عمران خان کو اسلام آباد جلسے کی اجازت جی ایچ کیو کی اجازت سے مشروط؟

notici11.jpg


ضلعی انتظامیہ نے پی ٹی آئی کو اسلام آباد پریڈ گراؤنڈ میں جلسے کی جی ایچ کیو کی اجازت سے مشروط اجازت دیدی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف نے اسلام آباد میں جلسے کیلئے ضلعی انتظامیہ سے اجازت طلب کی تھی جس کے بعد ضلعی انتظامیہ نے جواب دیدیا ہے۔

علی نواز اعوان کی جانب سے اجازت کیلئے لکھی گئی درخواست کے جواب میں وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کے ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ عرفان میمن کی جانب سے اجازت دی گئی اور نوٹیفکیشن جاری کردیا ہے۔

صحافی مبشرزیدی نے نوٹیفکیشن جاری کرکے معنی خیز انداز میں تبصرہ کیا جبکہ سوشل میڈیا صارفین نے کہا کہ شہبازشریف چاپلوسی اور بوٹ پالش کرکے وزارت اعظمیٰ کا حق ادا کررہا ہے۔

نوٹیفکیشن میں پی ٹی آئی کو اسلام آباد میں جلسے کی اجازت دی گئی اور قواعد وضوابط طے کیے گئے تاہم پریڈ گراؤنڈ میں جلسےکی اجازت کےحوالے سےنوٹیفکیشن کے آخر میں کہا گیا ہے کہ یہ اجازت نامہ، این او سی جی ایچ کیو کی اجازت یا این او سی سے مشروط ہے۔

دوسری جانب اسلام آباد ہائیکورٹ کو ڈاکٹر بابراعوان نے بتایا کہ اسلام آباد انتظامیہ نےپریڈ گراؤنڈ جلسہ کی اجازت دیدی ہےجس پر عدالت نے درخواست نمٹادی جبکہ نوٹیفکیشن کی تاحال حقیقت سامنے نہیں آسکی۔


اسلام آباد انتظامیہ نے این او سی میں کہا ہے کہ احتجاج کے دوران ریاست کے خلاف نعرے بازی نہیں ہوگی، پریڈ گراؤنڈ میں احتجاج مقررہ وقت میں ختم کرنا ہوگا اور دھرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

این او سی میں کہا گیا کہ مظاہرین کو پُرامن منتشر کرنا پی ٹی آئی کی ذمہ داری ہوگی، اسٹیج پر آنے والے افراد کی لسٹ 12 گھنٹے قبل ایڈمنسٹریشن کو دینا ہوگی، آرگنائزر پرائیویٹ سکیورٹی انتظامات سے متعلق ایس ایس پی آپریشنز کو آگاہ کرے گا۔ سی سی ٹی کیمرے لگائے جائیں گے، کسی قسم کے تشدد، جھگڑے اور اموات کی صورت میں آرگنائزر ذمہ دار ہوگا، راستے بند نہیں کیے جائیں گے ورنہ خلاف ورزی پر ایکشن لیا جائے گا اور طاقت کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جلسے کے دوران اسلام آباد ایکسپریس وے سمیت سڑکیں بند نہیں کی جائیں گی۔
 
Advertisement
Last edited by a moderator:

Nice2MU

Prime Minister (20k+ posts)
But the GHQ does not own this state land, then why it is subject to the clearance by the GHQ??
What the hell is going on in this country???

جی ایچ کیو والوں کے لیے تو یہ سارا ملک انڈیا سے الگ کیا گیا تھا۔۔۔ عوام کو تو انکی خدمت کرنے کے لیے بطور مزارع رکھا گیا ہے۔۔ بلڈی سویلین اپنی اوقات میں رہے۔
 

Londoner/Lahori

Minister (2k+ posts)
Soft martial law is now turning into Hard Martial Law, firstly Bajwa & co has killed whatever form of democracy was there, now they’re upping the anti, November 29th, Bajwa will be 4th Chief Martial Law Administrator of Pakistan.
 
Sponsored Link