عمران خان کو ہٹانے کےمنصوبے کے "چیف آرکیٹیکٹ"کو گھر بھیجا جائے، کامران خان

16kamran%20khancheifarcitecthome.jpg

سینئر تجزیہ کار کامران خان نے اپنے ایک اہم بیان میں کہا ہے کہ معاشی صورتحال کو دیکھتے ہوئے غلطیاں سدھاری جائیں یا پھر منصوبہ بنانے والے ماسٹر مائنڈ کو گھر بھیجا جائے۔

سینئر صحافی و تجزیہ کار نےمائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹو یٹر پر رواں سال معاشی ترقی کی شرح کے حوالے سے اعدادوشمار شیئر کیے اور کہا کہ اس ٹیبل کو دیکھیں ، عمران خان کی قیادت میں جو پاکستان تیزی سے ترقی کی طرف گامزن تھا اب معاشی بحران کا شکار ہوگیا ہے۔

FTEJMm4XEAYHRQa


کامران خان نے معاشی بحران کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ طاقتور حلقوں نے عمران خان کی حکومت کو اچانک ختم کرنے کا فیصلہ کیا اور اب قوم کو اس غلطی کی سزا بھگتنا پڑرہی ہے انہوں نے مزید کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ غلطیوں کو سدھارا جائے یا پھر اس پورے منصوبے کے "چیف آرکیٹیکٹ" کو گھر بھیجا جائے۔ مگر بعد نے کامران خان اپنی ٹویٹ کو ڈیلیٹ کر دیا۔

کامران خان نے اس پیغام میں جس چیف آرکیٹکٹ کا ذکر کیا ہے سوشل میڈیا پر اس حوالے سے ایک نئی بحث چھڑ گئی ہے، صارفین نے اپنی طرف سے اس چیف آرکیٹیکٹ کے حوالے سے قیاس آرائیاں بھی شروع کردی ہیں۔

عبیر خان نامی صارف نے کہا کہ کامران خان کا یہ بیان بہت اہم ہے، اس سے بہت سے مطلب نکلتے ہیں، چیف آرکیٹیکٹ سے ان کا اشارہ کس کی جانب ہے؟

Whats-App-Image-2022-05-18-at-8-26-31-PM.jpg


ایک صارف نے کہا کہ کامران خان کی یہ ٹویٹ، اس کے الفاظ اور اس ٹویٹ کا لہجہ بہت اہم ہے، ایسا لگ رہا ہے کہ اس حکومت کے دن گنےجاچکے ہیں۔


صحافی و تجزیہ کار مرتضیٰ سولنگی نے کامران خان کے اس بیان کوواضح طور پر بغاوت پر اکسانے کی ایک کوشش قرار دیا۔


عمار بخاری نے لکھا کہ چیف آرکیٹیکٹ میں اتنی ہمت نہیں ہے کہ وہ اپنی منصوبہ بندی کے ناکام ہونے کا اعتراف کرلیں،ادارے کیلئے یہ ایک مشکل فیصلہ ہوگا،یا تو وہ سب اپنے ڈسپلن کی پاسداری کریں اور ملک کو جلتا ہوا دیکھیں یا سب مل کر چیف آرکیٹیکٹ کو گھر بھیجنے کا مطالبہ کریں ۔


ایک صارف نے طنزیہ انداز اپناتے ہوئے کہا کہ یہ چیف آرکیٹیکٹ کیا ہوتا ہے؟ اتنی عزت دینے کی کیا ضرورت ہے، زیادہ سے زیادہ ٹھیکیدار یا مستری ان لوگوں کیلئے استعمال ہونے والا لفظ ہے۔


ایک صارف نے مطالبہ کیا کہ چیف آرکیٹیکٹ کو گھر نہیں بلکہ جیل بھیجا جائے۔

 
Advertisement
Last edited by a moderator:

dhermien

Councller (250+ posts)
This must surface the public so something this stupid never happens again...& the international humiliation
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
The illegal regime change has costed Pakistan big time. Corrupt PDM was never the solution for Pakistan because they are the problem of Pakistan.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 
Sponsored Link