بھی نظام انصاف کےلیے ٹیسٹ ہے

 
Advertisement
Sponsored Link