عمران خان نے بہت ساری ریڈ لائنز کراس کرلی ہیں،گرفت میں آئیں گے : احسن اقبال

imran-khan-ahsan-iqbal-jalsa-artt.jpg


وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے کہا جب قانون حرکت میں آئے گا تو پھر عمران خان جتنا مرضی بڑا جلسہ کریں وہ گرفت میں آئیں گے۔ اب کا مواخذہ قریب آرہا ہے تو اب انہوں نے جلسے جلوس شروع کردیے۔

جیونیوز کے پروگرام جیو پاکستان میں گفتگو کرتے ہوئے احسن اقبال نے ایک سوال پر بات کرتے ہوئے کہا عمران خان نے بہت ساری ریڈ لائنز کراس کرلی ہیں، انہوں نے آئین توڑا، ریاستی اداروں پر حملے کیے، سائفر کے ساتھ عمران خان نے جو کھیل کھیلا اس کی مثال نہیں ملتی۔


وفاقی وزیر نے کہا کہ عمران خان کہتے ہیں کہ سب کے لیے ایک قانون ہونا چاہیے اس لیے جب قانون حرکت میں آئے گا تو پھر وہ جتنا مرضی بڑا جلسہ کریں گرفت میں آئیں گے۔ پاکستان کے کلیدی مفادات سے ایسا گھناؤنا کھیل کھیلنے کی مثال نہیں ملتی۔

لیگی رہنما ووفاقی وزیر احسن اقبال نے کہا عمران خان نے پاکستان کا جو نقصان کیا وہ ناقابل تلافی ہے، ہم اس کی تحقیقات کریں گے۔ اس نے سپریم کورٹ کو جوڈیشل کمیشن کے لیے خط لکھا تھا، سپریم کورٹ نے واضح لکھا کہ عمران خان حکومت سازش کا ثبوت پیش کرنے میں ناکام رہی۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ نیشنل سکیورٹی کمیٹی ، وزارت خارجہ اور انیٹلی جنس ایجنسیاں کہہ رہی ہے کہ کوئی سازش نہیں ہوئی یہ اکیلا کہہ رہا ہے سازش ہوئی ہے۔
 
Last edited:

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
یہ گشتی کا بچہ جس گشتی ماں کا دلا بن کر سیاست میں آیا ہے یہ بجو گشتی کا بچہ کیا اس کو چ ۔۔ د ہے عمران نے یا تیری نکی یا وڈی کو تیری ماں کی ۔۔۔۔
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
جو حرام زادہ گشتی کا بچہ ایک جھوٹی مکار فراڈن کنجر ی عورت نثار فاطمہ کا غلیظ ناپاک گشتی خون ہو کو گشتی کا نطفہ حرام اسکی نکی وڈی کو چ ۔۔۔ بھی جائز ہر در لعنت گشتی دے بچیا تیری دھمکی تئرے پچھواڑے میں ڈال تیری نکی وڈی کو چ ۔۔ دے گی یہ عوام بھونکنے کتے تیری ماں ۔۔۔ ما یک
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
جتنی ریڈ لاینیں تم نے کراس کی ہیں تم اس گرفت سے جیسے نکلے وہ پورا ملک دیکھ رہا ہے۔جرایمکرتے وقت ملک کے قوانین کا لحاظ نہیں کیا اور پکڑے جانے پر پیسہ چلا کر گھوڑے خرید کر اور عوام نے جن لوگوں کو حکومت سے باہررکھنے کا فیصلہ دیا ان کے فیصلے کو ہارس ٹریڈنگ سے ان کے منہ پر مار کر حکومت خرید کر قانون بدلا ۔تم اب بھی مجرم ہی ہو۔
ایسی بے شرمی کی ملک کا قانون کسی کو پچاس کروڑ کی ایسی لوٹ مار کی کجازت دے جس پر پچاس کروڑ ایک روپیہ ہونے پر سزا بنتی ہو؟
ایسا بے شرمی والا قانون سو لوگ لٹ جایں تو ان کی سننے والا کوی نہ ہو دنیا میں اور ایک سو ایک پر سزا بنتی ہو؟اس بے شرمی کا مطلب یہ ہے کہ سو کو انصاف دینے کی بجاے ایک کو مینیج کر کے سو پر ظلم جاری رکھا جائے ۔ایک روپیہ پر سزادے کر ایک روپیہ واپس لے کر پچاس کروڑ حرام کو حلال کیا جاے۔یہ پکڑ سے نکلنے کا کلیہ یہ ظلم چلنے والا نہیں
 

rahail

Senator (1k+ posts)
Aik cheez tou bilkul waazey hai. Koi shaks jo MARZI kar laey Pakistan mein awam kay saath. AWam CHILL hai. AP un ka paisa loot lo, un kay mulk ko tabah kar do. Apni jaidadain London mein bana lo. ya phir ajtimai gang rape karo awam ka.. AWAM CHILL hai.. Un ko leader chahiyeh.. LEADER GHANTA kuch nahin kar sakhta jab tak Ap BIWI BACHAY, ROZGAR OR HUM kheltay rahain gay..

AADHAY Idhar hain or AADHAY UDHAR.. QUAID bhi aik platform par jama na kar sakhay Indian muslims ko tou khan kia cheez hai.

IS LIYE CHILL karte hain.. Kuch nahin ho sakhta is qoum ka.. Hamare bachon ki qismat AB KHARAB he laghti hai.. Hamesha kay liyeh..
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
تم عمران خان کا ایک بال بھی نہیں پُٹ سکتے ہو۔
بجو گشتی کے بچے لوگوں نے تئری ماں کو بھی چ۔د دینا ہے تیرے تھامو کی ماں کو بھی گشتی کے بچے اپنی ماں چ ۔۔ نے کی کوشش نا کرنا عوام نے کتے کی طرح مار مار تجھے سور کا بچہ بنا دینا ہے
 

Lubnakhan

Minister (2k+ posts)
IK
کے امریکہ مخالف بیانیے نے کیا نقصان پہنچایا ہے؟ کیا کوئی وقت تھا جب پاکستانی عوام نے امریکہ کے حق میں نعرے لگائے؟ مجھے ایسا نہیں لگتا!
 
Sponsored Link