عثمان مرزا کے ساتھی کا تفتیشی افسر پر ہراساں کرنیکا الزام

usman1ii111.jpg


خبر رساں ادارے انڈیپنڈنٹ اردو کے مطابق ڈسٹرکٹ کورٹ اسلام آباد میں منگل کو نوجوان جوڑا ہراسانی کیس7 کی سماعت کے دوران شریک ملزم محب بنگش نے بخشی خانے کے اندر پولیس کی جانب سے ہراساں کرنے کا الزام لگایا۔

ملزم نے کہا کہ اس سے پہلے ہونے والی سماعت پر جب مجھے بخشی خانہ لیجایا گیا تو مجھے کہا گیا کہ کوئی ملنے آیا ہے اور ساتھ والے کمرے میں لے گئے مگر وہاں تفتیشی افسر موجود تھا جو کہ مجھ سے سوال جواب کرنے لگا میں نے بتایا کہ میں تعلیم یافتہ ہوں اور روٹس سے پڑھا ہوا ہوں۔

ملزم کے مطابق پولیس افسر نے ایک فون الٹا کر کے رکھا ہوا تھا، جب کہ ایک پیچھے بیٹھا تھا، شاید ویڈیو بنا رہا تھا۔

محب بنگش نے بتایا کہ تفتیشی افسر نے مجھے دھمکایا کہ اقبال جرم کرو میں وہاں سے بھاگا تو انہوں نے مجھے پکڑ لیا۔

عدالت نے تفتیشی افسر سے محب بنگش کے الزامات سے متعلق استفسار کیا تو تفتیشی نے کہا کہ میں جوڈیشل مجسٹریٹ سے تحریری اجازت لے کر بخشی خانہ گیا۔ محب بنگش کی وائس سیمپلنگ کے لیے ملا تھا۔


تفتیشی کے مطابق ملزم کی وائس کا فرانزک پہلے نہیں ہوا تھا، اب وائس سیمپلنگ کی ضرورت پڑی۔ تفتیشی افسر نے جوڈیشل مجسٹریٹ سے اجازت نامے کی دستاویز بھی عدالت کو فراہم کردی۔

عدالت نے مزید سماعت یکم فروری تک ملتوی کر دی اور حکم دیا کہ آئندہ سماعت پر عثمان مرزا کے وکیل تفتیشی افسر پر جرح کریں گے۔

 
Advertisement

Bubber Shair

Chief Minister (5k+ posts)
دونون کا قصور نہیں اتنے واضح اور آسان کیس میں بھی ابھی تک فیصلہ نہیں آیا آج فروغ نسیم نے کہا ہے کہ اب فیصلہ نو ماہ میں آیا کرے گا
 

Faraqlit

Senator (1k+ posts)
This is due to we all love and support old corrupt system. We want to support those again and again bcz we can accept mistake of past that we were wrong.

People who supported "Khata hai to lagata bhi hai", now sudden become true Muslims but want to support old corrupts.


دونون کا قصور نہیں اتنے واضح اور آسان کیس میں بھی ابھی تک فیصلہ نہیں آیا آج فروغ نسیم نے کہا ہے کہ اب فیصلہ نو ماہ میں آیا کرے گا
 

Khallas

Chief Minister (5k+ posts)
Mera Pyara Pakistan - Baap bara na bhaiya sab say bara Rupiya - Judges of Pakistan.
 

Kavalier

Chief Minister (5k+ posts)
Hahahaha, look at the writ of this government, ab yeh wo case hay jispay rozana siasat.pk pay post kiya jata tha "Khan saab nay personal interest lay liya", "khan saab ka notice" etc etc.
 
Sponsored Link