عمران خان الیکشن کی تاریخ کے اعلان تک کسی سے نہیں ملیں گے، شیخ رشید

6sheikhrasheedkhanecnotalkh.jpg

سابق وفاقی وزیرِ داخلہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ عمران خان کا واضح پیغام ہے کہ وہ الیکشن کی تاریخ کے اعلان تک کسی سے نہیں ملیں گے۔

تفصیلات کے مطابق نجی نیوز چینل سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے شیخ رشید نے بتایا کہ وہ ابھی عمران خان سے ملاقات کر کے ہی واپس جارہے ہیں اور انہوں نے واضح پیغام دیا ہے کہ کسی سے بھی ٹیلیفونک رابطہ یا ملاقات نہیں کریں گے جب تک کہ الیکشن کی تاریخ کا اعلان نہیں ہو جاتا۔

انہوں نے اپنی بات جاری رکھتے ہوئے بولا کہ عمران خان نے کہا ہےبات چیت کے لئے تیار ہوں، اگر کوئی ملنا چاہتا ہے تو پہلے انتخابات کی تاریخ کا اعلان کیا جائے، یہ حکومت تحلیل کی جائے کیونکہ یہ دو ووٹوں کی جعلی حکومت ہے۔


انہوں نے اپنی بات جاری رکھتے ہوئے کہا کہ جہاں تک آرمی چیف کی تعیناتی کی بات ہے تو آرمی چیف تو چوتھے نمبر سے بھی آجاتا ہے پانچویں سے بھی آٹھویں سے بھی، آرمی چیف کی تعیناتی تو بہت دور کی بات ہے ابھی، ابھی تو مئی کا مہینہ چل رہا ہے 31 مئی تک اس میں بہت سے اہم فیصلے ہوں گے جس میں عمران خان ایک بہت اہم اور تاریخی کردار ادا کرنے جارہے ہیں۔

اینکر کی جانب سے سوال کیا گیا کہ جو عمران خان کی جانب سے حکومت پر قبل از وقت انتخابات کا پریشر ڈالا جارہا تھا اس میں کامیابی حاصل ہوئی ہے، کیا حکومت قبل از وقت انتخابات کے لئے تیار ہو گئی ہے، جس کے جواب میں شیخ رشید نے کہا کہ ابھی بس خان صاحب سے ملاقات کر کے نکلا ہی ہوں ، انہوں نے واضح کہا ہے کہ الیکشن کے کم پر کوئی بات نہیں ہوگی، نہ میں کروں گا نہ ہی تم، کسی سے بھی ملاقات نہیں ہو گی، انتخابات کا اعلان ہو گا حکومت تحلیل ہو گی تو کسی سے بات ہوگی ورنہ 20 مئی کو ملتان میں لانگ مارچ کی تاریخ کا اعلان کروں گا۔

قبل از وقت انتخابات کی صورت میں لانگ مارچ ہو گا یا نہیں اس سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ابھی بہت دن باقی ہیں 20 مئی کو لانگ مارچ کا اعلان ہو گا اگر تب تک انتخابات کا اعلان ہو جائے گا تو ٹھیک ہے ورنہ اگر لانگ مارچ کا اعلان ہو گیا تو انتخابات ہونے تک جاری رہے گا۔

کیا عمران خان آرمی چیف کی تعیناتی اپنی مرضی سے کرنا چاہتے تھے اس سوال کا جواب دیتے ہوئے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ یہ سراسر غلط بات ہے، انہوں نے کبھی ایسی بات نہیں کی، سب ان کے بارے میں غلط بیانی سے کام لے رہے ہیں، بلکہ کل جہلم کے جلسے میں انہوں نے یہ بیان بھی دیا ہے کہ پاکستان کو فوج نے اور عمران خان نے بچایا ہوا ہے، ہم ایک ساتھ ہیں اور فوج اور عمران خان کے خلاف سارا پراپیگنڈا انڈیا کی جانب سے کیا جارہا ہے، ان کا مزید کہنا تھا کہ پورے پاکستان میں فوج یکجہتی اور سلامتی کی ضمانت ہے، اس سے بڑھ کر عمران خان اور کیا کہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ 8، 10 دن سے قبل از انتخابات کے حوالے سے مذاکرات چل رہے ہیں،انتخابات کی تاریخ ملنے تک کوئی ملاقات نہیں ہو گی، ن لیگ نے سوچا کچھ اور تھا یہ لوگ پھنس گئے ہیں، انہیں لگا تھا ہمارے حلقے کمزور ہو گئے ہیں جبکہ ہمارے حلقے اور مضبوط ہو گئے ہیں، عمرا ن خان کو یہ فیصلہ راس آگیا ہے، انہوں نے بجلی، پٹرول سب مہنگا کرنا ، عمران خان مقدر کے سکندر نکلے ہیں کیونکہ یہ تمام چیزیں موجودہ حکومت کے گلے میں پڑ گئی ہیں، عمران خان جو سیاسی طور پر بہت پیچھے چلے گئے تھے وہ سیاست میں دوبارہ زندہ ہو گئے ہیں۔

شیخ رشید نے انتخابات میں کامیابی کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے حلقے بہت کمزور ہو گئے تھے سولہویں بار جب میں وزیر بنا تھا تو میرا مارجن 30، 31 ہزار تھا اور میرا خیال تھا کہ شاید اس بار اتنے ہی ووٹوں سے ہمارا کام خراب ہو جائے گا تاہم اب سارا حلقہ عمران خان کا حامی ہے، جتنی عمران خان کی پوزیشن کمزور ہو گئی تھی اب اتنی مضبوط ہو گئی ہے۔

ایک اور سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اب اگر الیکشن ہوں گے اور حکومت بنے گی تو اکثریتی ووٹ پاکستان تحریک انصاف کے پاس ہو گا، پی ٹی آئی محتاج نہیں ہو گی، یہ دو ووٹوں کی حکومت ہے کل ایم کیو ایم کے 3 ووٹ ٹوٹ جائیں تو یہ زمین پر آ گریں گے۔

نواز شریف اور شہباز شریف کے بیانیے پر بات کرتے ہوئے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نواز شریف جو ووٹ کو عزت دو کہتا تھا 20، 25 کروڑ پر ووٹ بک گیا، کیا ان کو نہیں پتا کہ ووٹوں کی خریدو فروخت ہوئی ہے، کیا لین دین ہوا ہے، ووٹ کو زلیل اور رسوا کر کے گٹر میں پھینکا گیا ہے، منحرف اراکین اپنے حلقوں میں جا کر عید نماز تک نہیں پڑھ سکے، لوگ ان کی شکل دیکھنے کے لئے تیار نہیں ہیں ۔
 
Advertisement

Iconoclast

Chief Minister (5k+ posts)
tsk tsk tsk PPPMLN kay NawaGandoos kay na hakoomat mein chain, na opposition mein chain... In haramio ka anjaam bohot nazdeek araha hey.
Han to senior forum harami Bubber Shair, selected elected kay faraq ka pata chal gaya? Teray baap nay Zubair umar ko boot chaatney kay liye bejh bejh kay aur kala kar dia, itna iska tumhary rishtadaron kay saath video mein moun kala nahi hua tha..
Tumhari baap ki Tereekh teray pairay ki zanjeer magar shukar kar kay besharam harami ho tum log, isi liye abhi bhi yahan bhonktay rehtay ho kabhi yeh dagosla kabhi wo dagosla...
Kabhi kashmir banay ga pakistan to kabhi kashmir ko maro goli, india say business karo...
Tum logo ki halaat dekh kay apnay aap pay fakhar honay lagta hey lol......
Ab teray zaat kay yeh kuttay bhi pohonch jayengay lol
Baja Bawla, Maryam's Pubic Lice, Haraami Awaz, ansar_raja786, Awan S, Titty, Ejacu Latte, Meme, JizIsMine it's aFreeday, Financial Harami, Shit Painter, Federal Harami, Sybaritic Semen Demon, Mayfair's bitch, Geo etc
 
Last edited:

Chocolate_Starfish

Chief Minister (5k+ posts)
یا الیکشن کی تاریخ دو یا پھر عمران خان کو اندر کرو
بس یہی ایک حل ہے
بس خیال رہے اس دفعہ وہ اتوار والی غلطی نہ کرنا
ziada kiya tu overseas flight lay kar ayain gay aur danda day kar jayain gay
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Good decision by IK..Yaar Allah ne IK ko bohat bara zaraf dia ha..Sab ki gha.dari aankho se dekhta raha..Bahir PPP..Pmln walay bhangray daal rehay they.. IK ne Pakistan k lia sab beizati bardasht ki..IK majboor tha..Kiyo k is mein Hamaari Judiciary..Army involved thi..Khul k baat nahi kar sakta tha..kiyo k Nuqsan Pakistan ka tha.IK kam zaraf hota tu apni Insult par in duno adaro ki M B aik kar deta...
IK ne sirf khulay lafzo m apnay followers ko bta na tha..baqi kaam log khud kar letay..
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Sub L pe chardain. Khan doesn't need to talk to anyone. Time for talking is gone. Now that they have seen how the nation has stood behind him and made him the biggest political force in the country, all these powers are now shitting and pissing in their shalwars and khakis.

Aab sub sar pakard ke bhaitain hain ke eh ki hogaya!
 
Sponsored Link